Ακολουθήστε μας

ΗΠΑ

Ο πρώτος στόχος των αμερικανικών κυρώσεων θα είναι οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις – Ανάλυση για τις επιπτώσεις ενός εμπάργκο όπλων από τις ΗΠΑ στην Τουρκία

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε άρθρο του Σαλίμ Καχραμάν που δημοσιεύθηκε στο Ahval, με
τίτλο «Οι κυρώσεις των ΗΠΑ θα πλήξουν τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και την
αμυντική βιομηχανία»
, αναφέρεται ότι κυρώσεις που ενδεχομένως θα επιβληθούν από
τις ΗΠΑ στην Τουρκία, θα πλήξουν κατά προτεραιότητα τις ΤΕΔ και την αμυντική
βιομηχανία, ενώ σε πολλά οπλικά συστήματα, όπως αεροσκάφη και ελικόπτερα, η
Τουρκία είναι εξαρτημένη από τις ΗΠΑ.
Είναι σε εξέλιξη μια σοβαρή διαφωνία μεταξύ της Ουάσινγκτον
και της Άγκυρας που οφείλεται σε μια σειρά από θέματα, με κύριο την απόφαση της
Τουρκίας, που είναι μέλος του ΝΑΤΟ, να προμηθευτεί τα ρωσικής κατασκευής
αντιαεροπορικά συστήματα S-400.
Η διοίκηση Trump ασκεί πίεση εδώ και μήνες στη σύμμαχό της στο
ΝΑΤΟ, ενώ εκτοξεύει και απειλές στην Άγκυρα ότι θα της επιβάλλει κυρώσεις. Στις
22 Μαΐου, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Χουλουσί Ακάρ είχε δηλώσει: «Η Τουρκία ήδη
ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις κυρώσεις των ΗΠΑ».

Δεν είναι ακόμη σαφές αν πράγματι η Τουρκία θα είναι έτοιμη να
αντιμετωπίσει πιθανές κυρώσεις των ΗΠΑ, όμως η σκληρή αλήθεια λέει ότι «οι ΤΕΔ
είναι υπερβολικά εξαρτημένες σε οπλικά συστήματα αμερικανικής κατασκευής». Οι
ΗΠΑ είναι αναμφισβήτητα ο ηγέτης της παγκόσμιας βιομηχανίας όπλων και
αεροσκαφών. Έξι από τις 10 πρώτες βιομηχανίες όπλων και 42 από τις 100 μεγαλύτερες
βιομηχανίες όπλων είναι αμερικανικές. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι ο πρώτος
εξαγωγέας όπλων παγκοσμίως, είναι επίσης ο μεγαλύτερος προμηθευτής των
τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συλλόγου Βιομηχάνων Οπλικών
Συστημάτων και Αεροσκαφών, οι τουρκικές εταιρείες της αμυντικής βιομηχανίας το
2018 έκαναν εισαγωγές 2,45 δις δολαρίων, αυξημένες κατά 54% από το προηγούμενο
έτος, ενώ το ποσοστό των εισαγωγών από τις ΗΠΑ ανέρχεται στο 41,8 του συνόλου.
Αυτό σημαίνει ότι εισαγωγές όπλων της Τουρκίας από τις
Ηνωμένες Πολιτείες διπλασιάστηκαν σε μια χρονιά. Ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων
του πανεπιστημίου Bilkent, Dr.Caglar Kurç δήλωσε για το θέμα: “Πιστεύω ότι
αυτή η αύξηση σημαίνει ότι οι τουρκικές αμυντικές εταιρείες δημιουργούν
αποθέματα, για το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί εμπάργκο όπλων από τις ΗΠΑ στην
Τουρκία.
Οι ΤΕΔ διαθέτουν μεγάλο αριθμό αεροσκαφών, ελικοπτέρων,
κατευθυνομένων πυραύλων, πυρομαχικών, τορπιλών και κινητήρων αμερικανικής
κατασκευής. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνών Ειρήνης της Στοκχόλμης, το εμπόριο
όπλων μεταξύ των δύο χωρών αφορά την αγορά και τον εκσυγχρονισμό αυτού του
στρατιωτικού εξοπλισμού.
Σχεδόν των σύνολο των αεροσκαφών και των ελικοπτέρων των ΤΕΔ
είναι αμερικανικής προέλευσης, όπως επίσης αμερικανικής προέλευσης είναι τα
ραντάρ, ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποσυστήματα διαφόρων οπλικών
συστημάτων.
Για παράδειγμα, τα επιθετικά ελικόπτερα T129 που παράγει η Turkish Aerospace Industries Inc. χρησιμοποιούν τον
αμερικανικής κατασκευής κινητήρα T800 της LHTEC, ενώ το ευρωπαϊκής συμπαραγωγής
μεταφορικό αεροσκάφος Α400Μ χρησιμοποιεί ραντάρ και κινητήρα της Northrop
Grumman. Επίσης, η Άγκυρα επέλεξε τους κινητήρες General Electric F110 για το πρωτότυπο
του πρώτου εθνικού μαχητικού της Τουρκίας, TF-X, και για τα πρώτα αεροσκάφη που
θα παραχθούν.
Το τουρκικό πολεμικό ναυτικό είναι απόλυτα εξαρτημένο από
τους αεριοστροβίλους LM-2500 της General Electric. Αυτές οι τουρμπίνες αερίου
αποτελούν το σύστημα ισχύος των φρεγατών τύπου Gabya και Barbaros,
που κατασκευάζονται στην Τουρκία (MİLGEM), των κορβετών τύπου Ada αλλά και των νέων φρεγατών τύπου «I»
που αναμένεται να κατασκευαστούν.
Όλα τα πλοία επιφανείας και τα υποβρύχια του πολεμικού
ναυτικού της Τουρκίας χρησιμοποιούν αμερικανικής κατασκευής τορπίλες και
κατευθυνόμενα βλήματα εδάφους-εδάφους και εδάφους-αέρος καθοδηγείται από την
επιφάνεια και τοποθετήστε την εμφανίστηκε εξοπλισμένο με σφαίρες.
Επί του παρόντος, ο στόλος του τουρκικού πολεμικού ναυτικού
που έχει επικεντρωθεί στον έλεγχο θαλασσίων περιοχών στην ανατολική Μεσόγειο, σε
περίπτωση που εφαρμοστεί εμπάργκο όπλων μπορεί να λειτουργήσει για ένα διάστημα
με τα υφιστάμενα πυρομαχικά και ανταλλακτικά που διαθέτει, όμως το πρόγραμμα
κατασκευής των φρεγατών τύπου “İ”
και των αντιτορπιλικών αεροπορικής άμυνας τύπου TF-2000
μπορεί να σταματήσει,
λόγω έλλειψης των οπλικών συστημάτων και των αεριοστροβίλων που είναι
αμερικανικής κατασκευής.
Επίσης, η Τουρκία, υπέγραψε συμφωνία πώλησης επιθετικών
ελικοπτέρων T129 και κορβετών Milgem, που κινούνται με αμερικανικής κατασκευής
συγκροτήματα ισχύος. Οι κυρώσεις των ΗΠΑ ενδέχεται επίσης να παρεμποδίσουν
αυτές τις συμφωνίες.
Τα αεροσκάφη F-16 της Lockheed Martin είναι η σπονδυλική
στήλη της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας. Επίσης τα αεροσκάφη ανεφοδιασμού στον
αέρα Boeing KC-135 και έγκαιρης προειδοποίησης Ε-7 «Peace Eagle», αυξάνουν την
εμβέλεια και την αποτελεσματικότητά τους. Τα αεροσκάφη αυτά δεν χρησιμοποιούνται
μόνο ως δύναμη αποτροπής στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και σε
στρατιωτικές επιχειρήσεις των ΤΕΔ στη βόρεια Συρία και το Ιράκ.
Οι επιχειρήσεις αυτές της Τουρκίας ενδέχεται να μην επηρεαστούν
και πολύ από το εμπάργκο όπλων, επειδή σ’ αυτές η Τουρκία χρησιμοποιεί
κατευθυνόμενα βλήματα και πυρομαχικά δικής της κατασκευής, όμως ένα εμπάργκο
που θα διαρκέσει πολύ, μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα έλλειψης ανταλλακτικών
και να μειώσει τον αριθμό των διατιθέμενων αεροσκαφών και ελικοπτέρων.
Μια πηγή που προέρχεται από το χώρο της διοικητικής μέριμνας
της ΤΠΑ, υπό τον όρο τήρησης της ανωνυμίας, μίλησε στο Ahval και μας είπε: «Η ΤΠΑ εφαρμόζει δυναμικό
σχεδιασμό στις δραστηριότητες διοικητικής μέριμνας και για το λόγο αυτό έχει
ανάγκη συνεχούς ροής ανταλλακτικών, για να κρατά σε επιχειρησιακή ετοιμότητα
ελικόπτερα και αεροσκάφη.
Η ίδια πηγή συνέχισε ως εξής:
«Σε ένα αεροσκάφος, υπάρχουν χιλιάδες μέρη που πρέπει να
αντικαθίστανται περιοδικά στη διάρκεια της λειτουργίας του. Όταν διακόπτεται η
ροή των ανταλλακτικών, οι ένοπλες δυνάμεις μπορεί να αναγκαστούν να μειώσουν
τον αριθμό των διαθεσίμων ελικοπτέρων και αεροσκαφών, λόγω της έλλειψης μιας
απλής φλάντζας».
Ένα πιθανό εμπάργκο όπλων θα μπορούσε επίσης να βλάψει την
τουρκική αμυντική βιομηχανία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συλλόγου Βιομηχάνων
Οπλικών Συστημάτων, το 2018 οι εξαγωγές όπλων της Τουρκίας προς τις ΗΠΑ ανήλθαν
σε $ 700 εκατομμύρια, που σημαίνει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν το 32% του
συνόλου των εξαγωγών όπλων της Τουρκίας. Οι τουρκικές βιομηχανίες κατασκευάζουν
εξαρτήματα ως υποκατασκευαστές για αμερικανικούς αμυντικούς γίγαντες. Για
παράδειγμα η ROKETSAN παράγει τα κατευθυνόμενα βλήματα ESSM και Patriot για την
Raytheon, ενώ ένας μεγάλος αριθμός των εταιρειών που έχει εξαπλωθεί στην
Τουρκία παράγουν εξαρτήματα για ελικόπτερα και στρατιωτικά και εμπορικά
αεροσκάφη της Boeing.
Ο Dr. Kurç προσθέτει ότι οι «εξαγωγές όπλων της Τουρκίας
στις ΗΠΑ στην πραγματικότητα δεν προέρχονται από την πώληση των ιδίων εξαρτημάτων
όπλων της Τουρκίας. Οι περισσότερες εξαγωγές όπλων είναι συμβάσεις πωλήσεων σε
αντάλλαγμα για την προμήθεια εξοπλισμού από τις ΗΠΑ». Για παράδειγμα, συνολικά οκτώ
τουρκικές εταιρείες αεροναυπηγικής συμμετέχουν στην παραγωγή του αεροσκάφους
πέμπτης γενιάς stealth F-35, σε αντάλλαγμα για την παραλαβή από την Τουρκία των
δικών της F-35».
Οι βιομηχανικοί κολοσσοί όπλων των ΗΠΑ έχουν μια στρατηγική
συνεργασία με τις τουρκικές εταιρείες και μεταφέρουν επίσης τεχνολογία σε
αυτές. Για παράδειγμα, η GE Aviation και η βιομηχανία κινητήρων TUSAŞ (ΤΕΙ), από το 2007 έχουν
ιδρύσει στο Γκέμπζε  το Κέντρο
Τεχνολογίας της Τουρκίας, το οποίο ασχολείται με την Έρευνα και Ανάπτυξη.
Επιπλέον, η GE Aviation κατέχει το 46,2 τοις εκατό της TEI, που είναι ο κύριος κατασκευαστής
των μη επανδρωμένων αεροσκαφών τύπου PD170 και των ελικοπτέρων γενικού σκοπού “Gökbey”.
Πιθανές κυρώσεις των ΗΠΑ σε οπλικά συστήματα, είναι δυνατόν
να επηρεάσουν την επιχειρησιακή κατάσταση των πλοίων του ΤΠΝ που ενεργούν στις
γύρω θάλασσες και κυρίως τα ελικοπτέρων και αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται
έντονα σε επιχειρήσεις στο Ιράκ και τη Β. Συρία. Επίσης, από το εμπάργκο είναι δυνατόν
να επηρεαστεί αρνητικά το φιλόδοξο σχέδιο κατασκευής του εθνικού μαχητικού της Τουρκίας,
TF-X, τα προγράμματα κατασκευής νέων πλοίων για το ΤΠΝ, καθώς και η αναπτυσσόμενη
εθνική αμυντική βιομηχανία και οι εξαγωγές αμυντικών συστημάτων και όπλων της Τουρκίας.
Ο  Dr.Kurç μας λέει
ότι «Βραχυπρόθεσμα, είναι προφανές ότι θα υπάρξει μεγάλη απώλεια», και συνεχίζει:
«Μετά τις κυρώσεις, η τουρκική αμυντική βιομηχανία μπορεί να
καλύψει τα κενά της σε τομείς που υστερεί σήμερα, όπως η κατασκευή κινητήρων. Όμως
δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να επιτευχθεί αυτό
και να μειωθούν οι επιπτώσεις ενός τέτοιου εμπάργκο όπλων».
 όμως, δεν ξέρω πόσο
χρόνο χρειάζεται για την άμβλυνση των επιπτώσεων των κυρώσεων και να επιτευχθεί
αυτό.»
Μετάφραση: Σάββας Καλεντερίδης

Πηγή: http://www.krdnews.net/news/turkiye/abd-yaptirimlarinin-ilk-hedefi-tsk?fbclid=IwAR3trB3gFF2jA0b7dYS8tBzt37mgh66GlaDMsV5X5PKkqcSBh_r869Kkrng

Video

Σάββας Καλεντερίδης: Πραγματοποίησε το Ιράν πυρηνική δοκιμή

Ο Σάββας Καλεντερίδης στην εκπομπή της Δευτέρας 7 Οκτωβρίου 2024

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Θέματα Εκπομπής 7ης Οκτωβρίου 2024
1. Ο Παπαχελάς προειδοποιεί: Η Ελλάδα πρέπει να αποφύγει την πολιτική αποσταθεροποίηση
2. Κύπρος: Οι Τούρκοι στρατηγοί επιδιώκουν να καταλαβουν τη μισή νεκρή γραμμή 18:00
3. Τουρκία: “Βρώμικη” συμφωνία Βερολίνου-Άγκυρας 27:10
4. Ισραήλ: Η πρώτη επέτειος της εισβολής της Χαμάς – Διαβουλεύσεις μεταξύ ΗΠΑ-Ισραήλ για την επίθεση στο Ιράν 54:45
5. ΗΠΑ: Σε θρίλερ μετατρέπεται η προεκλογική εκστρατεία στις επτά κρίσιμες πολιτείες 54:45
6. Ρωσία: Ρωσικά ΜΜΕ μεταδίδουν ότι ο σεισμός 4,5 Ρίχτερ που σημειώθηκε στο Ιράν, οφείλεται στην πρώτη πυρηνική δοκιμή του Ιράν που έκανε στην έρημο της χώρας 59:50

Συνέχεια ανάγνωσης

ΗΠΑ

Υπό έλεγχο για κατασκοπεία στις ΗΠΑ τα gadgets των κινέζικων αυτοκινήτων

Αυτά τα gadget -όπως κάμερες, μικρόφωνα, ιχνηλάτες GPS και προηγμένο λογισμικό- έχουν προκαλέσει ανησυχία στις κορυφαίες υπηρεσίες των ΗΠΑ, οι οποίες φοβούνται ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για κατασκοπεία, κυβερνοεπιθέσεις και κλοπή δεδομένων.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Φανταστείτε κάποιον να ελέγχει εξ αποστάσεως το αυτοκίνητό σας από άλλη χώρα—αυτή δεν είναι σκηνή από ταινία αλλά πραγματική πιθανότητα, σύμφωνα με τις υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες εμπλέκονται εδώ και καιρό σε γεωπολιτικές και εμπορικές διαμάχες με την Κίνα, αλλά η τελευταία ανησυχία αφορά gadget υψηλής τεχνολογίας που κατασκευάζονται στην Κίνα και είναι εγκατεστημένα σε αυτοκίνητα των ΗΠΑ. Αυτά τα gadget -όπως κάμερες, μικρόφωνα, ιχνηλάτες GPS και προηγμένο λογισμικό- έχουν προκαλέσει ανησυχία στις κορυφαίες υπηρεσίες των ΗΠΑ, οι οποίες φοβούνται ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για κατασκοπεία, κυβερνοεπιθέσεις και κλοπή δεδομένων. Σε απάντηση, η κυβέρνηση Μπάιντεν εξετάζει την πλήρη απαγόρευση της τεχνολογίας από αντίπαλα έθνη όπως η Κίνα και η Ρωσία.

Φανταστείτε κάποιον να ελέγχει εξ αποστάσεως το αυτοκίνητό σας από άλλη χώρα—αυτή δεν είναι σκηνή από ταινία αλλά πραγματική πιθανότητα, σύμφωνα με τις υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ. Το προηγμένο λογισμικό και το υλικό που βρίσκεται σε κινεζικά οχήματα θα μπορούσε ενδεχομένως να υποστεί χειραγώγηση για να επιτρέψει στους χάκερ να αναλάβουν τον έλεγχο των αυτοκινήτων στους αμερικανικούς δρόμους ή ακόμη και να τα χρησιμοποιήσουν ως εργαλεία για να στείλουν ευαίσθητες πληροφορίες πίσω στο Πεκίνο ή τη Μόσχα. Καθώς η Κίνα γίνεται κορυφαίος παίκτης στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η επιρροή της στις ΗΠΑ αυξάνεται, ειδικά μέσω των έξυπνων αυτοκινήτων και των σχετικών gadgets.

Η υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Τζίνα Ραϊμόντο εξέφρασε την ανησυχία της για τον κίνδυνο που ενέχουν οι κινεζικές και ρωσικές τεχνολογίες στα αμερικανικά αυτοκίνητα. Αν και αναγνώρισε ότι ο τρέχων αριθμός οχημάτων με τέτοια gadget είναι χαμηλός, η κυβέρνηση λαμβάνει προληπτικά μέτρα για την αντιμετώπιση της απειλής για την ασφάλεια. «Τα αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν κάμερες, μικρόφωνα, εντοπισμό GPS και άλλες τεχνολογίες συνδεδεμένες στο διαδίκτυο», δήλωσε ο Raimondo σε δήλωση. «Δεν χρειάζεται πολλή φαντασία για να καταλάβουμε πώς ένας ξένος αντίπαλος με πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες θα μπορούσε να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο τόσο για την εθνική μας ασφάλεια όσο και για την ιδιωτική ζωή των πολιτών των ΗΠΑ».

Η Κίνα απάντησε με οργή στην ανακοίνωση των ΗΠΑ, κατηγορώντας την Ουάσιγκτον ότι υπερβάλλει τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια και ότι στοχεύει άδικα τις κινεζικές εταιρείες. Ο Lin Jian, εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Κίνας, καταδίκασε τις ΗΠΑ για την επέκταση της αντίληψής τους για την εθνική ασφάλεια και την ανάληψη διακρίσεων. «Η Κίνα αντιτίθεται στη διεύρυνση της έννοιας της εθνικής ασφάλειας από τις ΗΠΑ και στις μεροληπτικές ενέργειες κατά των κινεζικών εταιρειών και προϊόντων», είπε ο Λιν. «Προτρέπουμε τις ΗΠΑ να σεβαστούν τις αρχές της αγοράς και να παρέχουν ένα ανοιχτό, δίκαιο, διαφανές και αμερόληπτο επιχειρηματικό περιβάλλον για τις κινεζικές επιχειρήσεις».

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ άρχισε να ερευνά τις πιθανές απειλές που θέτουν τα έξυπνα αυτοκίνητα που συνδέονται στο διαδίκτυο τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Μετά την αξιολόγηση των κινδύνων που συνδέονται με την ξένη τεχνολογία, ιδιαίτερα από την Κίνα και τη Ρωσία, εξετάζεται τώρα η απαγόρευση. Επιπλέον, οι περιορισμοί στο μη εγγενές λογισμικό θα μπορούσαν να τεθούν σε ισχύ έως το 2027, ενώ οι κανονισμοί υλικού ενδέχεται να εφαρμοστούν τρία χρόνια αργότερα για να δοθεί χρόνος στις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσαρμόσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους.

Ο John Bozzella, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alliance for Automotive Innovation, αναγνώρισε ότι ενώ η κινεζική τεχνολογία στα αυτοκίνητα των ΗΠΑ είναι περιορισμένη, οι προτεινόμενοι κανόνες ενδέχεται να δημιουργήσουν προκλήσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. «Δεν μπορείς απλά να γυρίσεις έναν διακόπτη και να αλλάξεις την πιο περίπλοκη αλυσίδα εφοδιασμού στον κόσμο εν μία νυκτί», είπε. Πρόσθεσε ότι το χρονοδιάγραμμα που παρέχεται από τον προτεινόμενο κανόνα μπορεί να είναι πολύ σύντομο για ορισμένους κατασκευαστές να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές. Η οργάνωση του Bozzella σχεδιάζει να συνεχίσει να παρέχει πληροφορίες καθώς αναπτύσσονται οι τελικοί κανονισμοί.

Οι ΗΠΑ αυστηροποιούν τους κανονισμούς για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς χρησιμοποιούν κινεζικά gadgets. Ωστόσο, αυτός δεν είναι λόγος να δοθεί στους κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων κανένα περιθώριο, λαμβάνοντας υπόψη το σκιερό παρελθόν του Πεκίνου όσον αφορά την κατασκοπεία και παρόμοιες δραστηριότητες.

Προς το παρόν, εξετάζεται η πρόταση για απαγόρευση ορισμένου υλικού και λογισμικού που κατασκευάζονται στην Κίνα και τη Ρωσία από αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία στις ΗΠΑ, καθώς η Ουάσιγκτον εργάζεται για τον περιορισμό της παρουσίας της Κίνας στην αλυσίδα εφοδιασμού της κατασκευής αυτοκινήτων. Με παρόμοιο τρόπο, η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε προηγουμένως αυξήσει τους δασμούς σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα και μια σειρά άλλων ειδών. Επίσης, έχει απαγορεύσει χωριστά την εισαγωγή γερανών φορτίου κινεζικής κατασκευής λόγω κινδύνων για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

Συνέχεια ανάγνωσης

ΗΠΑ

Παράπονα Τραμπ για τους Αμερικανοεβραίους! Τους στήριξα και δεν με στηρίζουν – “Μπλέξιμο” με Ισραήλ

Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα καταφερθεί κατά των Αμερικανοεβραίων επειδή δεν τον υποστήριξαν περισσότερο και είπε τον περασμένο μήνα ότι οι Εβραίοι θα έχουν πολλές ευθύνες αν χάσει τον Νοέμβριο.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ λέει στον συντηρητικό ραδιοφωνικό παρουσιαστή Hugh Hewitt: «Το Ισραήλ πρέπει να κάνει ένα πράγμα. Πρέπει να είναι έξυπνοι για τον Τραμπ. Γιατί δεν με στηρίζουν. Έκανα περισσότερα από οποιονδήποτε για το Ισραήλ, έκανα περισσότερα από οποιονδήποτε για τον εβραϊκό λαό. Και δεν είναι αμοιβαίο, όπως λένε».

Δεν είναι σαφές εάν ο Ρεπουμπλικανός υποψήφιος για την προεδρία ήθελε να πει «Αμερικανοί Εβραίοι» αντί για «Ισραήλ» στην πρώτη φράση, αλλά συχνά συγχέει τα δύο και οδηγεί σε κατηγορίες ότι χρησιμοποιεί αντισημιτικά ρητορική.

Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα καταφερθεί κατά των Αμερικανοεβραίων επειδή δεν τον υποστήριξαν περισσότερο και είπε τον περασμένο μήνα ότι οι Εβραίοι θα έχουν πολλές ευθύνες αν χάσει τον Νοέμβριο. Αλλά συνήθως δεν ισχυρίζεται ότι το Ισραήλ δεν τον υποστηρίζει, και μάλιστα μερικές φορές επικαλείται δημοσκόπηση που δείχνει ότι οι Ισραηλινοί τον υποστηρίζουν σε πολύ υψηλά νούμερα.

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή