Ακολουθήστε μας

Λαθρομετανάστευση

Εντείνεται ο εποικισμός της χώρας με ολέθριες πολιτικές για την παράνομη μετανάστευση

Δημοσιεύτηκε

στις

Γράφει ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ  ΝΕΑΡΧΟΥ Πρέσβυς ε.τ. 
Η χώρα περιβάλλεται από γείτονες που δεν κρύβουν τον εθνικό φανατισμό τους και τον αρπακτικό επεκτατισμό τους. Σε νέες δηλώσεις του ο Τούρκος υπουργός Αμύνης Ουλουσί Ακάρ μίλησε για τη «Γαλάζια Τουρκική Πατρίδα», που εκτείνεται κατ’ αυτόν σε 462.000 τ. χλμ., δεν λαμβάνει υπ’ όψιν το σύμπλεγμα του Καστελλόριζου, αφήνει στα νησιά μόνο χωρικά ύδατα, διεκδικεί το μεγαλύτερο μέρος της Κυπριακής ΑΟΖ και φτάνει μέχρι νότια της Κρήτης. Ο Τούρκος υπουργός, με ιταμότητα, κάλεσε την Ελλάδα να μην κάνει καμιά κίνηση και άφησε να εννοηθεί ότι η Τουρκία θα πάρει, διά της ισχύος, ό,τι θέλει στη Μεσόγειο. 
Την ίδια στιγμή, στα βόρεια σύνορά μας, ο Αλβανός πρωθυπουργός, ακολουθώντας το Τουρκικό παράδειγμα, ανέλαβε εκστρατεία για τον ξεριζωμό της Ελληνικής μειονότητας, αγνοώντας επιδεικτικά την Ελλάδα και πιστεύοντας ότι αυτή θα παραμείνει αδρανής και δεν θα απαντήσει στις Αλβανικές προκλήσεις με ουσιαστικά μέτρα και αντίποινα. 
Βλέπουμε έτσι το πρωτοφανές, η Ελλάδα να έχει ανοίξει τα σύνορά της σε 700.000 Αλβανούς και να έχει δρομολογήσει γι’ αυτούς διαδικασίες μόνιμης παραμονής και παροχής Ιθαγένειας, όπως επίσης να έχει υποστηρίξει την ένταξη της Αλβανίας στο ΝΑΤΟ και την έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Ευρωπαϊκή Ένωση και την ίδια στιγμή να μην είναι σε θέση να προστατεύσει αποτελεσματικά την αυτόχθονη Ελληνική μειονότητα στην Αλβανία. Να ανέχεται επίσης τη μετατροπή της χώρας αυτής σε εχθρικό κράτος, όχι μόνο μέσα από την έξαλλη πολιτική ορισμένων, τουλάχιστον, ηγετών της αλλά και με τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας με την Τουρκία. 
Ανατολικότερα στα Βόρεια σύνορά μας, έχουμε άλλο πρόβλημα, με την ιστορική παραχάραξη και πλαστογραφία των Σκοπίων. Το περίεργο και παράδοξο είναι ότι ήρθε Ελληνική κυβέρνηση να αναγνωρίσει σ’ αυτό το κράτος-μαϊμού Μακεδονική δήθεν ταυτότητα και γλώσσα. Όπως κανείς θα ανέμενε, η κίνηση αυτή δεν έλυσε, βεβαίως, το πρόβλημα, όπως αφελώς ή εκ του πονηρού ισχυρίζονταν οι πρωτεργάτες της Συμφωνίας των Πρεσπών. Αντιθέτως επανενεργοποίησε το πρόβλημα, σε βάρος, προφανώς, της Ελλάδος. Οι συνέπειες είναι ήδη ορατές. Όχι μόνο στις επανειλημμένες, προκλητικές δηλώσεις Ζάεφ αλλά και εντός των τειχών, στα Βόρεια σύνορά μας, όπου άρχισαν να πληθαίνουν οι κινήσεις και οι διεκδικήσεις για τη διδασκαλία της δήθεν Μακεδονικής γλώσσας και την αναγνώριση κατ’ επέκταση «Μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα. Αντιλαμβάνεται κανείς ποιες θα ήταν οι μακροπρόθεσμες συνέπειες στην περίπτωση που επικυρωθεί τελικά από την Ελληνική Βουλή η Συμφωνία των Πρεσπών. 
Με όλ’ αυτά, θα ανέμενε κανείς η κυβερνητική πολιτική να έχει ως κύριο στόχο και προτεραιότητα την εθνική ενότητα και συνοχή, την ενίσχυση του εθνικού φρονήματος του Ελληνικού λαού, την ενίσχυση της εθνικής άμυνας της χώρας. Αντ’ αυτού διαπιστώνουμε τη συνέχιση ιδεοληπτικών πολιτικών που διχάζουν τον Ελληνικό λαό, πολιτικών που στρέφονται κατά της Ελληνικής Παιδείας, της Ελληνικής ιστορίας και της Ορθοδοξίας και γενικά κατά της Ελληνικής ταυτότητας και πολιτιστικής ιδιοπροσωπίας. 
Η πολιτική αυτή παρουσιάζεται ως δήθεν «προοδευτική» και εμπνεόμενη από τον πολύ παρεξηγημένο Γαλλικό Διαφωτισμό. Στην πραγματικότητα εμπνέεται από την παγκοσμιοποίηση και τα φερέφωνά της, με πρώτο βιολί τον πολύ Σόρος. Ο τελευταίος δεν κρύβει τις ιδέες του και τους στόχους του. Διακηρύσσει αλαζονικά και προκλητικά ότι θέλει να μεταλλάξει την Ευρώπη και τα εθνικά της κράτη σε «πολυπολιτισμικές» κοινωνίες, όπως τις ονομάζει κομψότερα, «πλήρως νεωτερικές κοινωνίες. Απαραίτητος μοχλός για τη μετάλλαξη αυτή είναι η ανεξέλεγκτη μαζική μετανάστευση από χώρες του Τρίτου Κόσμου. Η εξέλιξη αυτή θεωρείται από την παγκοσμιοποίηση ως αναγκαία προϋπόθεση για τη δημιουργία ενιαίας παγκόσμιας αγοράς. 
Η Ευρώπη, ταυτιζόμενη με την πα­γκοσμιοποίηση, έγινε προαγωγός των πολιτικών της, παρουσιαζόμενων ευσχήμως ως δήθεν αναγκαίων για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη διεθνή ανταγωνιστικότητα των οικονομιών της. 
Η Ελλάδα δεν έχει κανέναν ιδιαίτερο λόγο να πρωτοστατεί υπέρ της παγκοσμιοποιήσεως, γιατί δεν έχει διεθνώς ανταγωνιστική εξαγωγική οικονομία, όπως, π.χ., η Γερμανία και ορισμένες άλλες χώρες. Αντιθέτως έχει μια οικονομία εύθραυστη, η οποία απειλείται με καταστροφή από το άκριτο άνοιγμα των συνόρων προς όλο τον κόσμο. Ειδικότερα όμως σε ό,τι αφορά την παράνομη μετανάστευση, η Ελλάδα βρίσκεται, λόγω της γεωγραφίας της, στην πιο επικίνδυνη θέση. 
Παρατηρείται όμως πάλι το παράδοξο, η χώρα που βρίσκεται στην πιο επικίνδυνη θέση να συμπεριφέρεται με άγνοια κινδύνου και να πρωτοστατεί στην Ευρώπη στην πολιτική των ανοικτών συνόρων στην παράνομη μετανάστευση. Το άλλοθι των δήθεν προσφύγων έχει αναιρεθεί από την πραγματικότητα, με βάση την οποία το 90% των εισερχομένων, που δηλώνουν πρόσφυγες, προέρχεται από χώρες για τις οποίες δεν δικαιολογείται ο προσδιορισμός αυτός. Γιατί οι Πακιστανοί, οι Μπαγκλαντεσιανοί, οι Μαροκινοί, οι Αλγερινοί, οι Τυνήσιοι, π.χ., είναι πρόσφυγες; 
Η ύποπτη ανοχή προς όλους αδιακρίτως υποδεικνύει σαφώς μια ανομολόγητη πολιτική προαγωγής, για άλλους λόγους, της παράνομης μεταναστεύσεως. Η Ελλάδα, λόγω του ρόλου της ως μια από τις κύριες χώρες εισόδου, προσέλκυσε από νωρίς το ενδιαφέρον και την προσοχή των διεθνών κέντρων που προωθούν τη λαθρομετανάστευση. Με την ίδια λογική, προσέλκυσε το προνομιακό ενδιαφέρον αυτών που προωθούν την εθνική αποδόμηση, για λόγους που συνδέονται με την παγκοσμιοποίηση αλλά και την γεωπολιτική των Βαλκανίων. Με βάση την τελευταία, η Ελληνική εθνική συνοχή και η Ορθοδοξία αντιμετωπίζονται με μεγάλη καχυποψία από αυτούς που επιδιώκουν δομικές γεωπολιτικές αλλαγές στα Βαλκάνια αλλά, ως γνωστόν, και από την εχθρική Τουρκία. 
Από την άποψη αυτή, δεν είναι καθόλου τυχαία η πολυπραγμοσύνη του γνωστού Σόρος στην Ελλάδα, που εκφράσθηκε με τη δημιουργία πλήθους Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, που επιτελούν δήθεν ανθρωπιστικό έργο. Πώς επιτρέπεται τέτοιου είδους παρακρατική δραστηριότητα σ’ ένα άτομο γνωστό για τις ιδέες και τα σχέδιά του; Πώς επιτρέπεται γενικότερα η δραστηριοποίηση στη χώρα εκατοντάδων ΜΚΟ, μερικές από τις οποίες χρηματοδοτούνται άμεσα από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να «διασώζουν» δήθεν, στην πραγματικότητα να «εισάγουν», παράνομους μετανάστες στην Ελλάδα; 
Αντί η πολιτική αυτή να επανεξετασθεί και να αναθεωρηθεί, στο πνεύμα της περιοριστικής και αυστηρής πολιτικής που υιοθετούν σταδιακά όλες οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα της σημερινής κυβερνήσεως συνεχίζει και επαυξάνει την πολιτική της «πρωτοπορίας» στη λαθρομετανάστευση. 
Δύο τελευταία δείγματα της πολιτικής αυτής είναι η εξαγγελία για απλούστευση των διαδικασιών και για συντόμευση του απαιτούμενου χρόνου για την απονομή ιθαγένειας. Προετοιμάζεται, συγκεκριμένα, εν όψει εκλογών, η απονομή ιθαγένειας σε 300.000 αλλοδαπούς. Ο καθένας αντιλαμβάνεται πού οδηγεί τη χώρα η ανεύθυνη και αυτοκαταστροφική αυτή πολιτική. 
Στο ίδιο πνεύμα είναι και το δεύτερο δείγμα της ακολουθούμενης πολιτικής: Η προσυπογραφή στο Μαρακές από τον Έλληνα πρωθυπουργό, χωρίς καμία επιφύλαξη, του περιβόητου Διεθνούς Συμφώνου του ΟΗΕ για τη Μετανάστευση. Το Σύμφωνο αυτό ισχυρίζεται ότι θέλει δήθεν να βάλει τάξη στη διεθνή μετανάστευση. Στην πραγματικότητα όμως προωθεί τη διεθνή μετανάστευση ως «δικαίωμα» και καλεί τις χώρες που το προσυπογράφουν να συνεργασθούν και να πάρουν μέτρα για την εφαρμογή του «δικαιώματος» αυτού.
 Για το Σύμφωνο, που θα μπορούσε να έχει καταλυτικές συνέπειες για τη χώρα, δεν έγινε καμιά συζήτηση ούτε στη Βουλή ούτε στα ΜΜΕ. Η πολιτική αυτή έφτασε κυριολεκτικά στα όριά της. Ο Ελληνικός λαός είναι αντιμέτωπος μ’ έναν απροκάλυπτο εποικισμό της χώρας, ο οποίος εφαρμόζεται ως κυβερνητική πολιτική, ερήμην του Ελληνικού λαού.

Πηγή: https://www.paron.gr/2018/12/27/enteinetai-o-epoikismos-tis-choras-me-olethries-politikes-gia-tin-paranomi-metanasteysi-2/

Ελλάδα

Ν. Παναγιωτόπουλος: Καμία στρατηγική για το μεταναστευτικό δεν θα έχει αποτέλεσμα, εάν υπάρξει μεγάλη ανάφλεξη στο Λίβανο

Δημοσιεύτηκε

στις

Δηλώσεις Νίκου Παναγιωτόπουλου και Άδωνι Γεωργιάδη για το μεταναστευτικό

Καμία στρατηγική για το Μεταναστευτικό δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα εάν αύριο σημειωθεί μια μεγάλη ανάφλεξη στο Λίβανο τόνισε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νίκος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΚΟ της Νίκης Τάσου Οικονομόπουλου, με θέμα: “Ανησυχία για πιθανές επιπτώσεις στη χώρα μας από τη νέα κρίση στο μεταναστευτικό”.

Όπως είπε ο κ. Παναγιωτόπουλος, η ελληνική πολιτική στο μεταναστευτικό κινείται στα σωστά επίπεδα ωστόσο, “καμία στρατηγική δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα εάν αύριο σημειωθεί μια μεγάλη ανάφλεξη στο Λίβανο με χερσαία εισβολή των ισραηλινών στρατευμάτων, η οποία θα δημιουργήσει κύματα εκατομμυρίων προσφύγων. Και αναπόφευκτα κάποιοι απ’ αυτούς θα επιχειρήσουν να εισέλθουν στην Ευρώπη και από τη χώρα μας. Εκεί, όλες οι στρατηγικές πάνε στράφι, και πάμε σε κατάσταση αντιμετώπισης κρίσης, για την οποία βέβαια προετοιμαζόμαστε όσο μπορούμε, αλλά αυτό δεν είναι θέμα μόνο της Ελλάδας αλλά είναι [..] όλου του δυτικού κόσμου, να αντιμετωπίσει κύματα προσφύγων από περιοχές όπου ξεσπάνε εμπόλεμες συγκρούσεις”.

Απαντώντας στο εάν η ΕΕ συμπαρίσταται στην Ελλάδα για τη διαχείριση του μεταναστευτικού, ο κ. Παναγιωτόπουλος είπε ότι οι εταίροι μας διέθεσαν στην Ελλάδα, το διάστημα 2015-2021 το ποσό των 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ και στην τρέχουσα περίοδο 2021-2027 το ποσό των 1,6 δισεκατομμυρίων: “Εάν αλλάξουν τα δεδομένα, εάν έχουμε σφοδρές κρίσεις, βεβαίως θα πάμε και θα ζητήσουμε πρόσθετη χρηματοδότηση”, διαβεβαίωσε ο υπουργός.

Για την τρέχουσα γερμανική πολιτική εκτεταμένων ελέγχων στα χερσαία σύνορά της, ο κ. Παναγιωτόπουλος είπε πως “η Ελλάδα δεν επηρεάζεται” και ότι “μαζικές επιστροφές (από τη Γερμανία) δεν υπάρχουν”. Σημείωσε μάλιστα ότι και η Ελλάδα κάνει επιστροφές κατά τα οριζόμενα. Συγκεκριμένα, “κατά το 2023, πάνω από 6.000 επέστρεψαν σε τρίτες χώρες”.

Από την πλευρά του, ο κ. Οικονομόπουλους, ρώτησε πως δικαιολογείται σε όλη την Ευρώπη ο μέσος όρος παροχής ασύλου να είναι 46% και στη χώρα μας να είναι 68%. Μήπως η διαδικασία στην Ελλάδα “γίνεται, όχι για να εξεταστεί πραγματικά εάν είναι (κάποιος) πρόσφυγας αλλά για να μπορέσει να φύγει νομότυπα από τη χώρα και να πάει στη βόρεια Ευρώπη;”. Τόνισε, δε, ότι “η Ελλάδα δεν θα γίνει η νήσος Έλις της Ευρώπης”, και ότι είναι θέμα επιβίωσης της Ελλάδας [..] η αποτροπή της επιχειρούμενης εθνικής αλλοίωσης.

Σχολιάζοντας τα όσα είπε ο κ. Οικονομόπουλος, ο υπουργός Μετανάστευσης & Ασύλου ανέφερε ότι κάποτε μας επέκριναν ότι αργούμε στην απόδοση ασύλου και τώρα μας λένε “γιατί πάτε τόσο γρήγορα και έρχονται γρήγορα”.. Ειδικότερα για την εκτίμηση του βουλευτή της Νίκης ότι με την αλλαγή της γερμανικής πολιτικής θα στέλνονται πίσω παράνομοι μετανάστες με τραίνα και λεωφορεία, ο κ. Παναγιωτόπουλος σημείωσε ότι μέχρι πρότινος, τα γερμανικά δικαστήρια δικαίωναν όσους προσέφευγαν σε αυτά, με το αιτιολογικό ότι οι συνθήκες διαβίωσης στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερες σε επίπεδο κοινωνικών παροχών. “Αυτή όμως η απόφαση της γερμανικής νομολογίας είναι του 2011. Είναι προφανές ότι από το 2011 μέχρι το 2024 άλλαξαν πολλά προς το καλύτερο (στην Ελλάδα) [..] Αναμένω ότι αυτό θα διαπιστωθεί από τους Γερμανούς [..] ανοίγοντας το δρόμο για κάποιες αποσπασματικές και πολύ σποραδικές επιστροφές.. Ούτε με τραίνα, ούτε με βαπόρια, ούτε με λεωφορεία, ούτε με αεροπλάνα. Είναι ζήτημα αν κάποιες δεκάδες έχουν εντοπιστεί από τις χιλιάδες που υπάρχουν (στη Γερμανία)” παρατήρησε ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Άδ. Γεωργιάδης: Το κόστος της μεταναστευτικής κρίσης στην διεθνή κοινότητα και όχι στον Έλληνα φορολογούμενο
Νωρίτερα, σε απάντηση ερώτησης της βουλευτού της Νέας Αριστεράς, Θ. Φωτίου για την ευθύνη που πρέπει να αναλάβει το υπουργείο Υγείας για την υγειονομική φροντίδα των προσφυγικών πληθυσμών, ο αρμόδιος υπουργός Άδ. Γεωργιάδης είπε: “Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας μας δίνει λεφτά για να μπορούμε να καλύπτουμε τις ανάγκες των λαθρομεταναστών; [..] Λέτε ότι πρέπει το υπουργείο Υγείας της Ελλάδος, από τους ήδη πιεσμένους του προϋπολογισμούς, για την παροχή Υγείας στους Έλληνες πολίτες, που λέτε ότι δεν φτάνουν τα λεφτά, από αυτά τα λεφτά, να αφαιρέσουμε επιπλέον λεφτά, για να καλύψουμε εξολοκλήρου εμείς, το ελληνικό κράτος, τα έξοδα αυτών που έρχονται στην Ελλάδα παράνομα; Δηλαδή εάν έρθουν 10 εκατομμύρια θα πάμε να καλύψουμε και τα 10 εκατομμύρια; Εάν έρθουν 50 εκατομμύρια και τα 50 εκατομμύρια;”

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, “είμαστε ενώπιον μιας μεγάλης μεταναστευτικής κρίσης. Η Γερμανία έκλεισε τα σύνορα της. Σε λίγο απ’ ότι φαίνεται θα κλείσουν τα σύνορα σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Ποια είναι η πρόταση της Νέας Αριστεράς; Να πληρώνει η Ελλάδα τα έξοδα όλων όσοι έρχονται, χωρίς να την νοιάζει από που θα βρει τα λεφτά; Θέλετε να βγάλουμε και τους Έλληνες από τα σπίτια τους να βάλουμε τους λαθρομετανάστες μέσα;”

Σημείωσε επίσης ότι η περίθαλψη των προσφύγων “είναι στον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης για να πληρώνονται από διεθνή χρήματα όλα αυτά τα έξοδα [..] Διότι δεν είναι υποχρέωση του Έλληνα φορολογούμενου να καλύψει αυτά τα χρήματα. Ούτε έχει υποχρέωση ο Έλληνας να μην έχει κρεβάτι στο νοσοκομείο, επειδή εσάς σας αρέσει να είναι ανοιχτά τα σύνορα. Όσο κι αν η Αριστερά φωνάζει στην Βουλή “πρώτα οι μετανάστες και μετά οι Έλληνες”, εμείς θα πούμε ότι θα πληρώνει το κόστος της μεταναστευτικής κρίσης η διεθνής κοινότητα και όχι ο Έλληνας φορολογούμενος”.

Από την πλευρά της, η κ. Φωτίου είπε: “Και τότε και τώρα, τα χρήματα τα παίρνετε από το ΕΣΠΑ. Από που τα παίρνεις; Δεν είναι αυτά λεφτά του ελληνικού λαού; Ότι και να γίνεται είναι λεφτά του ελληνικού λαού. Μην πουλάτε στα ακροδεξιά σας ακροατήρια ότι εσείς δεν θέλετε να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ από τους Έλληνες για τους λαθρομετανάστες”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνέχεια ανάγνωσης

Ευρωπαϊκή Ένωση

Θα αφήσουμε τη “Γενεύη” να διαλύσει την Ευρώπη;

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Τι είναι οι διεθνείς συνθήκες; Δεν είμαι σίγουρος ότι ο νομικός κόσμος της Ευρώπης (και της Ελλάδας) ξέρει την απάντηση.

Από τις δημόσιες τοποθετήσεις πολλών τριβωνιανούτσικων και την αρθρογραφία τους, βγάζεις το συμπέρασμα ότι τις θεωρούν κάτι σαν τις Δέκα Εντολές: θέσφατα. Δεν τις αγγίζουμε. Τις εφαρμόζουμε τυφλά. Και, προς Θεού, δεν κρίνουμε το θεωρητικό τους υπόβαθρο. Γιατί;

“Διότι αν αρχίσουμε να αναθεωρούμε τις διεθνείς συνθήκες είναι βούτυρο στο ψωμί του Ερντογάν, που θέλει αναθεώρηση της Συνθήκης της Λωζάνης”.

Το επιχείρημα είναι κωμικό, αλλά μια που έχει διατυπωθεί πολλές φορές από πολλούς, αναγκάζομαι να το ανασκευάσω. Υπάρχουν, λοιπόν, πολλών ειδών διακρατικές συνθήκες, διμερείς, πολυμερείς, παγκόσμιες, θεσμικές, συνθήκες-πλαίσιο. Ο βασικός τους διαχωρισμός είναι το αν έχουν προκύψει ως συνθήκες ειρήνευσης μετά από κάποιον πόλεμο ή ως συνθήκες σε καιρό ειρήνης. Οι πρώτες σχεδόν πάντα περιλαμβάνουν οριοθετήσεις συνόρων. Προφανώς, για να αλλάξουν θα πρέπει να γίνει νέος πόλεμος. Παράδειγμα η Συνθήκη των Σεβρών (1920) που αντικαταστάθηκε από τη Συνθήκη της Λωζάνης (1923), μετά την Μικρασιατική Καταστροφή. Αυτές, ναι, δεν τις αγγίζουμε. Οι δεύτερες διευθετούν θέματα διαχειριστικής ή και θεσμικής φύσεως και δεσμεύουν τα κράτη που τις υπέγραψαν, όσον καιρό συνεχίζουν να συμφωνούν με το περιεχόμενό τους. Αυτές είναι εργαλεία. Τις κάνουμε ό,τι θέλουμε. Τις απλώνουμε, τις μαζεύουμε, τις τροποποιούμε, όπως η ιδρυτική της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητας Συνθήκη της Ρώμης (1957) που επεκτάθηκε με τη Συνθήκη του Μάαστριχτ (1992), μέχρι και τις καταργούμε, όταν έχουν ξεπεραστεί από τα γεγονότα, όπως η Συνθήκη της Κοινωνίας των Εθνών (1919). Και φυσικά, όχι μόνο συζητούμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την εφαρμογή τους, αλλά και σηκώνουμε τον κόσμο στο πόδι για αναθεώρηση, σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι έχουν μετατραπεί σε βόμβα στα θεμέλια της Ευρώπης, όπως η Σύμβαση της Γενεύης, που είναι το σημερινό θέμα μας.

Είναι εντυπωσιακό, το ότι επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή στον ελληνικό νομικό και ακαδημαϊκό κόσμο για ένα διεθνές νομικό πλαίσιο, η παθογένεια του οποίου είναι παραπάνω από εμφανής και οι τοξικές του παρενέργειες σοβαρότατες. Ψάχνοντας στο google “αναθεώρηση”, “τροποποίηση”, “αλλαγή”, “κατάργηση” της “Σύμβασης της Γενεύης”, στις πρώτες 20 σελίδες βρήκα μόνο δύο σχετικά κείμενα. Το ένα ζητάει να προστεθεί στη Σύμβαση και η έννοια του περιβαλλοντικού ή κλιματικού πρόσφυγα, κάποιου που θέλει να φύγει από την πατρίδα του γιατί η κλιματική αλλαγή τού δυσκολεύει τη ζωή. Βεβαίως το θέμα είναι πολύ σοβαρό για τους κατοίκους ορισμένων νησίδων του Ειρηνικού που η άνοδος της στάθμης της θάλασσας απειλεί να τις καλύψει ολοσχερώς, αλλά, όπως συμβαίνει πάντα, οι προπαγανδιστές του όρου θέλουν να τον επεκτείνουν ακόμα και σε εκείνους που δυσφορούν από έναν καύσωνα του Αυγούστου.

Το άλλο, με τίτλο “Σύμβαση της Γενεύης για τους πρόσφυγες – Η κερκόπορτα της παράνομης μετανάστευσης (2020)είναι του διδάκτορα Διοικητικού Δικαίου, Ιωάννη Γκιτσάκη. Από τους 45.000 νομικούς της χώρας, μόνο ένας ασχολήθηκε με το θέμα! (Αν υπήρξαν και άλλοι, θα χαρώ πολύ να το μάθω, αλλά το google δεν εμφανίζει κανένα άλλο κείμενο.)

Γιατί το κείμενο της Γενεύης δεν ονομάζεται Συνθήκη (Τreaty) αλλά Σύμβαση (Convention); Μολονότι και οι δύο όροι χρησιμοποιούνται για νομικές συμφωνίες που συνάπτονται μεταξύ κρατών ή διεθνών οργανισμών, οι συμβάσεις είναι πιο εξειδικευμένες και αφορούν συνήθως συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον ή η συνεργασία σε τεχνικά θέματα. Δεν έχουν την καθολικότητα των Συνθηκών, αφήνοντας στα κράτη περιθώριο για προσαρμογή των όρων τους σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, η δέσμευση των κρατών είναι οικειοθελής. 

Η Σύμβαση της Γενεύης αφορούσε αποκλειστικά τα προβλήματα που προέκυψαν από τις μετακινήσεις πληθυσμών λόγω του Β΄ΠΠ και των όσων επακολούθησαν. Γι’ αυτό περιόριζε το δικαίωμα υποβολής αιτήματος ασύλου μόνο σε άτομα που εμπλέκονταν σε “γεγονότα επελθόντα προ της 1ης Ιανουαρίου 1951 εν Ευρώπη ή αλλαχού” (άρθρο 1, §Β1). Μάλιστα, το “αλλαχού” ήταν προαιρετικό. Μπορούσε δηλαδή ένα κράτος να πει “δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται εκτός Ευρώπης, θα δέχομαι μόνο Ευρωπαίους ως πρόσφυγες”.

Στόχος της, καθώς οι περισσότεροι πρόσφυγες πολέμου είχαν ήδη επιστρέψει στις εστίες τους, ήταν να λύσει τα προβλήματα της μεταπολεμικής διαίρεσης της Ευρώπης σε ζώνες επιρροής. Είχαν περάσει πάνω από 6 χρόνια από τις Διασκέψεις της Μόσχας και της Γιάλτας, η Γερμανία είχε ήδη χωριστεί σε Δυτική και Ανατολική, και η Ευρώπη βίωνε τον ψυχρό πόλεμο ξέροντας ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων από χώρες του Σιδηρού Παραπετάσματος θα επέλεγε να μην επιστρέψει στον “σοβιετικό σοσιαλιστικό παράδεισο” ή θα προσπαθούσε να δραπετεύσει από εκεί. Αυτών των περιπτώσεων κυρίως τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις ήθελε να καθορίσει η Σύμβαση.

για τη συνέχεια Capital

Συνέχεια ανάγνωσης

ΗΠΑ

Τούρκος «ειδικού ενδιαφέροντος» μετανάστης λέει στους αστυνομικούς του Τέξας ότι πλήρωσε 12.000 δολάρια για να περάσει παράνομα στις ΗΠΑ

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Οι αστυνομικοί της πολιτείας του Τέξας ήρθαν αντιμέτωποι με 36 παράνομους μετανάστες κοντά στα νότια σύνορα την Παρασκευή, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας από την Τουρκία, οι οποίοι δήλωσαν ότι ο καθένας πλήρωσε 12.000 δολάρια για να περάσει παράνομα τα σύνορα προσπαθώντας να συναντήσει έναν « χρηματοδότη » στο New Jersey, δήλωσαν οι αρχές.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν την ομάδα στη συνοριακή πόλη Normandy, ανακοίνωσε το Τμήμα Δημόσιας Ασφάλειας (Department of Public Safety-DPS) του Τέξας.

Δεκαπέντε από τους μετανάστες, από τη Βραζιλία, το Περού, τον Ισημερινό, τη Νικαράγουα, τη Δομινικανή Δημοκρατία και τη Νότια Αφρική, συνελήφθησαν ως ύποπτοι για παράνομη είσοδο.

Μεταξύ της ομάδας ήταν οι λεγόμενοι «ειδικού ενδιαφέροντος» παράνομοι μετανάστες από την Τουρκία, το Πακιστάν, την Ινδία και το Βιετνάμ. Σύμφωνα με το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας (Department of Homeland Security – DHS), οι μετανάστες ειδικού ενδιαφέροντος είναι μη Αμερικανοί πολίτες που ενδεχομένως αποτελούν κίνδυνο για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ ή τα συμφέροντά τους με βάση τις μεθόδους μετακινήσεώς τους.

Ο χαρακτηρισμός δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι «τρομοκράτες», αλλά τα ταξίδια και η συμπεριφορά τους υποδεικνύουν μια πιθανή σύνδεση με κακόβουλη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της τρομοκρατίας, που απαιτεί περαιτέρω έλεγχο και έρευνα, αναφέρει το DHS στον ιστότοπό του.

«Τις τελευταίες 48 ώρες, οι αστυνομικοί του DPS συνάντησαν 8 μετανάστες ειδικού ενδιαφέροντος από 5 διαφορετικές χώρες στην αγροτική περιοχή Normandy», ανέφερε ο υπολοχαγός Chris Olivarez του DPS στο X (πρώην Twitter).

Από τους 36 μετανάστες που συνελήφθησαν την Παρασκευή, οι 21 παραδόθηκαν στην αμερικανική συνοριοφυλακή.

Στην ομάδα των Τούρκων μεταναστών, ένας 26χρονος άνδρας που ανακρίθηκε από τις αρχές δήλωσε ότι βρήκε ένα «δίκτυο» στο Telegram και το Instagram για να τους βοηθήσει να περάσουν παράνομα στις ΗΠΑ.

Είπε στους ερευνητές ότι είχαν έναν χρηματοδότη στο New Jersey.

«Φροντίζουν για τα έξοδά μας και τα πάντα όσο είμαστε νόμιμα εκεί», ακούστηκε να λέει στο υλικό από την κάμερα του DPS που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.

 

 

 

 

Πηγή: https://www.foxnews.com/us/turkish-special-interest-migrant-tells-texas-troopers-paid-12k-cross-us-illegally

Μετάφραση: Γιάννης Λιναρδάτος

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή