Ακολουθήστε μας

Ισλάμ

Τσετσένος διοικητής των ισλαμιστών στη μάχη στο Κομπάνι

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι Τσετσένοι αναλαμβάνουν να «καθαρίσουν»

την Κομπάνι

Μετά
την απόκρουση από τους Κούρδους και της νέας τους επίθεσης στο Κομπάνι,
οι τζιχαντιστές αποφάσισαν να στείλουν νέες ενισχύσεις στην περιοχή.

Αυτή τη φορά όμως δεν θα στείλουν μόνο άνδρες και όπλα, αλλά και νέο διοικητή, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον «πολύπειρο» Γεωργιανό τρομοκράτη Αμπού Ομάρ αλ Σισανί, έναν από τους καλύτερους «στρατηγούς» τους. Το πραγματικό όνομα του Σισανί είναι Ταρκχάν Μπατιρασβίλι. Ο Μπατιρασβίλι είναι Γεωργιανός, τσετσενικής καταγωγής, γεννημένος το 1986.
Ο Μπατιρασβίλι γεννήθηκε από πατέρα χριστιανό και μητέρα μουσουλμάνα. Από παιδί ήρθε σε επαφή με Τσετσένους αυτονομιστές, τους οποίους βοηθούσε να περνούν στο ρωσικό έδαφος. Μεγαλώνοντας κατατάχθηκε, ως υπαξιωματικός, στον Γεωργιανό Στρατό και πολέμησε κατά των Ρώσων.

Το 2012 διώχθηκε από τον στρατό, αφού είχε εξελιχθεί πλέον σε
φανατικό μουσουλμάνο ισλαμιστή – τζιχαντιστή, ο οποίος έκλεβε όπλα τα
οποία διέθετε σε άλλους ομοϊδεάτες του
. Το ερώτημα είναι πως αφέθηκε ελεύθερος…

Το
καλοκαίρι του 2012 πήγε στην Συρία και κατατάχθηκε στην «Ταξιαρχία
Μουχατζιρέν», μια μονάδα ρωσόφωνων μουσουλμάνων εθελοντών, με την οποία
πολέμησε κατά του Συριακού στρατού. Λόγω της προηγούμενης στρατιωτικής
του εμπειρίας γρήγορα ανέβηκε στην ιεραρχία. Έλαβε μέρος στις μάχες στο
Χαλέπι και ενίσχυσε το Μέτωπο αλ Νούσρα.

Τον Μάιο του 2013 ανέλαβε τη διοίκηση του βόρειου τομέα του συριακού μετώπου και στα μέσα του 2014 του δόθηκε και έδρα στη Σουρά, το «κυβερνητικό συμβούλιο» του Ισλαμικού Κράτους. Αυτός λοιπόν ο εκλεκτός κύριος αναλαμβάνει πλέον τη διοίκηση των δυνάμεων των τζιχαντιστών, σε μια κίνηση που υπερτονίζει την σημασία που δίνει το ΙΚ στην κατάληψη της πόλης.

DEFENCEPOINT 

Οι Τσετσένοι αναλαμβάνουν να «καθαρίσουν» 

 

την Κομπάνι

Οι Τσετσένοι αναλαμβάνουν να «καθαρίσουν» την Κομπάνι

Για την μητέρα των μαχών ετοιμάζονται οι τζιχαντιστές στην Κομπάνι αφού το ισλαμικό κράτος διέταξε να αναλάβουν πλήρως την επίθεση στην μαρτυρική πόλη οι Τσετσένοι.
Μάλιστα για τον λόγο αυτό έδωσαν εντολή στον τσετσένο Αμπού Ομάρ αλ Σισάνι να φύγει από το όρος Σιντζάρ και να πάει στη Κομπάνι.

Η κίνηση αυτή έχει μία και μόνο εξήγηση.

Το Ισλαμικό Κράτος ετοιμάζεται για την τελική επίθεση για αυτό και δίνει την επιχείρηση στον κορυφαίο στρατιωτικό διοικητή τους.
Πρόκειται για τον φοβερό και τρομερό διοικητή που ήταν αρχικά
υπεύθυνος για την βόρεια Συρία όπου έχουν γίνει και τα πιο φρικτά
εγκλήματα της τρομοκρατικής οργάνωσης και στην συνέχεια είχε αναλάβει
τους Γιαζίντι.

Ο αλ Σισάνι γεννήθηκε το 1986 στην Γεωργία, από πατέρα χριστιανό ορθόδοξο και μητέρα μουσουλμάνα.

Είναι βετεράνος του Ρωσο – Γεωργιανού πολέμου, που γρήγορα εντάχθηκε στις δυνάμεις του Ισλαμικού Κράτους.

Το όνομά του ήταν Ταρκάν Μπατιρασβίλι και το 2010 φυλακίστηκε για παράνομη διακίνηση όπλων.
Στην φυλακή όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε ισλαμικό site, μεταμορφώθηκε κι ορκίστηκε μόλις βγει έξω να ενταχθεί στην τζιχάντ.

Και έτσι έγινε.
Πήγε στην Συρία και όπως δήλωσε ο πατέρας του, τους τηλεφώνησε μόνο
μία φορά για να τους πει ότι είχε παντρευτεί μία γυναίκα από την
Τσετσενία και έμενε σε μια μεγάλη βίλα στο Χαλέπι.
Πριν από ένα μήνα είχαν κυκλοφορήσει δημοσιεύματα στον αραβικό τύπο ότι είχε σκοτωθεί όμως οι πληροφορίες αυτές δεν ευσταθούσαν.

tribune

Γαλλία

Le Figaro: Ο πολιτισμικός πόλεμος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας

Η τεχνική της υπονόμευσης των κοσμικών δημοκρατιών από την Μουσουλμανική Αδελφότητα αναπτύσσεται γύρω από το «δικαίωμα της διαφορετικότητας» ένα δικαίωμα που δεν υπάρχει πουθενά ως τέτοιο αλλά το οποίο συναγάγουν από το άρθρο κατά των διακρίσεων που υπάρχει στον καταστατικό χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι των ευρωπαικών χωρών εκπόνησαν και συνέταξαν μια στρατηγική για να ενισχύσουν το αίσθημα του ανήκειν στην Umma των μουσουλμανικών κοινοτήτων που είναι εγκατεστημένες στη Δύση.

Η διαστροφή του διεθνούς δικαίου είναι μέρος της στρατηγικής της Isesco (Islamic Educational, Scientific and Cultural Organization), που οφείλει πολλά στις οδηγίες του Yusuf al-Qaradâwî. Η τεχνική της υπονόμευσης των κοσμικών δημοκρατιών από την Μουσουλμανική Αδελφότητα αναπτύσσεται γύρω από το «δικαίωμα της διαφορετικότητας» ένα δικαίωμα που δεν υπάρχει πουθενά ως τέτοιο αλλά το οποίο συναγάγουν από το άρθρο κατά των διακρίσεων που υπάρχει στον καταστατικό χάρτη των Ηνωμένων Εθνών. Για την Μουσουλμανική Αδελφότητα η τεχνολογική και οικονομική δύναμη της Δύσης δεν αφήνει πολλά περιθώρια χρήσης στρατιωτικών μέσων και η κατάκτηση της μπορεί να γίνει μόνο μέσω της εκπαίδευσης και του πολιτισμού. Οι δυτικές δημοκρατίες θα υποχωρήσουν όπως υποχώρησε ο μουσουλμανικός κόσμος τον 18ο αιώνα.

Η τεχνική της υπονόμευσης των κοσμικών δημοκρατιών από την Μουσουλμανική Αδελφότητα αναπτύσσεται γύρω από το «δικαίωμα της διαφορετικότητας» ένα δικαίωμα που δεν υπάρχει πουθενά ως τέτοιο αλλά το οποίο συναγάγουν από το άρθρο κατά των διακρίσεων που υπάρχει στον καταστατικό χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.

Προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980 οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι των ευρωπαικών χωρών εκπόνησαν και συνέταξαν μια στρατηγική για να ενισχύσουν το αίσθημα του ανήκειν στην Umma των μουσουλμανικών κοινοτήτων που είναι εγκατεστημένες στη Δύση. Εκδόθηκε στο Κατάρ το οποίο και είναι ο σημαντικότερος χρηματοδότης της Αδελφότητας στον κόσμο από την Isesco που δημιουργήθηκε κατά τα πρότυπα της Unesco για τον Οργανισμό Ισλαμικής Συνεργασίας (αντίγραφο του ΟΗΕ των μουσουλμανικών χωρών), υπό τον τίτλο Πολιτιστική Ισλαμική Δράση έξω από τον Ισλαμικό Κόσμο. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που αποσκοπεί να εμποδίσει τις μουσουλμανικές μειονότητες να υιοθετήσουν τοπικούς νόμους και αρχές που απορρέουν από την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Στο έγγραφο, που δημοσιεύθηκε στα αγγλικά και τα γαλλικά, οι Αδελφοί αναλαμβάνουν να «χτίσουν την προσωπικότητα του μουσουλμάνου », ώστε αυτός «να σέβεται στην καθημερινή του ζωή τις εντολές του Αλλάχ, τις απαγορεύσεις του, να συμπεριφέρεται στα πλαίσια της γενναιόδωρης και ανεκτικής ισλαμικής ηθικής και να εφαρμόζει την σαρία.». Η στρατηγική αποσκοπεί στην παροχή προστασίας από την «πολιτισμική αλλοίωση και αποξένωση» και «εγγυάται την απαραίτητη πολιτισμική ασφάλεια για την ανάπτυξη της μουσουλμανικής προσωπικότητας».

Η διδασκαλία των δυτικών αξιών, της ανεξιθρησκίας και των κανόνων του κοσμικού κράτους στο σχολείο αποτελούν εμπόδιο για την ισόρροπη ανάπτυξη των παιδιών των μουσουλμάνων.

Το έγγραφο της Isesco είναι ένα κείμενο εκατό σελίδων, μπερδεμένο, άτακτο και επαναλαμβανόμενο. Δεν είναι υπογεγραμμένο αλλά ορισμένα χωρία που σχετίζονται με τη Γαλλία υποδηλώνουν μια εγγύτητα με τα κείμενα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας του IESH (Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών Επιστημών) του Château-Chinon. Το έγγραφο εστιάζει στην εκπαίδευση των νεότερων γενεών που γεννήθηκαν στη Δύση, τις οποίες το Ισλάμ δεν πρέπει να χάσει, καθώς θα είναι εκείνες οι αγγελιοφόροι που θα διαδώσουν τη θρησκεία των εκλεκτών σε όλο τον κόσμο. Οι αδελφοί εξηγούν ότι οι μουσουλμάνοι δεν είναι «αφομοιώσιμοι», ότι θα προκαλέσουν προβλήματα στους Δυτικούς μόνο εάν αυτοί επιμείνουν να αγνοούν την ανάγκη τους να καθοδηγούνται από το Ισλάμ (ένα επιχείρημα γνωστό από τον βασιλιά του Μαρόκου που ήθελε να κρατήσει υπό τον έλεγχό του το Μαροκινή διασπορά στην Ευρώπη). Σύμφωνα με το κείμενο λόγω της ιδιαιτερότητάς τους οι μουσουλμάνοι «συνεχίζουν να υποφέρουν από ρατσισμό, ιδιαίτερα όταν ασκούν ορισμένες θρησκευτικές πρακτικές και τηρούν θρησκευτικούς κανόνες. Θεωρούνται υπεύθυνοι για τρομοκρατικές επιθέσεις, οι οποίες είναι μεμονωμένες πρακτικές ξένες προς το Ισλάμ».

Ο Isesco καλεί τις ισλαμικές χώρες να διατηρήσουν δεσμούς με τις μουσουλμανικές μειονότητες “χρησιμοποιώντας όλο το φάσμα των μέσων ενημέρωσης προκειμένου να διασφαλιστούν […] μόνιμες, διαρκείς και γόνιμες σχέσεις και επικοινωνία”.

Η διδασκαλία των δυτικών αξιών, της ανεξιθρησκίας και των κανόνων του κοσμικού κράτους στο σχολείο αποτελούν εμπόδιο για την ισόρροπη ανάπτυξη των παιδιών των μουσουλμάνων. «Ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά των μεταναστών […] στις δυτικές χώρες οφείλονται εν μέρει στα σχολικά προγράμματα που απευθύνονται τόσο σε μουσουλμάνους όσο και σε δυτικούς. Είναι δύσκολο για ένα παιδί που έχει εμποτιστεί από την κοσμική δυτική εκπαίδευση να απομακρυνθεί από αυτήν. Είναι λοιπόν απαραίτητο να εφαρμοστεί στη Δύση –και αυτή είναι η στρατηγική– «μια κατάλληλη και υγιή ισλαμική εκπαίδευση με συνετά επεξεργασμένα προγράμματα που στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση, τον πολιτισμό, τον προσανατολισμό και την κοινωνική προστασία (των μουσουλμάνων), σύμφωνα με το γράμμα και το πνεύμα του Ισλάμ». Ο σκοπός είναι «η επίτευξη μιας βιώσιμης πολιτιστικής ανάπτυξης των ισλαμικών κοινωνιών εντός μη μουσουλμανικών χωρών» και η ανάπτυξη ενός βιώσιμου ισλαμικού οικοσυστήματος σε μη μουσουλμανικές χώρες.

Ο Isesco καλεί τις ισλαμικές χώρες να διατηρήσουν δεσμούς με τις μουσουλμανικές μειονότητες “χρησιμοποιώντας όλο το φάσμα των μέσων ενημέρωσης προκειμένου να διασφαλιστούν […] μόνιμες, διαρκείς και γόνιμες σχέσεις και επικοινωνία”. […] Ο εκπαιδευτικός τομέας των media halal που αναπτύχθηκε από τη δεκαετία του 2010 είναι ένα από τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής. Με το πρόσχημα ότι παρέχουν στους Μουσουλμάνους «μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους, εμπνευσμένη από την πνευματικότητα του Ισλάμ», οι Αδελφοί απαιτούν σεβασμό για την ιερότητα του Ισλάμ τόσο από τους Μουσουλμάνους όσο και από τους μη Μουσουλμάνους εξού και η προώθηση της αόριστης έννοιας της ισλαμοφοβίας.

ΠΗΓΗ: Le Figaro

Μετάφραση: Μπάμπης Πετράκης

Συνέχεια ανάγνωσης

Video

Ο Ράμα ιδρύει την πρωτεύουσα του Ισλάμ στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Σταύρος Καλεντερίδης: Τι είναι το νέο κράτος που ιδρύει ο Έντι Ράμα στην καρδιά των Τιράνων;

Σε τι αποσκοπεί ο πρωθυπουργός της Αλβανίας και πώς κερδίζει η Τουρκία μία νέα παρουσία στα βόρεια σύνορά μας.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ισλάμ

Ολλανδία: «Τρομοκρατικό» το κίνητρο του άνδρα που επιτέθηκε με μαχαίρι σε περαστικούς στο Ρότερνταμ

Δημοσιεύτηκε

στις

REUTERS/Piroschka van de Wouw

Η εισαγγελία ανακοίνωσε ότι του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία και απόπειρα ανθρωποκτονίας με τρομοκρατικό κίνητρο

«Τρομοκρατικά κίνητρα» ενδέχεται να είχε ο άνδρας που εξαπέλυσε επίθεση με μαχαίρι το βράδυ της Πέμπτης, στο Ρότερνταμ, σκοτώνοντας έναν άνθρωπο και τραυματίζοντας έναν ακόμη, σύμφωνα με Ολλανδούς εισαγγελείς.

Ο 22χρονος, που κατάγεται από το Άμερσφουτ, μαχαίρωσε και τραυμάτισε το πρώτο θύμα του σε ένα πάρκινγκ κάτω από τη Γέφυρα του Εράσμου. Στη συνέχεια ανέβηκε στο οδόστρωμα και σκότωσε έναν άλλο άνδρα. Περαστικοί και αστυνομικοί τον ακινητοποίησαν και τον συνέλαβαν.

Δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να υπάρχει κι άλλο κίνητρο
Η εισαγγελία ανακοίνωσε ότι του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία και απόπειρα ανθρωποκτονίας με τρομοκρατικό κίνητρο. Πριν από την επίθεση ο νεαρός φέρεται ότι φώναξε πολλές φορές «Αλαχού Ακμπάρ», δηλαδή «Ο Θεός είναι μεγάλος», στα αραβικά.

Πάντως οι εισαγγελείς δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να υπάρχει και κάποιο άλλο κίνητρο.

Ο ύποπτος ζούσε στο Άμερσφουτ, μια πόλη που απέχει περίπου 80 χιλιόμετρα από το Ρότερνταμ. Οι αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι κρατούσε δύο μεγάλα μαχαίρια και επέλεξε τα θύματά του στην τύχη.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή