Ακολουθήστε μας

Γενικά θέματα

Το ξέσπασμα του Οικουμενικού Πατριαρχείου για τη Γενοκτονία – Τί απέγιναν 500.000 Έλληνες του Πόντου;

Δημοσιεύτηκε στις

Η διαμαρτυρία
της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην Κοινωνία
των Εθνών για την ανθρωποσφαγή εις βάρος
των χριστιανών της Ανατολής.

Ως εχθρούς
του κράτους έβλεπαν οι κεμαλικές αρχές
τους ελληνικούς πληθυσμούς του Πόντου
όπως αναφέρεται σε δηλώσεις του επί των
Εξωτερικών επιτρόπου Φετχή βέη, οι
οποίες δημοσιεύτηκαν το 1921 στο πρακτορείον
«Ανατολή», προκειμένου να δικαιολογήσουν
τα διαπραχθέντα κακουργήματα της
επαναστατικής κυβέρνησης της Άγκυρας.

Μεγάλο
ενδιαφέρον παρουσιάζει η αντίδραση του
Οικουμενικού Πατριαρχείου, μία μέρα
μετά την ενθρόνιση του Οικουμενικού
Πατριάρχη Μελέτιου Δ’ (1921-1923), το οποίο
διαμαρτυρήθηκε έντονα σε επιστολή της
προ την Κοινωνία των Εθνών για την
απάθεια του πολιτισμένου κόσμου και
αποκαλύπτει όλα τα εγκλήματα.

Το χρονικό
του ξεσπάσματος του Οικουμενικού
Πατριαρχείου, μεταφέρει στη «Γη του
Πόντου» ο Δημήτρης Ψαθάς. Σας παρουσιάζουμε
το απόσπασμα:
«Κατά τας
δηλώσεις ταύτας η Κυβέρνησις του Μουσταφά
Κεμάλ φέρεται ενεργήσασα εντός
ορίων,
επιτρεπομένων υπό του πολιτισμού, αφού,
ως ισχυρίζεται, περιώρισε την ενέργειάν
της μόνον
εις την μετακίνησιν των ανδρών και δει
μόνον των ανηκόντων εις τας ηλικίας 18‐
50 ετών.
Παρουσιάζει δε εαυτήν ακόμη ως εφαρμόσασαν
το μέτρον τούτο εκ μερίμνης και
προνοίας
υπέρ της ασφαλείας του Κράτους εναντίον
των Ελληνικών πληθυσμών του
Πόντου, ους
θεωρεί εχθρούς του κράτους τούτου.
Τ’ όργιο της
εξόντωσης των Ελλήνων δεν είχε μείνει
δίχως αντίδραση. Ακούστηκαν μερικές
φιλελεύθερες
φωνές στην Ευρώπη και Αμερική, που
στιγμάτιζαν τα εγκλήματα των
Κεμαλικών,
αλλά και το Οικουμενικό Πατριαρχείο
της Κωνσταντινούπολης έστειλε στην
Κοινωνία των
Εθνών —26 του Νοέμβρη 1921 ν.ημ.— μια έντονη
διαμαρτυρία όπου
ανάμεσα στ’
άλλα τόνιζε:
«… Όσον
δήποτε βαρύς και αν υπήρξεν ο τουρκικός
ζυγός δια μέσου των αιώνων ουδέποτε
οι Χριστιανοί
της Τουρκίας εξετέθησαν εις μεγαλειτέρας
καταστροφάς, ειμή υπό το
επαναστατικόν
καθεστώς του Μουσταφά Κεμάλ. Οι Τούρκοι
της σήμερον προσπαθούσι να
πραγματοποιήσωσι
δια των ερημώσεων, σφαγών και βιαίων
εξισλαμίσεων το εθνικιστικόν
των πρόγραμμα,
το οποίον δεν κατώρθωσαν να φέρουν εις
πέρας οι πρόγονοί των κατά τον
16ον αιώνα.
Το Οικουμενικόν
Πατριαρχείον επεθύμει να δώση επακριβή
εικόνα της καταστάσεως εν τη χώρα, αι
Κεμαλικαί όμως αρχαί, πλήξασαι τους
διαφόρους κατά τόπους θρησκευτικούς
αρχηγούς των Ελληνικών Κοινοτήτων εν
Μ. Ασία απεξένωσαν τούτο πάσης επικοινωνίας
μετ’ αυτών. Εν τούτοις πληροφορίαι άλλων
αξιόπιστων πηγών επιτρέπουν να σχηματίση
τις ιδέαν των φοβερών Τουρκικών θηριωδιών
εναντίον των Ελλήνων και εις αυτά τα
πλέον απομεμακρυσμένα σημεία του
εσωτερικού. Ούτω:
Εις τας
επισκοπάς του Πόντου και τας επισκοπάς
της Αγκύρας, της Καισαρείας, του Ικονίου,
της Ηλιουπόλεως, της Πισσιδείας και της
Φιλαδελφείας πάντες οι Έλληνες από 15
μέχρις 70 ετών εξετοπίσθησαν εις Βαν
Βιτλίς, Διαρβεκήρ, Ερζερούμ και
Μαμουρέτ‐ουλ‐Αζίζ και μάλιστα υπό
περιστάσεις, αι οποίαι επέφερον τον
θάνατον εις τους περισσοτέρους εξ αυτών.
Περί τα τέλη
του παρελθόντος Ιουνίου και αρχάς
Ιουλίου καραβάνια Ελλήνων, εξορισθέντων
κατά χιλιάδας απεδεκατίσθησαν υπό των
συνοδών των. Χιλιάδες εξ αυτών εφονεύθησαν
πλησίον του Κοβάκ, εις το Τσιουμπούς
Χαν, εις Τσακαλή επί του όρους Μαμούρ
Δάγ.
Επτά ιερείς
της περιφερείας Πάφθας Αλάτσαμ
εσταυρώθησαν. Ο ιερεύς του χωρίου
Τέπετσηκ υπέστη την ιδίαν τύχην. Ο
επίσκοπος Ζήλωνος Ευθύμιος απέθανεν
εις τας φυλακάς εν Αμασεία (κατ’ άλλους
δηλητηριασθείς). Ο Έλλην αρχιεπίσκοπος
και ο Αρμένιος τοιούτος του Ικονίου
εξωρίσθησαν εις Ερζερούμ. Ο επίσκοπος
Αριστείας Ιερόθεος απήχθη προς άγνωστον
διεύθυνσιν.
Ο Μουσταφά
Κεμάλ ίδρυσε τα δικαστήρια της
Ανεξαρτησίας, άτινα δεν παύουν από του
να καταδικάζουν αδιακόπως τους Χριστιανούς
και ιδιαιτέρως τους Έλληνας, τους
εξασκούντας επιρροήν παρά τοις ομοφύλοις
των.
Τον Σεπτέμβριον
και τον Οκτώβριον παιδία 15 και 12 ακόμη
ετών όλης της περιφερείας Σινώπης
μετεφέρθησαν εις το εσωτερικόν. Εν
Πάφρα, Λαοδικεία, Τσαρσαμπά, Αλάτσαμ,
Καβάκ, Κάβζα, Μερζιφούν, Κιρκ, Χαρμάν,
Μεσσουδιέ, Νίκσαρ, Έρπαα και πολλά άλλα
μέρη εφονεύθησαν πάσαι αι γυναίκες και
τα παιδιά. Παρόμοια εγκλήματα έλαβον
χώραν εις την επισκοπήν Ροδοπόλεως ως
και εις την επισκοπήν Ικονίου. Δύναταί
τις να κρίνη περί τηςεκτάσεως των
καταστροφών πληροφορούμενος ότι 338
χωρία της περιφερείας Αμασείας
κατεστράφησαν δια πυρός και σιδήρου.
Ιδού εν
ολίγοις ο απολογισμός της μέχρι σήμερον
φρικώδους καταστάσεως των Χριστιανών
της Ανατολίας, τον οποίον το Οικουμενικόν
Πατριαρχείον φέρει εις γνώσιν της
Κοινωνίας των Εθνών με την ελπίδα ότι
θα προκαλέση την προσοχήν ταύτης προς
σωτηρίαν των εναπολειφθέντων αδελφών
ημών».

Διαβάστε το θέμα ΕΔΩ

Ο Σάββας Καλεντερίδης γεννήθηκε στη Βέργη Σερρών το 1960. Το 1977 εισήλθε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, από την οποία αποφοίτησε το 1981, ως ανθυπίλαρχος. Υπηρέτησε σε διάφορες μονάδες των τεθωρακισμένων και των καταδρομών και σε κρίσιμες θέσεις στο εξωτερικό. Το Μάρτιο του 2000, ενώ φοιτούσε στην Ανωτάτη Σχολή Πολέμου, παραιτήθηκε από τις τάξεις του Ελληνικού Στρατού, με το βαθμό του αντισυνταγματάρχη. Από το φθινόπωρο του 2000 ίδρυσε και διευθύνει τον εκδοτικό οίκο Ινφο-Γνώμων. Με το ψευδώνυμο Κώστας Νικοπολίδης μετέφρασε από τα τουρκικά και επιμελήθηκε την έκδοση του βιβλίου "Κράτος συμμορία", Εκδόσεις Τουρίκη, ενώ μετέφρασε από τα τουρκικά και την "Έκθεση Σουσουρλούκ", που συμπεριλήφθηκε στο ομώνυμο βιβλίο των Εκδόσεων Α.Α. Λιβάνη. Σε συνεργασία με το ίδρυμα "Φίλοι Λαογραφικού Μουσείου Μέλπως Μερλιέ" συμμετείχε και προλόγισε την έκδοση του διπλού CD "Τραγούδια του Πόντου, Ηχογραφήσεις του 1930" και του CD "Τραγούδια από τις παράλιες πόλεις του Πόντου και της Μικράς Ασίας". Επιμελήθηκε επίσης της έκδοσης του δίτομου έργου "Ανάλυση της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, Μύθος και πραγματικότητα", του βιβλίου "Οι μειονότητες στην Τουρκία" και των ιστορικών ταξιδιωτικών οδηγών "Κάτω Ιταλία - Μεγάλη Ελλάδα", "Σικελία", "Ρόδος - Σύμη - Καστελόριζο - Καρία - Λυκία", "Χίος - Σμύρνη", "Βουλγαρία - Ανατολική Ρωμυλία", "Καππαδοκία - Κεντρική Ανατολία" και "Κωνσταντινούπολη - Μαρμαράς". Έγραψε τους ιστορικούς ταξιδιωτικούς οδηγούς "Κοζάνη, στην αγκαλιά των βουνών", "Ιωνία, Σάμος - Έφεσος - Μίλητος - Πριήνη", "Δυτικός Πόντος, Βιθυνία - Παφλαγονία" και "Ανατολικός Πόντος, Κοτύωρα - Κερασούντα - Τραπεζούντα - Αργυρούπολη - Καρς". Αναλύσεις και άρθρα του Σάββα Καλεντερίδη, με κύριο θέμα την Τουρκία και άλλα περιφερειακά ζητήματα, έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" και "Παρόν" και στα περιοδικά "Άμυνα και διπλωματία", "Απόρρητο Δελτίο" και "Διπλωματία".

Γενικά θέματα

Ήξεις-αφήξεις ο Γεραπετρίτης από την Αίγυπτο για Σινά! “Εργαζόμαστε για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων της Μονής” – Καμία αναφορά σε “κυριότητα”

Στο ελληνικό κλιμάκιο που επισκέφθηκε το Κάιρο συμμετέχουν στελέχη και εμπειρογνώμονες των υπουργείων Εξωτερικών, Πολιτισμού και Παιδείας.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Ήξεις αφίξεις ήταν οι τοποθετήσεις από την Αίγυπτο του Έλληνα Υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργου Γεραπετρίτη για το θέμα της Μονής Σινά.

«Η σχέση μας με την Αίγυπτο είναι βαθιά και έχει αναπτύξει στρατηγικά», δήλωσε ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας μετά το πέρας της συνάντησής του με τον υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου, Μπαντρ Αμπντελάτι.

«Συζητήσαμε σήμερα με τον Αιγύπτιο υπουργό Εξωτερικών τα θέματα που αφορούν τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Ορους Σινά. Συμφωνήσαμε το αμέσως επόμενο διάστημα να εργαστούμε προς την κατεύθυνση της κατοχύρωσης των δικαιωμάτων της Μονής, καθώς επίσης και της νομικής της μορφής και προσωπικότητας», ανέφερε ο Ελληνας υπουργός Εξωτερικών.

«Η πρόθεση της Αιγύπτου και της Ελλάδας είναι να προχωρήσουμε με βάση τη μακραίωνη παράδοση και το ήδη διαμορφωμένο status μίας εμβληματικής Μονής για τον ελληνορθόδοξο λατρευτικό χαρακτήρα της», πρόσθεσε.

Στο ελληνικό κλιμάκιο που επισκέφθηκε το Κάιρο συμμετέχουν στελέχη και εμπειρογνώμονες των υπουργείων Εξωτερικών, Πολιτισμού και Παιδείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, συνεχίζονται οι διευρυμένες συνομιλίες μεταξύ της ελληνικής και της αιγυπτιακής αντιπροσωπείας για τη Μονή Σινά, με στόχο την εξεύρεση μιας αμοιβαίας αποδεκτής και επωφελούς λύσης.

Η επίσκεψη του Γ. Γεραπετρίτη στο Κάιρο έρχεται μετά την απόφαση αιγυπτιακού δικαστηρίου για την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των εγκαταστάσεων της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης Σινά και κτισμάτων και εκτάσεων που την περιβάλλουν.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Ανάξιοι απόγονοι ενδόξων προγόνων

Ο δρόμος της απαλλαγής από τους ανικάνους ,είναι μονόδρομος πλέον.

Δημοσιεύτηκε

στις

Γράφει η Μαρία Γιαλαμά

Ι. Μ. Αγίας Αικατερίνης του Σινά, στην μεγάλη έρημο. Ένα μοναστήρι που κλείνει 1500 χρόνια, ενεργού λειτουργικής παρουσίας, από τότε που ο Βυζαντινός αυτοκράτορας Ιουστινιανός και η Θεοδώρα, το ίδρυσαν ως θεματοφύλακα της Ορθοδοξίας και του Βυζαντίου. Μία συνέχεια του Βυζαντίου ανά τις χιλιετίες. Ακόμη μνημονεύονται στο μοναστήρι αυτό οι κτήτορές του, κάνοντας το Βυζάντιο να ζη στους αιώνες των αιώνων αδούλωτο. Μία γωνιά της γής, που ξαφνικά έγινε λεία χάριν της τουριστικής αναπτύξεως, ενός κράτους που δεν υπήρχε καν όταν ιδρύθηκε η μονή. Ένα κουκούλι ιερών κειμηλίων, που κρατά άσβεστο και αδούλωτο το Βυζάντιο μπήκε στο στόχαστρο των κερδοσκόπων, αλλά και των γεωπολιτικών βιαίων αλλαγών.Η επικινδυνότητα αμφοτέρων αδήριτη για τον εν λόγω πολύτιμο θρησκευτικό χώρο. Ένας τόπος επικοινωνίας με τον Θεό αλώθηκε από τον θεό του χρήματος και τον μουσουλμανικό επεκτατισμό.

Η είδηση ότι δημεύθηκε η περιουσία της Ι.Μ. Αγίας Αικατερίνης του Σινά, που έγινε γνωστή την ημέρα μνήμης της αποφράδας 29/5/1453,κινητοποίησε τον Ελληνισμό. Κινητοποίησε όμως και τα έμμισθα κυβερνητικά παπαγαλάκια ,που προσπαθούν να καλύψουν την ανικανότητα της κυβερνήσεως να κρατήσει τον φάρο αυτό της Ορθοδοξίας, μακριά από τα αρπακτικά της ανάπτυξης του κοσμικού τουρισμού της Αιγύπτου. Όλα αυτά, επειδή το ΧΡΕΟΣ, αυτό του Έλληνος προς τις ιερές παρακαταθήκες του, έπαψε να υπάρχει. Αυτό το αίσθημα του μεγίστου χρέους προς το μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης, που αισθανόταν η μεγάλη Ελληνίδα, Ιωάννα Τσάτσου να την βασανίζει..Αυτό που την έκανε, αμέσως μετά την απελευθέρωση της χερσονήσου του Σινά, το 1979,να προγραμματίσει το ταξείδι –προσκύνημα, στις αρχές του 1980 στην «αδούλωτη Βυζαντινή γωνιά», όπως χαρακτηρίζει το μοναστήρι, διότι το θεωρεί «βυζαντινό κρίκο της μεγάλης αλυσσίδας του Ελληνισμού». Άλλωστε η ίδια λέει, «ότι λαοί όπως ο Ελληνικός με συνέχεια την υποχρέωσή τους προς την ιστορία, αυξάνουν και επιβάλλονται».

Εμείς ως λαός όμως, αφήσαμε ακουσίως μέχρι κάποιου βαθμού, ανάξιους να προστατεύουν την ιστορία του και κατέστησαν την χώρα ανυπόληπτη, όπως ανέφερε και ο Α.Σαμαράς σε δήλωσή του για το τραγικό της εκβάσεως του όλου θέματος. Το δυσάρεστο είναι, ότι πολιτικοί και πολιτικολογούντες, μη γνωρίζοντες την Ελληνική γλώσσα, επιμένουν στο ότι θα ιερουργούν οι μοναχοί της Μονής, ως δήλωση της μη αλλαγής του ιδιοκτησιακού της χαρακτήρος, προσπαθώντας να καλύψουν την αυθαίρετη μεταβολή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της μονής, που φέρεται δημευμένη, μετά την δικαστική απόφαση της 28/5/2025. Οι ίδιοι δεν αναφέρουν, ότι οι μοναχοί εγκαταβιούν στην μονή ,με ετήσια βίζα, η οποία χορηγείται ή όχι ,δεδομένου ότι είναι ατομική. Επί πλέον αποκρύπτουν ,ότι ο στόχος είναι τα σπουδαία χειρόγραφα που φυλάσσονται στην Ι.Μ μαζί με τις περίφημες μεμβράνες του σιναϊκού κώδικος και φυσικά η μεγαλύτερη πινακοθήκη ιερών εικόνων του κόσμου που συντηρούνται, κοσμούν και κρύπτονται στο μοναστήρι. Αποφεύγουν να προσεγγίζουν την αθέτηση επί της ουσίας των συμπεφωνημένων από τον Δεκέμβριο του 2024,μεταξύ αντιπροσωπείας Ελλήνων και Αιγυπτίων, από Αιγυπτίους υπουργούς χρονοτριβούντες και μη υπογράψαντες την συμφωνία, αφήνοντας το δικαστήριο να αποφασίσει για ήδη συμπεφωνημένα. Άλλη μία «γεραπετρίτιος φιλία», όπως αυτή με την Τουρκία γεννήθηκε, άνευ της συναινέσεως των Ελλήνων, μία Εθνική μειοδοσία δύσκολα αναστρέψιμος ανέτειλε.

Οι προσπάθειες της Ιωάννας Τσάτσου και του Ευαγγέλου Αβέρωφ να ενισχυθεί η μονή με εθελοντές για πενταετή παραμονή στην μονή με σύγχρονη απαλλαγή των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων, προκειμένου να εργασθούν στην συντήρηση των χειρογράφων των μεμβρανών και των αγίων εικόνων, βάλλεται 45 χρόνια μετά, από την ύποπτη αδιαφορία ή αφέλεια της Ελληνικής κυβερνήσεως. Οι σκέψεις πολλές για τους ενδοτικούς του ΥΠΕΞ, η Μονή εάν ισχύσει η απόφαση του δικαστηρίου, θα χαθεί. Ότι τροφοδοτεί και συντηρεί την μονή και τους μοναχούς, δημεύεται, όπως οι κήποι και η ύδρευση, αλλά και πάνω από 20 μνημεία μεγάλης θρησκευτικής αξίας.…αφήνοντάς την έρμαιο στα χέρια επικινδύνων αλλοθρήσκων. «Η Ελληνική σημαία απέραντη ένα με τον ουρανό» που υποδέχθηκε την Ιωάννα Τσάτσου την 1/3/1980 όπως γράφει, θα υποσταλεί μονίμως. Οι μοναχοί της Μονής ήδη πενθούν έχοντας κλείσει την Μονή μέχρι την 5η Ιουνίου και παρακαλούν για συνδρομή όλου του πολιτισμένου κόσμου ,για την σωτηρία ενός μνημείου της παγκοσμίου πολιτιστικής κληρονομιάς, ενός μνημείου Χριστιανικού ανεκτίμητης αξίας. Το προκύπτον ερώτημα ,αν θα σωθεί ή όχι, είναι δύσκολο να απαντηθεί. Η φερεγγυότητα των συνομιλητών έχει τρωθεί, όσον αφορά τους Αιγυπτίους. Ο ζών κρίκος του βυζαντίου με το παρόν, τείνει να ραγεί και η ρήξη αυτή θα είναι εάν πραγματοποιηθεί εθνικό ,θρησκευτικό έγκλημα διαρκείας, το οποίο θα χρεωθεί αποκλειστικώς στην ανύπαρκτη, ανυπόληπτη εξωτερική πολιτική των οσφυοκαμπτών, μπροστά στην μουσουλμανική επεκτατικότητα, την οποία παρακολουθούν ή ακόμη και συνδράμουν με την απραξία τους.

Ο δρόμος της απαλλαγής από τους ανικάνους ,είναι μονόδρομος πλέον.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Reuters: Σύμφωνη με την πρόταση των ΗΠΑ η Χαμάς για κατάπαυση του πυρός

Η νέα πρόταση, η οποία προβλέπει την απελευθέρωση δέκα ομήρων και 70 ημέρες εκεχειρίας, ελήφθη από τη Χαμάς μέσω διαμεσολαβητών.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Η Χαμάς συμφώνησε με την πρόταση του ειδικού απεσταλμένου των ΗΠΑ, Στιβ Γουίτκοφ, για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, δήλωσε στο Reuters τη Δευτέρα Παλαιστίνιος αξιωματούχος της οργάνωσης, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πιθανό τέλος του πολέμου.

Τι προβλέπει η πρόταση Γουίτκοφ

Η νέα πρόταση, η οποία προβλέπει την απελευθέρωση δέκα ομήρων και 70 ημέρες εκεχειρίας, ελήφθη από τη Χαμάς μέσω διαμεσολαβητών.

«Η πρόταση περιλαμβάνει την απελευθέρωση δέκα ζωντανών Ισραηλινών ομήρων που κρατούνται από τη Χαμάς σε δύο ομάδες με αντάλλαγμα μια εκεχειρία 70 ημερών και μια μερική απόσυρση από τη Λωρίδα της Γάζας», είπε η πηγή.

Η πρόταση προβλέπει επίσης την απελευθέρωση ορισμένων Παλαιστινίων κρατουμένων από το Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένων εκατοντάδων εκείνων που εκτίουν μακροχρόνιες ποινές φυλάκισης.

Δεν υπήρξε κανένα άμεσο σχόλιο από το Ισραήλ.

Πηγή: Reuters

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διεθνή1 ώρα πριν

Νέα κρίση στην κυβέρνηση Νετανιάχου! Το κόμμα των υπερορθόδοξων απειλεί με αποχώρηση – Η στρατιωτική θητεία ξανά στο προσκήνιο

Μέχρι στιγμής ο Νετανιάχου, ο πρωθυπουργός με τη μεγαλύτερη θητεία στην ιστορία του Ισραήλ, τηρεί σιωπή απέναντι στην κρίση.

Διεθνή2 ώρες πριν

Κινέζοι κατηγορούνται ότι επιχείρησαν να φέρουν στις ΗΠΑ επικίνδυνο μύκητα

Η υπόθεση έρχεται εν μέσω τεταμένων σχέσεων μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας με επίκεντρο τους δασμούς που επέβαλε η...

Αναλύσεις2 ώρες πριν

Νικόλαος Χατζόβουλος: Όταν οι πράκτoρες της EYΠ παρακολουθούν πoινικoύς, κάτι δεν πάει καλά

Ο σύμβουλος εσωτερικής και διεθνούς ασφάλειας, Νικόλαος Χατζόβουλος, μιλώντας στο ράδιο SDW και τον Μουρτζούκο Χρήστο, εξέφρασε σοβαρές ανησυχίες για...

Διεθνή2 ώρες πριν

Συνεχίζεταθ η προέλαση των Ρώσων την περιφέρεια Σούμι

Ο χάρτης που παρουσιάζει ο ουκρανικός ιστότοπος Deep State δείχνει ότι ο ρωσικές δυνάμεις ελέγχουν 154,4 τετραγωνικά χιλιόμετρα στην περιφέρεια...

Διεθνή2 ώρες πριν

Ξυπνούν τα σενάρια πυρηνικού ολέθρου! Η Ρωσία απειλεί με απάντηση στον «ιστό της αράχνης» της Ουκρανίας

Για ακόμη μία φορά η Ρωσία εμφανίζεται «σιωπηλή» και είναι αυτή η σιωπή που πάντοτε ακολουθείται από ένα σημαντικό ρωσικό...

Δημοφιλή