Ακολουθήστε μας

Διαφθορά

Ἡ ἀλλοίωση τῶν ὅρων καί τῶν ἐννοιῶν στή χώρα μας καί ἡ εὐθύνη τοῦ ἐπιστημονικοῦ, ἀκαδημαϊκοῦ καί κοινοβουλευτικοῦ κόσμου

Δημοσιεύτηκε

στις

Στην χώρα μας  έχει κάνει την εμφάνισή του ένα ακόμη φαινόμενο –ίσως να είναι μακρόπνοο σχέδιο– το οποίο έχει προεκτάσεις κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές, πολιτισμικές αλλά και πνευματικές.
Πρόκειται για μία τάση, κατά την οποία μέρος της ευρύτερης επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας, έχει αρχίσει να ορίζει και να νοηματοδοτεί εκ νέου ανθρώπινες αξίες και αρχές, οι οποίες αφορούν στην ουσία της ίδιας της ανθρώπινης ύπαρξης και δραστηριότητος. Προξενεί δε εντύπωση η εγκόλπωση του φαινομένου αυτού από το επίσημο νομοθετικό έργο της Ελληνικής Βουλής.
Μερίδα λοιπόν της ευρύτερης επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας στην χώρα μας χρησιμοποιώντας την γενικευμένη αυθεντία της, ένεκα του επιστημονικού κύρους της προσπαθεί να εδραιώσει με κάθε τρόπο νέους ορισμούς και νέες σημασίες των ανθρωπίνων αρχών και αξιών. Να τους αλλάξει δηλαδή το νόημα, όπως μέχρι τώρα παραδοσιακά το γνωρίζαμε. Η διαδικασία αυτή κάποιες φορές δημιουργεί ερωτηματικά για τον δημοκρατικό και άδολο χαρακτήρα της αφενός μεν γιατί ο τρόπος εδραίωσης ομοιάζει πιο πολύ σε επιβολή, η οποία δεν επιδέχεται αντιρρήσεις ή αντίθετες απόψεις και αφετέρου δε διότι καθώς φαίνεται μάλλον γίνεται συντονισμένα, έχοντας αποκτήσει ήδη και την μορφή επίσημης κρατικής νομοθεσίας, η οποία επιβάλλει ποινικές κυρώσεις με τον μανδύα της δήθεν προστασίας του ανθρωπισμού.

Η αμφιλεγόμενη για την άδολη και αληθή δημοκρατικότητά της αυτή διεργασία φέρεται να έχει συμπλέοντες ιδεολογικά και πρακτικά σε έναν κοινό άξονα δράσης, μερίδα των ακαδημαϊκών επιστημόνων  και την νομοθετική και εκτελεστική εξουσία. Φαίνεται δε ότι, οι ιδεολογικές, πολιτικές και νομικές αυτές επιρροές έχουν την αφετηρία τους, στην Ευρωπαϊκή νοοτροπία, όπως αυτή αποτυπώνεται στις αντίστοιχες κοινωνίες και νομοθετήματα της Ευρώπης. Πρόκειται στην ουσία για την σύγχρονη έκφραση των αρχών του δήθεν διαφωτισμού της Γαλλικής Επαναστάσεως και των άθεων γραμμάτων του οικουμενισμού της δύσης και της πανθρησκείας.
H συντονισμένη προσπάθεια εδραίωσης και επιβολής των νέων ορισμών και νοημάτων των ανθρώπινων αξιών και ιδανικών, έχει ιδιαίτερη σημασία και κρύβει μεγάλους κινδύνους, γιατί εγκαθιδρύει νέους ορισμούς γένους και είδους. Ο ορισμός ενός πράγματος ορίζει την ουσία του, την εκφράζει και συγκεκριμενοποιεί  τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται στην  καθημερινή ζωή. Αυτό το γεγονός με την σειρά του, ως καθημερινή πεποίθηση και συνήθεια, δημιουργεί τρόπο σκέψης και νοοτροπία  για τους ανθρώπους. Ο τρόπος σκέψης δημιουργεί καθημερινή συμπεριφορά και αυτή με την σειρά της δημιουργεί συνήθεια, δηλαδή «έθος» , το οποίο μετά, όταν επαναλαμβάνεται τακτικά δημιουργεί «ήθος» και μετά παράδοση και ύστερα πολιτισμικό στοιχείο, το οποίο διέπει όλη την κοινωνία.
Ως  έννοια «η σκέψη», είναι ένα πάρα πολύ δυνατό όπλο, μάλιστα το αποτέλεσμά της δημιουργεί την λεγόμενη «πραγματικότητα», η οποία μας περιβάλλει καθημερινά. Όλος ο τεχνικός κόσμος, όλος ο πολιτισμός, είναι το αποτέλεσμα κάποιας ιδέας , κάποιας έννοιας, την οποία είχε κάποιος στο μυαλό του και την μοιράστηκε ή την μετέδωσε σε άλλους ανθρώπους και έτσι η ιδέα αυτή υλοποιήθηκε. Από την ιδέα για παράδειγμα, την οποία είχε κάποτε ο κατασκευαστής του πρώτου μολυβιού στην ιστορία μέχρι την δημιουργία παγκόσμιων αυτοκρατοριών και γεγονότων, η λειτουργία είναι ακριβώς η ίδια. Η γέννηση μίας ιδέας στο μυαλό ενός ανθρώπου, η μεταλαμπάδευσή της σε άλλους και η εδραίωσή της ως πραγματικότητας και ιδεολογίας. Η ιδέα όμως, έχει άμεση επίδραση στην προσωπικότητα, στην σκέψη και στην ίδια την ψυχή του εκάστοτε ατόμου. Αυτό από πνευματικής απόψεως είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, γιατί έχει Σωτηριολογική προέκταση.
Μπορείτε να φανταστείτε την δύναμη, την οποία κατέχει κάποιος, ο οποίος μπορεί να «φυτεύει» ιδέες και σκέψεις μέσα στο μυαλό και στο υποσυνείδητο των ανθρώπων; Ειδικά μάλιστα, όταν οι άνθρωποι από μόνοι τους δεν σκέφτονται, δηλαδή δεν έχουν κριτική ικανότητα και πρωτότυπη σκέψη, τότε ο οποιοσδήποτε μπορεί πάρα πολύ εύκολα να «φυτεύει» ιδέες στο μυαλό τους και να κατασκευάζει ολόκληρες κοινωνίες μη σκεπτόμενων ανθρώπων, οι οποίοι διαρκώς και με κάθε τρόπο καταναλώνουν και καταναλώνονται. Διαμορφώνει την νοοτροπία, την οποία θέλει αυτός και άρα τους θεμελιώνει μία απολύτως προβλέψιμη και ελεγχόμενη συμπεριφορά ζωής. Άρα τους ελέγχει απόλυτα!!! Αφού ο ίδιος τους έχει «φυτέψει» τον δικό του τρόπο σκέψης, ξέρει απολύτως τί αναζητούν στην ζωή, ποιες είναι οι επιθυμίες και οι ανάγκες τους καθώς και ποιες οι αδυναμίες και τα πάθη τους. Όταν μάλιστα οι άνθρωποι ζούν για να ικανοποιούν τα πάθη τους, επειδή τρέφονται από αυτά, τότε οι δυνάστες για να ελέγχουν καλύτερα τα πλήθη, τους προσφέρουν κι’ άλλα πάθη και σε ποσότητα και σε είδος. Άρα οι αλυσίδες της ψυχικής, πνευματικής αλλά και προσωπικής σκλαβιάς γίνονται ακόμη πιο βαριές και μεγάλες.
Το ίδιο συμβαίνει και στην Πατρίδα μας. Μερίδα της ακαδημαϊκής – επιστημονικής κοινότητος καθώς φαίνεται, σε όλους τους τομείς των επιστημών, έχει αρχίζει και δίδει νέους ορισμούς και νοήματα σε παραδοσιακές έννοιες, όπως επί παραδείγματι η οικογένεια, το ανθρώπινο φύλο, ο γάμος, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ανθρώπινες ελευθερίες, οι ερωτικές προτιμήσεις, οι δημοκρατικές ελευθερίες, τι είναι δημοκρατία και ελευθερία εκφράσεως, τι είναι ρατσισμός και ελεύθερη διατύπωση γνώμης, τι είναι θρησκευτική ελευθερία και τι είναι μισαλλοδοξία.
Για παράδειγμα παρατηρείται η εμφάνιση επιστημονικών απόψεων π.χ. κοινωνιολόγων, ψυχολόγων, παιδιάτρων, καθηγητών, νομικών , δικηγόρων  αλλά και αστυνομικών – προσφάτως – οι οποίοι δήθεν με το επιστημονικό κύρος, το οποίο έχουν, συγγράφουν βιβλία, συντάσσουν γνωμοδοτήσεις, εκφράζουν δημόσια επιστημονική γραμμή κ.α. σύμφωνα με την οποία π.χ.
α) υπάρχουν παραπάνω από δύο φύλα στο ανθρώπινο είδος, π.χ. βιολογικό, κοινωνικό, άνδρας, γυναίκα, transexual κ.α. ,
β) είναι φυσιολογική η ύπαρξη παραπάνω φύλων στο ανθρώπινο είδος και μάλιστα γίνεται παρομοίωση με διάφορα είδη ζώων του ζωικού βασιλείου και άρα πρέπει οι κοινωνίες να τα προβάλλουν ως φυσικά πρότυπα μίμησης,
γ) η οικογένεια πλέον μπορεί να αποτελείται μόνο από πατέρα ή μόνο από μητέρα ή μόνο από μητέρες ή μόνο από πατέρες ή από περισσότερους πατέρες και μητέρες και μάλιστα οι φέροντες το όνομα πατέρα και μητέρα μπορεί βιολογικά να μην είναι άνδρες ή γυναίκες,
δ)  γάμος μπορεί να είναι μία απλή νομική ενοχική σύμβαση από περισσότερα άτομα, τα οποία μπορεί να έχουν διάφορα φύλα γενετικά ακόμη και αντίθετα από αυτά, τα οποία κατ’ επιλογήν δηλώνουν,
ε) επίσης ότι μπορεί να γίνονται γονείς με υιοθεσία όλα τα ανωτέρω άτομα τα κατέχοντα διάφορα φύλα πέραν του αρσενικού και του θηλυκού,
στ) ο κάθε ένας μπορεί να προσδιορίζει ο ίδιος, ανάλογα με το πώς αισθάνεται ή ακριβέστερα με το πώς τον έχουν κάνει να αισθάνεται , το βιολογικό του φύλο,
ζ) πλέον ρατσιστικό θεωρείται οτιδήποτε διαφέρει από όλα τα ανωτέρω, άρα η έννοια ρατσισμός αποκτά εντελώς άλλο περιεχόμενο,
η) οτιδήποτε παραδοσιακό χαρακτηρίζεται εκ των προτέρων γραφικό, οπισθοδρομικό, επικίνδυνο, σκοταδιστικό, εθνικιστικό και φασιστικό,
θ) η ελευθεριότητα παίρνει την θέση της ελευθερίας, η μειοψηφία επιβάλλεται της πλειοψηφίας, η πολιτική ορθότητα επιβάλλεται της κοινής λογικής και της Δημοκρατίας,
ι) η εκδήλωση της θρησκευτικής συνείδησης και πίστης και συγκεκριμένα της Ορθόδοξης θεωρείται αντικοινωνική, ρατσιστική, μισαλλόδοξη, επιζήμια για την ψυχολογία και την δήθεν υγιή ανάπτυξη του ανθρώπου και πρέπει να εκκοσμικευθεί, να γίνει πιο «μοδάτη» , όπως όλες οι άλλες θρησκείες, στο πλαίσιο της πανθρησκείας,
κ) η αγάπη για την πατρίδα είναι εκ των προτέρων εκδήλωση ρατσισμού και μισαλλοδοξίας,
και ένα σωρό άλλα παραδείγματα με συναφείς και αλληλένδετες έννοιες.
Σκεφτείτε πόσες εκατοντάδες βιβλία, εγκυγκλοπαίδιες, ντοκυμαντέρ, ταινίες, εκπομπές, διαφημίσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, κοινωνικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικά βιβλία, ιατρικές γνωματεύσεις και τοποθετήσεις, κοινωνιολογικές και δημοσιογραφικές απόψεις , νομικές προσεγγίσεις και γνώμες, νομικά συγγράματα και εργασίες, σχετικά άρθρα, δικαστικές αποφάσεις, εγκύκλιοι και ερμηνείες συνταγματικών ατομικών δικαιωμάτων έχουν διατυπωθεί και γραφεί για τον σκοπό αυτό. Να δοθούν δηλαδή νέες ερμηνείες και να εδραιωθούν ως «λογικές», « επιστημονικά σωστές», «αδιαμφισβήτητες» και «παγκόσμιου κύρους», ώστε υποχρεωτικά να βαδίσει όλη η ανθρωπότητα πάνω σε αυτές τις σκέψεις και απόψεις.  Αν μάλιστα κάποιος διαφωνεί με τις απόψεις αυτές  θα θεωρείται, ότι είναι «λάθος» σε σχέση με την «κοινή λογική» ή σε σχέση με το κύρος της «επιστημονικής κοινότητας», ότι «αποκλίνει από το φυσιολογικό», ότι είναι  «γραφικός και αστείος» ή «τρελός», «ρατσιστής» και ενδεχομένως και «επικίνδυνος», σε σχέση με αυτά τα οποία πλέον προβάλλει και επιτάσσει η λεγόμενη «πολιτική ορθότητα».
Οι νεωτεριστικές απόψεις και ιδέες της μετακένωσης της δύσης, επηρρεάζουν τις έννοιες, όπως αυτές μέχρι σήμερα αναφέρονται στα διάφορα συντάγματα και νομικά κείμενα πάσης φύσεως ανά τον κόσμο. Αυτό συμβαίνει  και στην χώρα μας, εφόσον ως μέλος της ευρωπαϊκής ενώσεως, ακολουθεί με ακρίβεια την νομική σκέψη της ευρώπης, του γαλλικού δήθεν διαφωτισμού, ο οποίος μέχρι και σήμερα καταδυναστεύει τους λαούς του κόσμου με πολέμους και οικονομικά παιχνίδια.
Με τις νέες τους σημασίες πλέον, οι ποικίλες αυτές «νέες αξίες» διαποτίζουν τα νομικά και συνταγματικά κείμενα  και μετά βαπτίζονται από τους ακαδημαϊκούς ως δήθεν «θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και αξίες», οι οποίες χρήζουν δήθεν ειδικής προστασίας, στο πλαίσιο της ελεύθερης και δημοκρατικής ασκήσεως και εκφράσεώς τους. Αφού θεμελιωθούν από τους νομικούς κύκλους και χαρακτηριστούν ως «πανανθρώπινα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα», τα οποία με βάση τις διεθνείς συνθήκες χρήζουν υποχρεωτικά προστασίας, η διαδικασία συνεχίζει μέσα στο νομοθετικό και συνταγματικό έργο της εκάστοτε χώρας, εν προκειμένω και της δικής μας και έτσι αυτές οι «νέες αξίες – δικαιώματα » γίνονται μέρος της εθνικής νομοθεσίας και προστατεύονται πλέον με νόμο, ώστε ο οποιοσδήποτε διαφωνεί με τις εκμοντερνισμένες απόψεις περί ηθικής, περί Πίστεως, περί Πατρίδος, περί Δημοκρατίας, περί αξιών κτλ. να τίθεται αυτομάτως εκτός  νόμου και ενδεχομένως να επίκειται εναντίον του δίωξη.
Έτσι εγκαθιδρύονται στα κράτη του κόσμου, όπως και στο δικό μας,  νέα ήθη και έθιμα, τα οποία αποσκοπούν στο να αλλοιωθούν οι παραδοσιακές αξίες, τα ιδανικά, να αλλοτριωθούν οι θεσμοί-δεσμοί , να χαθεί το κοινωνικοπολιτικό όραμα του γένους μας, η πολιτισμική μας ταυτότητα, να αλλοιωθεί το Θρησκευτικό συναίσθημα και το Δόγμα Της Ορθοδόξου Πίστεως, η ελευθερία να μετατραπεί σε ελευθεριότητα, η τάξη σε αταξία, η μειοψηφία να επικρατεί της πλειοψηφίας αυταρχικά και έτσι όλες οι κοινωνικές δομές να ανατρέπονται.
Στην σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, της πανθρησκείας, της μονομορφοποίησης, όπου μετατρέπονται όλα σε μία άμορφη μάζα, τα Έθνη έχουν πλήρες και αναφαίρετο το δικαίωμα του Αυτοπροσδιορισμού και της Αυτοδιάθεσης, να μπορούν μόνα τους και απολύτως ελεύθερα να ορίζουν τον χαρακτήρα και την ταυτότητα τους, όπως αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από την ιστορικής τους πορείας, τις παραδόσεις, τις Θρησκευτικές, κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές τους ρίζες, τους Αγώνες, τις Θυσίες και τις Μάχες τους σε κάθε επίπεδο. Αυτό είναι στοιχείο της αρχής της Λαϊκής Κυριαρχίας, δομικής και συστατικής βάσης του Ελληνικού Συντάγματος και της Ελληνικής Δημοκρατίας, αρχή την οποία έχουμε χρέος με κάθε τρόπο να την προστατεύουμε.
Στο πλαίσιο αυτό κάθε Έλλην πολίτης, ο οποίος νιώθει ευθύνη, χρέος, φιλότιμο, αγάπη και ευχαριστία προς τις αξίες, τα ιδανικά και ιδεώδη της Ελληνορθόδοξης Αγιοπατερικής και Εθνικής παράδοσής  του, όπως εκείνη διασώθηκε μέσα στα σπλάχνα  της Ρωμηοσύνης, έχει χρέος να αγωνιστεί Νόμιμα, Ηθικά, Τίμια, Ευγενικά, Αγνά και Δημοκρατικά με κάθε τρόπο, ώστε να διασώσει την Ελληνορθόδοξη παράδοση του και να αποτρέψει την αλλοίωση της ταυτότητός του, η οποία λαμβάνει χώρα με την προαναφερθείσα διαδικασία.
Αθήνα, 09-08-2018
Ρούντας Γεώργιος

Αστυνομία

Υπόθεση Καραϊβάζ: “Ιστορικό επαφών, αρχεία εικόνας, κειμένου κ.α.” περιείχε το cd που καταστράφηκε από συρραπτικό

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Αίτηση αναίρεσης κατέθεσαν στον Άρειο Πάγο η μητέρα και η αδερφή του Καραϊβάζ, επικαλούμενες το κατεστραμμένο cd

Έγγραφο της Εισαγγελίας Αθηνών αποκαλύπτει, ότι το cd με περιεχόμενο από το κινητό τηλέφωνο του δολοφονηθέντος δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ περιείχε “ιστορικό επαφών, αρχεία εικόνας, κειμένου κ.α.”.

“Το με αριθμό αναγνωστέο 33 (έκθεση της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών για το αποτέλεσμα της ανάσυρσης του κινητού του θύματος Γ. Καραϊβάζ – ιστορικό επαφών, αρχεία εικόνας, κειμένου κ.α.) είχε επισυναπτόμενο cd με το περιεχόμενο της ανάσυρσης το οποίο πιθανότατα είχε καταστραφεί λόγω συρραφής του με συρραπτικό και το γεγονός σημειώθηκε στα πρακτικά” αναφέρει το εν λόγω έγγραφο.

Η αναφορά αυτή καταρρίπτει τη φημολογία εκείνων των ημερών ότι το cd περιείχε απλά επαφές. Οι επαφές, άλλωστε, στην εφαρμογή whatsapp, όπως πρώτο επίσης είχε αποκαλύψει το FoP, αναφέρονταν σε χαρτί και αφορούσαν ονόματα συνεργατών του Καραϊβάζ αλλά και ονόματα όπως Δημητριάδης, Κοντολέων και Καραμαλάκης, που παρέπεμπαν στον πρώην διευθυντή του Πρωθυπουργικού Γραφείου -και ανιψιό του Πρωθυπουργού- Γρηγόρη Δημητριάδη, τον πρώην Διοικητή της ΕΥΠ Παναγιώτη Κοντολέοντα και τον πρώην Αρχηγό της Αστυνομίας Μιχάλη Καραμαλάκη. Στο δικαστήριο τότε είχε αναφερθεί και επαφή Βαγγέλης Ζαμπού, η οποία παραπέμπει στον Βαγγέλη Ζαμπούνη που εκτελέστηκε πριν μερικούς μήνες έξω από πρατήριο καυσίμων ιδιοκτησίας του, στο Νέο Κόσμο.

Η αναφορά σε “ιστορικό συνομιλιών” δείχνει ότι υπήρχαν στοιχεία για το με ποιούς μίλησε ο δημοσιογράφος και πότε, ενώ τα “αρχεία κειμένου κ.α.” ενδεχομένως να αφορούν και γραπτά μηνύματα.

Σε κάθε περίπτωση, η Δικαιοσύνη μπορούσε να ζητήσει από τους συνομιλητές του Καραϊβάζ πληροφορίες για το περιεχόμενο των συνομιλιών μαζί τους και να τους ρωτήσει εάν τους είχε εκφράσει κάποια ανησυχία για κάτι, από τη στιγμή ανάμεσά τους ήταν ο αρχηγός της Αστυνομίας και ο Διοικητής της ΕΥΠ.

Σήμερα, επισκέφθηκαν την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη, οι δικηγόροι της μητέρας και της αδελφής του Γιώργου Καραϊβάζ, Ρόη Παυλέα και Σπύρος Χαριτάτος, προκειμένου να καταθέσουν αίτηση αναίρεσης κατά της αθωωτικής, για τους δύο κατηγορουμένους, απόφασης του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου.

Ρεπορτάζ της ιστοσελίδας dikastiko.gr αναφέρει ότι “σύμφωνα με την πλευρά των συγγενών του δημοσιογράφου, η πρωτόδικη απόφαση «πάσχει από απόλυτη ακυρότητα και παραβίαση της δημοσιότητας της δίκης, διότι, όπως διαπίστωσε και η εισαγγελέας της έδρας κι έχει καταγραφεί στα πρακτικά, το αναγνωστέο σχετικό 33 που βρισκόταν σε cd έχει καταστραφεί. Πλην όμως το δικαστήριο θεώρησε, εσφαλμένα, ότι αν και καταστραμμένο μπορεί να θεωρηθεί ως αναγνωσμένο”.

Να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια της δίκης οι δύο δικηγόροι είχαν πει ότι διαθέτουν το περιεχόμενο του cd και ότι το θέτουν στη διάθεση του δικαστηρίου. Όταν, όμως, το δικαστήριο τους το ζήτησε εκείνοι προσκόμισαν ένα στικάκι λέγοντας ότι το εν λόγω αρχείο “δεν ανοίγει”.

Οι ίδιοι, πάντως, στη σημερινή τους αίτηση κάνουν λόγο για «έλλειψη ειδικής αιτιολογίας» της απόφασης, ενώ υπογραμμίζουν πως για την κρίση των δικαστών ελήφθησαν υπόψη «καταφανώς ψευδείς καταθέσεις».

Στη σχετική αίτηση αναφέρεται πως «δεν αιτιολογείται στην απόφαση γιατί δήθεν συνηθίζεται να χρησιμοποιούνται μόνο κλοπιμαία οχήματα από μέλη του οργανωμένου εγκλήματος. Η αναιτιολόγητη απλοϊκή αυτή σκέψη αντικρούεται από το γεγονός ότι δεν απαντάται στο νομικό κόσμο κάποιο εγχειρίδιο επαγγελματικής κατάρτισης πληρωμένων δολοφόνων».

ΠΗΓΗ: Freedom of Press

Συνέχεια ανάγνωσης

Video

Δημήτρης Νατσιός: Οι τάφοι των παιδιών είναι ανοιχτοί και θα κλείσουν μόνο αν αποδοθεί δικαιοσύνη

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Δημήτρης Νατσιός: Ο Μητσοτάκης δεν θα γλιτώσει από το έγκλημα των Τεμπών! Οι τάφοι των παιδιών είναι ανοιχτοί και θα κλείσουν μόνο αν αποδοθεί δικαιοσύνη

Συνέχεια ανάγνωσης

Διαφθορά

Ποιο είναι το “λάθος μήνυμα”, Κυριάκο;

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Παραιτήθηκαν οι Παπασταύρου και Μπρατάκος, διότι, όπως μας ενημέρωσαν κυβερνητικές πηγές, “η συμμετοχή τους σε κοινωνική συνάντηση εξέπεμψε το λάθος μήνυμα”. Ποιο ήταν αυτό και γιατί ήταν λάθος; Να σας πω τι κατάλαβα εγώ: ότι κυβέρνηση και μεγαλοπαράγοντες πότε αγαπιούνται και πότε κάνουν κόνξες, ανάλογα με το επιδιωκόμενο. Κι ότι πάντα υπάρχουν κανάλια επικοινωνίας και αγγελιαφόροι που θα παζαρέψουν το deal.

Κι αν κάτι πάει στραβά, οι πραιτωριανοί μετατρέπονται σε αποδιοπομπαίους τράγους, για να προστατευθεί το “αφεντικό”. Κατάλαβε κάποιος κάτι άλλο; Αλλά αυτό δεν είναι καινούργιο. Ισχύει από συστάσεως Ελληνικού Κράτους, για όλες τις κυβερνήσεις και για όλους τους μεγαλοπαράγοντες. Τι διαφορετικό συνέβη το βράδυ του Κυριακής, παραμονή της εορτής των Βαγγέληδων; 

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή, για να βοηθήσουμε και τις κυβερνητικές πηγές να καταλάβουν την έννοια του μηνύματος, διότι, απ΄ ό,τι φαίνεται, δυσκολεύονται. Οι Παπασταύρου και Μπρατάκος, εμπειρότατοι και με μακρά θητεία σε κομματικά και πολιτικά πόστα, ήταν υπουργός Επικρατείας και υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αντιστοίχως. Δηλαδή, άνθρωποι της απολύτου εμπιστοσύνης του Κυριάκου.

Εμφανίζονται λοιπόν στο σπίτι του Βαγγέλη, μένουν αρκετές ώρες, πίνουν, καπνίζουν και συζητούν με τον εορτάζοντα και τους άλλους προσκεκλημένους. Πήγαν χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με τον πολιτικό τους προϊστάμενο ή αφού συνεννοήθηκαν; Οι κυβερνητικές πηγές υποστηρίζουν το πρώτο. Εάν όντως έγινε έτσι, με δεδομένη την ένταση ανάμεσα στην κυβέρνηση και στο κάποτε Alter Ego της, πρόκειται για παιδαριώδες λάθος, που δεν το κάναμε ούτε στο Δημοτικό: όταν κάποιος συμμαθητής τσακωνόταν με τον κολλητό μας, τον είχαμε κι εμείς στο “ντου”. Αν λοιπόν οι δύο στενότεροι συνεργάτες του πρωθυπουργού δεν έχουν τη στοιχειώδη ικανότητα να κρίνουν σε ποιανού το σπίτι θα πάνε και σε ποιανού όχι, και τι μηνύματα θα εκπέμψει η παρουσία τους, δεν κάνουν για τη δουλειά.

Πολύ πιθανό να έχουν και άλλες παρόμοιες δομικές ελλείψεις. Κι αν ο πρωθυπουργός, που τους ανέθεσε αυτές τις εξαιρετικά νευραλγικές θεσμικές θέσεις, δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί ποιοι κάνουν για τη δουλειά και ποιοι όχι, δεν κάνει ούτε εκείνος για τη δουλειά. Αυτό είναι το μήνυμα από την εκδοχή στην οποία μας καθοδηγούν οι “κυβερνητικές πηγές”. Είναι σωστό ή λάθος; 

Όμως, όλοι καταλαβαίνουμε ότι ισχύει το δεύτερο. Είναι προφανές ότι η παρουσία των κομισάριων του Μαξίμου εκεί είχε χαρακτήρα αποστολής: να εκτονωθεί η κρίση και να επαναδιαπραγματευθούν οι όροι του διαχρονικού deal που υπάρχει ανάμεσα στις δύο “οικογένειες”. Όταν τα ΜΜΕ γέμιζαν από φωτογραφίες ένθερμων εναγκαλισμών σε απόσταση αναπνοής του ίδιου του πρωθυπουργού με τον προχθεσινό εορτάζοντα, αλλά και με άλλους μεγαλοπαράγοντες, το μήνυμα ήταν σωστό ή λάθος;

Πάμε όμως στο γεγονός που επιδείνωσε την κλινική εικόνα μιας κάποτε ρωμαλέας σχέσης.

Το “Βήμα” ισχυρίστηκε πως, ενώ ακόμα δεν είχε σβήσει η φωτιά στα εκτροχιασμένα βαγόνια (που, έναν χρόνο μετά, δεν έχουμε μάθει, επίσημα, τι την προκάλεσε), κάποιος έσπευσε να πάρει τις ηχογραφημένες συνομιλίες μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών και να τις δώσει στο “Πρώτο Θέμα”, γνωστό για την απροκάλυπτα φιλοκυβερνητική του στάση, το οποίο τις έβγαλε στον αέρα, παραποιημένες: δύο διαφορετικές συνομιλίες συνενώθηκαν και παρουσιάστηκαν ως ενιαία.

Ποιος πήρε το υλικό; Ποιος έκανε το μοντάζ; Το “γιατί” είναι προφανές: έπρεπε να φανεί ότι αποκλειστικός υπεύθυνος ήταν ο σταθμάρχης. Βασισμένος σε αυτές τις παραποιημένες συνομιλίες, ο πρωθυπουργός υποστήριξε στη Βουλή την εκδοχή του αποκλειστικώς ανθρώπινου λάθους.

Δεν αθωώνει τον σταθμάρχη το δημοσίευμα του Βήματος. Όμως δείχνει μία υπερβολική σπουδή κάποιων να κατευθύνουν την οργή του κοινού μόνο σ΄ αυτόν, μακριά από πολιτικά πρόσωπα. Θα μπορούσε, την αποκάλυψη για την υπεξαίρεση του υλικού, να μην την είχε κάνει το “ΒΗΜΑ” αλλά η “Ηχώ της Άνω Ραχούλας”. Θα άλλαζε τίποτε επί της ουσίας;

για τη συνέχεια CApital

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή