Ακολουθήστε μας

Ισλάμ

ΒΟΣΤΩΝΗ ΚΑΙ ΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ

Δημοσιεύτηκε

στις

Tου Μάριου Ευρυβιάδη
Η τρομοκρατική επίθεση στη διάρκεια του ιστορικού μαραθωνίου της Βοστώνης στις 15 Απριλίου παρήγαγε μια ενδιαφέρουσα φιλολογία μέσα και έξω από την Αμερική. Το μόνο κοινό στοιχείο στην όλη φιλολογία υπήρξε η οικουμενική καταδίκη του γεγονότος.
Ακόμη και οι Ταλιμπάν του Αφγανιστάν, που βρίσκονται σε μια θανάσιμη σύγκρουση με τους Αμερικάνους για πάνω από μια δεκαετία, καταδίκασαν την βομβιστική επίθεση και αποποιήθηκαν κάθε ευθύνη. Παρόμοιες τοποθετήσεις υπήρξαν και από άλλους Μουσουλμανικούς φορείς με την υπογράμμιση ότι η βία κατά αθώων είναι καταδικαστέα κατα την αυθεντική ερμηνεία του κορανίου.
Πέραν της καθολικής καταδίκης και της μέχρι στιγμής μη ανάληψης ευθύνης, διακρίνονται δύο κυρίαρχες θέσεις αναφορικά με το αποτρόπαιο γεγονός. Η μια είναι η «Αμερικανοκεντρική», που περιορίζεται στην καθεαυτή τραγωδία και η άλλη, που κάνει την υπέρβαση, και διασύνδεει ή κάνει παραλληλισμούς του γεγονότος με τον παγκόσμιο ηγεμονικό και παρεμβατικό ρόλο της Αμερικής κυρίως στο Μουσουλμανικό και Αραβικό κόσμο.
Εξ’αρχής πρέπει να υπογραμμιστεί η σώφρονα  συμπεριφορά του Προέδρου Ομπάμα να μετρήσει τα πρώτα δημόσια λόγια του, αρνούμενος να χαρακτηρίσει την πράξη ως «τρομοκρατική»και έτσι να ενισχύσει την «ενστικτώδη» αντίληψη των Αμερικανών ότι πρόκειται για επίθεση οργανωμένη από Ισλαμιστές τρομοκράτες που παραπέμπει στο χτύπημα της11ης Σεπτεμβρίου 2001 κατά των δίδυμων πύργων της Νέα Υόρκης.
Η τοποθέτηση του Ομπάμα δεν μπορούσε να ήταν τυχαία. Είχε προφανώς ενημερωθεί από το σύνολο των υπηρεσιών ότι δεν κατεγράφετο καμία «ένδειξη» -chatter είναι η ακριβής ορολογία στο χώρο της κατασκοπίας / αντικατασκοπία και ηλεκτρονικής παρακολούθησης- που να παρέπεμπε σε δράσεις / δραστηριότητες εκτός Αμερικής.  Εδώ υπογραμμίζεται ότι στην περίπτωση της  11ης Σεπτεμβρίου υπήρχε το σχετικό «chatter» αλλά οι υπηρεσίες απλά απέτυχαν να συντονιστούν και να προκαταλάβουν τα γεγονότα.
Οι μέχρι στιγμής ενδείξεις προϊδεάζουν για μια εγχώρια οργανωμένη ενέργεια που χαρακτηρίστηκε επίσημα ως «τρομοκρατική». Αυτό βέβαια δεν αποκλείει η ενέργεια να οργανώθηκε μεν εσωτερικά αλλά να  έχει ως πολιτικό κίνητρο όχι εσωτερικά αίτια αλλά αίτια που παραπέμπουν στην παρεμβατική πολιτική των ΗΠΑ στον Ισλαμικό- Αραβικό κόσμο.
Η «Αμερικανοκεντρική» θέση  έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας «ανθρώπινης- πατριωτικής» συμπεριφοράς που αρχίζει από τον Πρόεδρο και καταλήγει στον τελευταίο Αμερικανό. Όλοι μαζί και ξεχωριστά εκφράζουν την οδύνη και αλληλεγγύη τους προς τα θύματα αλλά ταυτόχρονα τον θυμό και την αγανάκτηση τους για τους δράστες – τέρατα που αιματοκύλησαν ένα σπουδαίο γεγονός και αφαίρεσαν την ζωή αθώων και τραυμάτισαν δεκάδες άλλους.
Η άλλη άποψη, η επικριτική, όσο παράξενο και να ακούγεται είχε εκφραστεί με έντονο αλλά πολύ συγκεκριμένο τρόπο μέρες πριν και συγκεκριμένα στις 11 Απριλίου  με ένα κείμενο που Ralf Nader που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τίτλο «Τwo Obamas, Τwo Classes of Children». Το κείμενο πρωτοκυκλοφόρησε στον ιστότοπο  www.commοndreams.org με αφορμή τη δεύτερη επίσκεψη του Προέδρου Ομπάμα στις 8 Απριλίου στην πολίχνη Newton της Πολιτείας Κοννέντικατ , εκεί που καταγράφηκε η μεγάλη τραγωδία της δολοφονίας των 20 μικρών παιδιών και των 6 καθηγητών τους τον περασμένο Δεκέμβριο. Εκεί ο Πρόεδρος Ομπάμα συναντήθηκε με τους γονείς και συγγενείς των 26 θυμάτων, αγκαλιάστηκε και προσευχήθηκε μαζί τους  και έδειξε για ακόμη μια φορά το ανθρώπινο του πρόσωπο και την προσωπική του οδύνη.
Την ίδια μέρα στη μεγαλύτερη σε κυκλοφορία Αμερικανική εφημερίδα ,τους New York Times ,δημοσιεύτηκε μια από τις πιο θλιβερές και μακάβριες φωτογραφίες του πολέμου στο Αφγανιστάν. Δέκα μικρά παιδιά, μεταξύ 5-10 ετών ξαπλωμένα στο έδαφος δίπλα δίπλα , όλα νεκρά να ετοιμάζονται για ταφή. Αποτελούσαν θύματα βομβαρδιστικής επίθεσης που έσπειραν τον θάνατο στα παιδιά και σε μερικούς από τους γονείς. Η επίθεση προέρχετο από μη επανδρωμένα αμερικανικά αεροπλάνα. Και από αποκαλύψεις  που έχουν ήδη γίνει και δεν έχουν αμφισβητηθεί από τον Λευκό Οίκο, γνωρίζουμε ότι υπό προεδρίας Ομπάμα ο ίδιος ο Αμερικανός Πρόεδρος συσκέπτεται κάθε Τρίτη, που είναι πλέον γνωστή ως  «Τρόμο-Τρίτη» («Terror Tuesday») και αποφασίζει προσωπικά ο ίδιος, με βάση υποδείξεων αρμόδιων συνεργατών του να εγκρίνει ή ν’απορρίψει   επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροπλάνα σε περιοχές του Αφγανιστάν και του Πακιστάν.
Υπογραμμίζεται δηλαδή στο προαναφερθέν άρθρο του πασίγνωστου Αμερικανού ακτιβιστή  Ralf Nader, ότι τα νεκρά Αφγανόπουλα και οι γονείς τους υπήρξαν θύματα προσωπικών αποφάσεων / επιλογών του Προέδρου Ομπάμα και για κακή τους τύχη υπήρξαν «παράπλευρες απώλειες» (collateral damage) του πολέμου κατά της διεθνούς τρομοκρατίας. Εξού και ο τίτλος του άρθρου «Τwo Obamas, Τwo Classes of Children», δηλαδή τα παιδιά του Αμερικανού Θεού στο Newton και στην Βοστώνη και τα παιδιά του κατώτερου Θεού στο Αφγανιστάν και στο Πακιστάν.
Τι να περνούσε από το μυαλό του Ομπάμα αναρωτιέται ο Nader στο κείμενο του όταν την ίδια μέρα που επισκέπτετο για δεύτερη φορά τα θύματα της σφαγής στο Newton, εκ των οποίων τα 20  ήταν μικρά παιδιά όπως τα Αφγανόπουλα, η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Αμερικής δημοσίευε την μακάβρια φωτογραφία της προετοιμασίας για την ταφή τους.
Πέντε μέρες αργότερα ακολούθησε η τρομοκρατική επίθεση στη Βοστώνη με ένα από τα θύματα, το μικρό παιδί που περίμενε στο τέρμα για να αγκαλιάσει τον μαραθωνοδρόμο πατέρα του. Όλος ο κόσμος έμαθε το όνομα του.  Ήταν ο οκτάχρονος  Martin Richard. Όμως τα θύματα της φωτογραφίας της εφημερίδας New York Times και οι γονείς τους, όπως και χιλιάδες «παράπλευρες απώλειες»  του πολέμου στο Αφγανιστάν και αλλού, θα παραμείνουν άγνωστα και ανώνυμα έξω από τον κύκλο της εκτεταμένης οικογένεια τους.
Μετά την συναισθηματικά φορτισμένη διπλή επίσκεψη του στο Newton, ο Ομπάμα επισκέφτηκε και την Βοστώνη όπου σε μια εξίσου συναισθηματικά φορτισμένη διαθρησκευτική  τελετή στον καθεδρικό ναό της Βοστώνης καταδίκασε απερίφραστα την τυφλή βία, πρόσφερε αγάπη αντί εκδίκηση, δάκρυσε όπως και στο Newton και σφιχταγκάλιασε πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος των θυμάτων. Κατασυγκινημένος απεχώρησε.
Όλα τα παραπάνω είναι βέβαια κατανοητά και ανθρώπινα. Και σίγουρα η φόρτιση είναι εντονότερη και απόλυτα δικαιολογημένη όταν δικοί του άνθρωποι και  συμπατριώτες του είναι τα θύματα. Αλλά όπως παρατηρούν και υποστηρίζουν επώνυμοι και ανώνυμοι επικριτές μέσα και έξω από την Αμερική, δεν μπορεί  να κλαις και να οδύρεσαι και να αγνοείς παντελώς  επάλληλες τραγωδίες και κυρίως όταν αυτές προκύπτουν από δικές σου ενέργειες ή έστω αντενέργειες. Η Αμερική ενώ διεκδικεί τον ρόλο του « παγκόσμιου ευμενούς ηγεμόνα», βρίσκεται συνεχώς υπό την κατηγορία ότι έχει προ πολλού χάσει τον ηθικό της προσανατολισμό και ενεργοποιείται  μόνο στη βάση μιας αρχής- αυτή της σκοπιμότητας. Και η κατηγορία αυτή μπορεί να προσωποποιηθεί στον Πρόεδρο της, Μπαράκ Ομπάμα, κάτοχο Νόμπελ Ειρήνης για την ειρήνη που θα αφήσει στην ανθρωπότητα ως «κληρονομιά» και ο οποίος δεν φαίνεται ,ωστόσο, να διαφέρει από τον προκάτοχο του  εκτός από το χρώμα της επιδερμίδας του.    

Video

Ο Ράμα ιδρύει την πρωτεύουσα του Ισλάμ στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Σταύρος Καλεντερίδης: Τι είναι το νέο κράτος που ιδρύει ο Έντι Ράμα στην καρδιά των Τιράνων;

Σε τι αποσκοπεί ο πρωθυπουργός της Αλβανίας και πώς κερδίζει η Τουρκία μία νέα παρουσία στα βόρεια σύνορά μας.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ισλάμ

Ολλανδία: «Τρομοκρατικό» το κίνητρο του άνδρα που επιτέθηκε με μαχαίρι σε περαστικούς στο Ρότερνταμ

Δημοσιεύτηκε

στις

REUTERS/Piroschka van de Wouw

Η εισαγγελία ανακοίνωσε ότι του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία και απόπειρα ανθρωποκτονίας με τρομοκρατικό κίνητρο

«Τρομοκρατικά κίνητρα» ενδέχεται να είχε ο άνδρας που εξαπέλυσε επίθεση με μαχαίρι το βράδυ της Πέμπτης, στο Ρότερνταμ, σκοτώνοντας έναν άνθρωπο και τραυματίζοντας έναν ακόμη, σύμφωνα με Ολλανδούς εισαγγελείς.

Ο 22χρονος, που κατάγεται από το Άμερσφουτ, μαχαίρωσε και τραυμάτισε το πρώτο θύμα του σε ένα πάρκινγκ κάτω από τη Γέφυρα του Εράσμου. Στη συνέχεια ανέβηκε στο οδόστρωμα και σκότωσε έναν άλλο άνδρα. Περαστικοί και αστυνομικοί τον ακινητοποίησαν και τον συνέλαβαν.

Δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να υπάρχει κι άλλο κίνητρο
Η εισαγγελία ανακοίνωσε ότι του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία και απόπειρα ανθρωποκτονίας με τρομοκρατικό κίνητρο. Πριν από την επίθεση ο νεαρός φέρεται ότι φώναξε πολλές φορές «Αλαχού Ακμπάρ», δηλαδή «Ο Θεός είναι μεγάλος», στα αραβικά.

Πάντως οι εισαγγελείς δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να υπάρχει και κάποιο άλλο κίνητρο.

Ο ύποπτος ζούσε στο Άμερσφουτ, μια πόλη που απέχει περίπου 80 χιλιόμετρα από το Ρότερνταμ. Οι αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι κρατούσε δύο μεγάλα μαχαίρια και επέλεξε τα θύματά του στην τύχη.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters

Συνέχεια ανάγνωσης

Θράκη (Πομακικό)

Θέμα «τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη προωθεί η Τουρκία και στην Ισλαμική Διάσκεψη

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Στο ψήφισμα του ο Οργανισμός Ισλαμικής Συνεργασίας (OIC) υιοθετεί όλα τα θέματα που προωθεί ο τουρκισμός στη Θράκη, δίνοντας εικόνα «καταπίεσης» των μελών της μειονότητας και παραβίασης ακόμη και των στοιχειωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων και θέτει μάλιστα την Ελλάδα υπό τη «επιτήρηση» του ζητώντας από τον ΓΓ  να παρέμβει προς τη χώρα μας και να υποβάλει νέα έκθεση στην επόμενη συνεδρίαση του OIC.   

Mε παρέμβαση της Τουρκίας για μια ακόμη φορά ο Οργανισμός Ισλαμικής Συνεργασίας (OIC), συμπεριέλαβε στις αποφάσεις του, κείμενο το οποίο υιοθετεί όλες τις αιτιάσεις και διεκδικήσεις της Άγκυρας για τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη, την οποία καταγράφει ως «Τουρκική», καθώς αναφέρει επίσης και για «μουσουλμάνους των Δωδεκανήσων».

Στο κείμενο  των αποφάσεων της 50ης Συνόδου Υπουργών Εξωτερικών που συνήλθε στο Καμερούν παρουσία και του Τούρκου ΥΠΕΞ Χ. Φιντάν, περιλαμβάνεται και ειδική ενότητα με Εκθέσεις, οι οποίες περιέχουν και συστάσεις για μουσουλμανικούς πληθυσμούς ανά τον κόσμο που παραβιάζονται τα δικαιώματα τους. Η λίστα αυτή περιλαμβάνει τη μουσουλμανική κοινότητα στο  Μιανμάρ, στην Κριμαία  στις Φιλιππίνες και τη «τουρκική μειονότητα στη Θράκη  και τον μουσουλμανικό πληθυσμό στη Δωδεκάνησο». 

Με δεδομένο ότι ο OIC έχει 57 κράτη μέλη και  καλύπτει έναν πληθυσμό σχεδόν 2,1 δισ. ανθρώπων, το γεγονός  ότι στις αποφάσεις του  υιοθετεί και προβάλει όλη την τουρκική επιχειρηματολογία για τη μουσουλμανική  μειονότητα της Θράκης δημιουργεί μια ιδιαίτερα αρνητική εικόνα για τη χώρα  μας. Και μάλιστα σε μια περίοδο που οι «ειδήσεις» για υποτιθέμενες παραβιάσεις δικαιωμάτων των μουσουλμάνων  τροφοδοτεί αντιδράσεις και ακραίων ισλαμικών φωνών και οργανώσεων.

Συγχρόνως όμως αυτή η παραμορφωτική εικόνα για  την  κατάσταση της ελληνικής  μουσουλμανικής μειονότητας αποσκοπεί στο να πλήξει και τις σχέσεις της χώρας μας με τον Αραβικό και Μουσουλμανικό Κόσμο, είτε ενοχοποιώντας τις σχέσεις αυτές είτε βάζοντας στην ατζέντα τους έστω και εμμέσως θέμα «τουρκικής μειονότητας».  

Στο ψήφισμα του ο OIC υιοθετεί όλα τα θέματα που προωθεί ο τουρκισμός στη Θράκη, δίνοντας εικόνα «καταπίεσης» των μελών της μειονότητας και παραβίασης ακόμη και των στοιχειωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων και θέτει μάλιστα την Ελλάδα υπό τη «επιτήρηση» του ζητώντας από τον ΓΓ  να παρέμβει προς τη χώρα μας και να υποβάλει νέα έκθεση στην επόμενη συνεδρίαση του OIC.   
 
Η Τουρκία επιχειρεί εντατικά να κρατήσει ψηλά στην ατζέντα το μειονοτικό και με τη διεθνοποίηση του, ενώ είναι  χαρακτηριστικό ότι το τελευταίο δίμηνο υπάρχει μια συντονισμένη επικοινωνιακή «επίθεση» με τακτικά και συχνά δημοσιεύματα από τα τουρκικά κρατικά ΜΜΕ, Anadolu και ΤΡΤ με αντικείμενο τις δήθεν παραβιάσεις των δικαιωμάτων της «τουρκικής», όπως την ονομάζουν,  μειονότητας στη Θράκη  

Η  απόφαση του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας:

«ΑΠΟΦΑΣΗ 3/50-MM 

Σχετικά με  την κατάσταση της Τουρκικής Μουσουλμανικής μειονότητας στη Δυτική Θράκη και τον Μουσουλμανικό Πληθυσμό των Δωδεκανήσων. 

Η 50η Σύνοδος του Συμβουλίου των Υπουργών Εξωτερικών του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στη Γιαουντέ της Δημοκρατίας του Καμερούν στις 29-30 Αυγούστου 2024 
Έχοντας πλήρη επίγνωση ότι οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα, γενικά, και η τουρκική μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη της Ελλάδας και ο μουσουλμανικός πληθυσμός στα Δωδεκάνησα ειδικότερα, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Μουσουλμανικού Κόσμου Χαιρετίζοντας το άνοιγμα ενός τζαμιού στην Αθήνα, το οποίο, ωστόσο, διοικείται από ένα συμβούλιο που αποτελείται από μη μουσουλμάνους, 

Υπενθυμίζοντας τις αρχές και τους στόχους του Χάρτη του OIC, τα ψηφίσματα που εγκρίθηκαν από τις ισλαμικές διασκέψεις κορυφής του OIC, τις διασκέψεις των υπουργών εξωτερικών, το Συμβούλιο και τις διεθνείς συμφωνίες, διακηρύξεις και συμβάσεις που ζητούν τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών, κοινωνικών, πολιτιστικών και οικονομικών δικαιωμάτων και της ελευθερίας της λατρείας, και ειδικότερα της Συνθήκης της Λοζάνης, η οποία εγγυάται τα δικαιώματα της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας στη Δυτική Θράκη της Ελλάδας, δυνάμει της οποίας έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τη μητρική τους γλώσσα, δηλαδή την τουρκική,  και ασκούν τις θρησκευτικές τους τελετές, 

Έχοντας εξετάσει την έκθεση του Γενικού Γραμματέα σχετικά με την κατάσταση των μουσουλμανικών κοινοτήτων και μειονοτήτων σε κράτη μέλη που δεν είναι μέλη του OIC: 

1. καλεί την Ελλάδα να διασφαλίσει τον πλήρη σεβασμό όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένης της θρησκευτικής ελευθερίας για όλους τους μουσουλμάνους που ζουν στη χώρα  
2. καλεί την Ελλάδα να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την προάσπιση των βασικών δικαιωμάτων και ελευθεριών καθώς και της ταυτότητας της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας που προέρχονται από διμερείς και διεθνείς Συμφωνίες 
3. ζητεί εκ νέου από την Ελλάδα να αναγνωρίσει τους εκλεγμένους μουφτήδες της Ξάνθης και της Κομοτηνής ως επίσημους μουφτήδες 
4. καλεί την Ελλάδα να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την εκλογή των διοικητικών συμβουλίων των Βακουφίων  από την τουρκική μουσουλμανική μειονότητα, προκειμένου να διασφαλιστεί η αυτοδιοίκησή τους 
5. τονίζει την ανησυχία του για την πρακτική της Ελλάδας όσον αφορά τον διορισμό 240 ιμάμηδων/θρησκευτικών εκπαιδευτών, παρά τις αντιδράσεις της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας 
6. παροτρύνει την Ελλάδα να εφαρμόσει τις ετυμηγορίες του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) σχετικά με τις μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας 
7. παροτρύνει εκ νέου την Ελλάδα να αποκαταστήσει τα δικαιώματα ιθαγένειας δεκάδων χιλιάδων μελών της τουρκικής μειονότητας από τα οποία αφαιρέθηκε η ιθαγένεια βάσει του άρθρου 19 του νόμου αριθ. 3370/1955 περί ελληνικής ιθαγένειας 
8. επαναλαμβάνει την πρόσκλησή του προς την Ελλάδα να λάβει τα αναγκαία και επείγοντα μέτρα, σε διαβούλευση με την τουρκική μουσουλμανική μειονότητα, για την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ζητημάτων της, τα οποία συνδέονται επίσης άμεσα με την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της περιοχής στην οποία ζει 
9. ζητεί από τον Γενικό Γραμματέα να κινήσει έρευνα ιδίως σχετικά με τα ζητήματα που θίγονται στο παρόν ψήφισμα και να υποβάλει σχετική έκθεση στην τεσσαρακοστή έκτη σύνοδο του Συμβουλίου των Υπουργών Εξωτερικών· 
10. χαιρετίζει την έναρξη για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 ενός «Προγράμματος Ισλαμικών Σπουδών» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης· 
11. σημειώνει τη στήριξη που παρέχει το Πανεπιστήμιο Al-Azhar σε θρησκευτικά ζητήματα και θρησκευτικά σχολεία για μουσουλμάνους στην Ελλάδα· 
12. καλεί τον Γενικό Γραμματέα να επαναλάβει τον διάλογο και τη συνεργασία με την κυβέρνηση της Ελλάδας με στόχο την ενίσχυση της ευημερίας και της ευημερίας των μουσουλμάνων στην Ελλάδα, ιδίως της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας και του μουσουλμανικού πληθυσμού στα Δωδεκάνησα 
13. Ζητεί από τον Γενικό Γραμματέα να παρακολουθήσει την εφαρμογή του παρόντος ψηφίσματος και να υποβάλει σχετική έκθεση στην 51η Σύνοδο του Συμβουλίου των Υπουργών Εξωτερικών». 

ΠΗΓΗ: Liberal.gr

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή