Διεθνή
Σε κόμβο για το ρωσικό πετρέλαιο εξελίσσεται η Ελλάδα με αφίξεις ρεκόρ
Ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες της Μόσχας
Η Refinitiv Eikon αναφέρει μέσω του Reuters ότι η Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε νέο κόμβο για το ρωσικό πετρέλαιο μέσω φορτώσεων από πλοίο σε πλοίο (STS)…
Σε επίπεδα ρεκόρ εκτινάχθηκαν οι «αφίξεις» ρωσικού μαζούτ στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2022.
Οι κυρώσεις που έχουν επιβληθεί από τη Δύση στη Μόσχα έχουν αναγκάσει τις πετρελαϊκές να αναζητήσουν νέους τρόπους για να εξαγάγουν το ρωσικό αργό μέσω φορτώσεων από πλοίο σε πλοίο (STS), όπως αναφέρει η Refinitiv Eikon.
Σημειώνεται πως το εμπόριο ρωσικού αργού και άλλων πετρελαϊκών προϊόντων προς το παρόν παραμένει νόμιμο, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει συμφωνήσει ακόμη για τους όρους του προτεινόμενου εμπάργκο.
Βέβαια, οι τραπεζικές και άλλες οικονομικές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία, στις 24 Φεβρουαρίου, έχουν δυσκολέψει πολύ τα πράγματα.
Τον Απρίλιο, οι αποστολές ρωσικού μαζούτ με προορισμό την Ελλάδα έφτασαν σχεδόν τους 0,9 εκατομμύρια τόνους – περίπου σε διπλάσια επίπεδα από τον Μάρτιο – και θα μπορούσαν να φτάσουν σε νέα ρεκόρ τον Μάιο, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Το μεγαλύτερο μέρος αυτού μεταφέρθηκε από τα ρωσικά λιμάνια στο λιμάνι της Καλαμάτας, όπως έδειξαν τα στοιχεία.
Το υπουργείο Ενέργειας αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι περαιτέρω, πέρα από το ότι πρόκειται για μια υπόθεση ιδιωτικών εταιρειών.
Οι έμποροι δήλωσαν ότι το μαζούτ -ένα υποπροϊόν της διύλισης του αργού πετρελαίου σε ελαφρύτερα, καθαρότερα προϊόντα όπως τα καύσιμα αυτοκινήτων- αποθηκεύεται και αναμειγνύεται στην ανοικτή θάλασσα σε δεξαμενόπλοια και εκφορτώνεται από πλοίο σε πλοίο για επανεξαγωγή.
Αν και δεν είναι ασυνήθιστο να φορτώνεται μαζούτ στην Ελλάδα και μετά να εξάγεται σε άλλους προορισμούς, το επίπεδο δραστηριότητας ήταν πολύ υψηλό σε σύγκριση με τα κανονικά επίπεδα του Απριλίου, είπε μια πηγή του κλάδου.
Το δεξαμενόπλοιο «Ευρυδίκη», το οποίο έχει χωρητικότητα 130.000 τόνων, φόρτωσε ρωσικό φορτίο με μαζούτ στα μέσα Απριλίου ανοιχτά της Καλαμάτας, ανέφεραν δύο ναυτιλιακές πηγές.
Στη συνέχεια, το δεξαμενόπλοιο έφτασε στον πετρελαϊκό κόμβο Fjairah των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Η Ρωσία έχει αυξήσει τις εξαγωγές καυσίμων στον κόμβο, με τις αφίξεις να εκτινάσσονται σε περίπου 2,5 εκατομμύρια βαρέλια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης πετρελαίου Vortexa.
Ένα άλλο δεξαμενόπλοιο, το «Okeanos», με την ίδια χωρητικότητα, φόρτωσε μαζούτ μέσω STS ανοιχτά της Καλαμάτας νωρίτερα αυτό το μήνα και επί του παρόντος κατευθύνεται προς την Ινδία.
Το Kriti King, το οποίο φόρτωσε ένα φορτίο πετρελαίου 130.000 τόνων στην ανοικτή θάλασσα της Καλαμάτας στις αρχές Μαΐου, κατευθύνεται προς την Κίνα, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Πηγές ανέφεραν στο Reuters ότι οι Ρώσοι πωλητές πετρελαίου έχουν αποκαταστήσει τις επιχειρήσεις STS στο Ρότερνταμ και κοντά στη Θέουτα της Ισπανίας, αφού οι κυρώσεις της ΕΕ και οι διαδηλώσεις ακτιβιστών εμπόδισαν τις επιχειρήσεις στη Δανία.
Σημειώνεται πως το μαζούτ χρησιμοποιείται ως καύσιμο ναυτιλίας, στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ή ως πρώτη ύλη για ορισμένες μονάδες διύλισης που το αναβαθμίζουν σε άλλα καύσιμα.
Οι πελάτες της Ρωσίας…
Η Ινδία καλύπτει με εισαγωγές το 80% των αναγκών της σε πετρέλαιο, αλλά δεν υπήρξε ποτέ μεγάλος αγοραστής ρωσικού αργού.
Έως και πριν αρχίσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, η Ινδία εισήγαγε μόνο το 2-5% του πετρελαίου της από τη Ρωσία, ενώ περίπου αλλο ένα 2% ως 5% εισήγαγαν και ΗΠΑ, πριν ανακοινώσουν την 100% απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού αργού.
Συγκεκριμένα το 2021, η Ινδία εισήγαγε μόνο 12 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικού αργού με το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών πετρελαίου της να προέρχεται από το Ιράκ, τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Νιγηρία.
Ωστόσο, μόλις άρχισαν οι κυρώσεις η Ινδία αύξησε σημαντικά τις αγορές ρωσικού πετρελαίου και σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε ο Matt Smith, επικεφαλής αναλυτής πετρελαίου στην Kpler, στο CNBC από τις αρχές Μαρτίου, πέντε φορτία ρωσικού πετρελαίου, ή περίπου 6 εκατομμύρια βαρέλια, απεστάλησαν στην Ινδία. Αυτό σημαίνει ότι η Ινδία μέσα σε ένα μήνα εισήγαγε από τη Ρωσία το μισό αργό πετρέλαιο από όσο εισήγαγε το 2021 σε έναν ολόκληρο χρόνο, προφανώς γιατί το έπαιρνε με μεγάλη έκπτωση.
Κίνα
Η Κίνα, από την άλλη πλευρά, μείωσε φαινομενικά τις εισαγωγές πετρελαίου από τη Ρωσία τους πρώτους δύο μήνες του 2022 κατά 9,1% στα 1,57 mb/d.
Όμως, με την πολυετή εμπειρία της στις θαλάσσιες μεταφορές του ευρισκομενου υπό κυρώσεις πετρελαίου του Ιράν η Κίνα έχει αναπτύξει διάφορες μεθόδους απόκρυψης και αναμένεται να παραμείνει ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες πετρελαίου της Ρωσίας.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι ακόμη και αν η Ευρώπη επιβάλλει embargo στο ρωσικό πετρέλαιο, η Ρωσία δεν θα δυσκολευτεί να βρει νέους αγοραστές για το πετρέλαιο των Ουραλίων καθώς μάλιστα το δίνει με μεγάλη έκπτωση.
Ελβετία και Σιγκαπούρη
Παρ’ όλες τις σκληρές συζητήσεις για embargo στα πετρέλαιο και το φυσικό αέριο της Ρωσίας, η Ρωσία εξακολουθεί να πουλάει αξιόλογες ποσότητες πετρελαίου και φυσικού αερίου, αφού ορισμένοι από τους μεγαλύτερους εμπόρους εμπορευμάτων δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το αν θα χρηματοδοτήσουν ή όχι την πολεμική μηχανή του Πούτιν.
Σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης πλοίων και λιμένων, οι ελβετικές Vitol, Glencore και Gunvor καθώς και η Trafigura της Σιγκαπούρης, συνεχίζουν να αγοράζουν μεγάλες ποσότητες ρωσικού αργού και πετρελαϊκών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του ντίζελ.
Η Vitol έχει δεσμευτεί ότι θα σταματήσει να αγοράζει ρωσικό αργό ως το το τέλος του 2022, αλλά ως τότε μεσολαβούν ακόμη 7 μήνες.
Η Trafigura είπε ότι θα σταματήσει να αγοράζει αργό από τη ρωσική κρατική Rosneft έως τις 15 Μαΐου, αλλά αγοράζει κανονικά φορτία ρωσικού αργού από άλλους προμηθευτές.
Η Glencore είπε ότι δεν θα εισέλθει σε καμία «νέα» εμπορική δραστηριότητα με τη Ρωσία.
Αλλά η αλήθεια είναι ότι ενώ η G7 έχει δεσμευτεί να απαγορεύσει ή να καταργήσει σταδιακά τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου, και ενώ οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία έχουν επιβάλει οριστικές απαγορεύσεις, η ΕΕ εξακολουθεί να μην μπορεί να συμφωνήσει σε ένα embargo στο ρωσικό πετρέλαιο, λόγω των αντιρρήσεων της Ουγγαρίας.
Εν τω μεταξύ, η Ινδία και η Κίνα, αυξάνουν τις δικές τους προμήθειες ρωσικού πετρελαίου, αναπληρώνοντας μεγάλο μέρος των απωλειών που έχει η Ρωσία.
Το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης πέφτει στην Ελβετία
Αλλά τελικά μεγάλο μέρος της ευθύνης πέφτει στην Ελβετία.
Η μερίδα του λέοντος των ρωσικών πρώτων υλών διακινείται μέσω της Ελβετίας και των σχεδόν 1.000 εταιρειών εμπορευμάτων της.
Η Ελβετία είναι ένας σημαντικός παγκόσμιος οικονομικός κόμβος με ακμάζοντα τομέα εμπορευμάτων, παρότι απέχει πολύ από όλους τους παγκόσμιους εμπορικούς δρόμους και δεν έχει πρόσβαση στη θάλασσα, δεν έχει πρώην αποικιακά εδάφη και δεν έχει σημαντικές δικές της πρώτες ύλες.
Ο Oliver Classen, υπεύθυνος μέσων ενημέρωσης στην ελβετική ΜΚΟ Public Eye, λέει ότι «ο τομέας του εμπορίου εμπορευμάτων αντιπροσωπεύει πολύ μεγαλύτερο μέρος του ΑΕΠ της Ελβετίας από τον τουρισμό ή τη βιομηχανία μηχανημάτων».
Σύμφωνα με μια έκθεση της ελβετικής κυβέρνησης του 2018, ο όγκος συναλλαγών του ελβετικού κλάδου εμπορευμάτων φτάνει τα 903 δισεκατομμύρια δολάρια.
www.bankingnews.gr
Διεθνή
Διαξιφισμοί Μακρόν-Νετανιάχου!
Ο Νετανιάχου απαντά στον Μακρόν ότι το Ισραήλ ιδρύθηκε χάρη στον “πόλεμο της ανεξαρτησίας” και όχι με ψήφισμα του ΟΗΕ
Νέο επεισόδιο στην κόντρα του Γάλλου προέδρου με τον Ισραηλινό πρωθυπουργό με αφορμή το γεγονός, ότι το Τελ Αβίβ κήρυξη τον ΓΓ του ΟΗΕ ανεπιθύμητο πρόσωπο στη χώρα
Ο Νετανιάχου απαντά στον Μακρόν ότι το Ισραήλ ιδρύθηκε χάρη στον “πόλεμο της ανεξαρτησίας” και όχι με ψήφισμα του ΟΗΕ
Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου δεν θα πρέπει «να παρακάμπτει τις αποφάσεις του ΟΗΕ», δήλωσε σήμερα ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν, σύμφωνα με πρόσωπα που συμμετείχαν στο υπουργικό συμβούλιο, υπενθυμίζοντας ότι με απόφαση του ΟΗΕ «δημιουργήθηκε» το κράτος του Ισραήλ.
«Ο κ. Νετανιάχου δεν θα πρέπει να ξεχνά ότι η χώρα του δημιουργήθηκε με απόφαση του ΟΗΕ» είπε ο Μακρόν, αναφερόμενος στην ψηφοφορία που έγινε τον Νοέμβριο του 1947 στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών επί του σχεδίου διαμοιρασμού της Παλαιστίνης σε ένα εβραϊκό και ένα αραβικό κράτος. «Κατά συνέπεια, δεν είναι τώρα η ώρα να παρακάμπτει τις αποφάσεις του ΟΗΕ», συνέχισε, σχολιάζοντας τη χερσαία επέμβαση των ισραηλινών δυνάμεων στον νότιο Λίβανο, όπου σταθμεύει η ειρηνευτική δύναμη UNIFIL.
Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου απάντησε ότι η δημιουργία του Ισραήλ ήταν το αποτέλεσμα του «πολέμου της ανεξαρτησίας» του 1948 και όχι μιας απόφασης του ΟΗΕ.
«Μια υπενθύμιση στον πρόεδρο της Γαλλίας: δεν ήταν το ψήφισμα του ΟΗΕ που ίδρυσε το κράτος του Ισραήλ αλλά μάλλον η νίκη που πέτυχε στον πόλεμο της ανεξαρτησίας, με το αίμα των ηρωικών μαχητών, πολλοί εκ των οποίων ήταν επιζώντες του Ολοκαυτώματος – κυρίως του καθεστώτος του Βισί στη Γαλλία» ανέφερε το γραφείο του Νετανιάχου στην ανακοίνωσή του.
Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δύο ηγέτες ο Νετανιάχου είπε επίσης ότι αντιτίθεται σε μια «μονομερή κατάπαυση του πυρός» στον Λίβανο γιατί «δεν θα άλλαζε την κατάσταση ασφαλείας».
Σημειώνεται πως το ψήφισμα 1701 του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών αναφέρει ότι μόνο ο στρατός του Λιβάνου και οι κυανόκρανοι αυτής της ειρηνευτικής αποστολής επιτρέπεται να αναπτύσσουν δυνάμεις στον νότιο Λίβανο και θεσπίζει την παύση των εχθροπραξιών εκατέρωθεν των συνόρων.
Διεθνή
Αποσύρθηκε το νομοσχέδιο στην Τουρκία για τέλη στις πιστωτικές και τα…ρολόγια υπέρ της αμυντικής βιομηχανίας
Η αντίδραση των πολιτών έφερε την ανατροπή στο νομοσχέδιο για την επιβολή επιπλέον τελών σε μεταβιβάσεις ακινήτων, οχημάτων, συμβολαιογραφικές πράξεις και πιστωτικές κάρτες, τα οποία θα παρακρατούνται για να αποδοθούν στο «Ταμείο Υποστήριξης Αμυντικής Βιομηχανίας» της Τουρκίας.
Αποσύρθηκε το σχέδιο νόμου που προωθούσε η τουρκική κυβέρνηση για την επιβολή επιπλέον τελών σε πιστωτικές κάρτες, μεταβιβάσεις ακινήτων, οχημάτων, συμβολαιογραφικές πράξεις και ρολόγια χειρός προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η εγχώρια αμυντική βιομηχανία.
Η αντίδραση των πολιτών έφερε την ανατροπή στο νομοσχέδιο για την επιβολή επιπλέον τελών σε μεταβιβάσεις ακινήτων, οχημάτων, συμβολαιογραφικές πράξεις και πιστωτικές κάρτες, τα οποία θα παρακρατούνται για να αποδοθούν στο «Ταμείο Υποστήριξης Αμυντικής Βιομηχανίας» της Τουρκίας.
Ανταπόκριση – Τουρκία: Γιάννης Μανδαλίδης, ΕΡΤ
Η απόφαση είχε ανακοινωθεί την περασμένη Παρασκευή 11 Οκτωβρίου και σήμερα άρχισε η συζήτησή του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή Προϋπολογισμού και Σχεδιασμού της τουρκικής Εθνοσυνέλευσης. Ωστόσο, έπειτα από τη συζήτηση ο πρόεδρος της επιτροπής, βουλευτής του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ), Αμπντουλάχ Γκιουλέρ, τερμάτισε τις εργασίες της και ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους την απόσυρσή του νομοσχεδίου επειδή «ετέθησαν αντιρρήσεις για πιο ενδελεχή μελέτη κάποιων σημείων του και υπήρξαν κάποιες αντιρρήσεις από τους πολίτες».
Ο Γκιουλέρ ανέφερε ότι ο κρατικός προϋπολογισμός του 2025 θα κατατεθεί στην Εθνοσυνέλευση αυτή την εβδομάδα τονίζοντας ότι θα γίνει επανεκτίμηση τόσο στα θέματα για τα οποία υποβλήθηκαν ενστάσεις όσο και στα ποσά σε άλλα κονδύλια του προϋπολογισμού.
«Μπορούμε να πούμε ότι αναβλήθηκε. Θα εξετάσουμε λεπτομερέστερα και τα άλλα κονδύλια που θα χρειαστούν και θα επανεκτιμήσουμε τα θέματα που πρέπει να αλλάξουν ή να αποσυρθούν, αν υπάρχουν, στην περίοδο μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού» δήλωσε ο Αμπντουλάχ Γκιουλέρ.
Ο ίδιος τόνισε πάντως ότι η Τουρκία προσέχει την αμυντική βιομηχανία της ως «κόρη οφθαλμού» και απαιτούνται σοβαροί πρόσθετοι πόροι, ιδίως για το πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα αεράμυνας, τον λεγόμενο «χαλύβδινο θόλο», και για άλλα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου.
Το αποσυρθέν σχέδιο νόμου προέβλεπε την επιβολή επιπλέον τελών σε μεταβιβάσεις ακινήτων, οχημάτων, συμβολαιογραφικές πράξεις και πιστωτικές κάρτες, τα οποία θα παρακρατούνται για να αποδοθούν στο «Ταμείο Υποστήριξης Αμυντικής Βιομηχανίας» της Τουρκίας.
Ενδεικτικά τα ποσά που θα προτείνονταν ως τέλη υπέρ του Ταμείου ήταν:
- Στις πιστωτικές κάρτες με όριο άνω των 100.000 λιρών Τουρκίας (περίπου 2.700 ευρώ) ετήσιο τέλος 750 λιρών Τουρκίας (20 ευρώ)
- Στις μεταβιβάσεις ακινήτων 750 λίρες Τουρκίας (20 ευρώ) ξεχωριστά από τον αγοραστή και των πωλητή
- Στις υπόλοιπες υπηρεσίες στα Κτηματολογικά Γραφεία 375 λίρες Τουρκίας (10 ευρώ)
- Στις συμβολαιογραφικές πράξεις για καταχώρηση καινούργιων οχημάτων 3.000 λίρες Τουρκίας (80 ευρώ)
- Στις συμβολαιογραφικές πράξεις για καταχώρηση μεταχειρισμένων οχημάτων 1.500 λίρες Τουρκίας (40 ευρώ)
- Στις λοιπές συμβολαιογραφικές πράξεις 75 λίρες Τουρκίας (2 ευρώ) για κάθε μία
- Στην αγορά ρολογιών χειρός αξίας άνω των 5.000 λιρών Τουρκίας (133 ευρώ) τέλη 20% της αξίας τους
- To 20% από τα τέλη κυκλοφορίας στις μοτοσικλέτες κάτω των 100 cc και τα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα ισχύος κάτω των 6 kW
Το επιπλέον κονδύλι που αναζητά η τουρκική κυβέρνηση για να στηρίξει το «Ταμείο Υποστήριξης Αμυντικής Βιομηχανίας» εκτιμάται στα 70 δισ. λίρες Τουρκίας, δηλαδή 2 δισ. ευρώ.
Το εν λόγω Ταμείο δημιουργήθηκε το 1985 από την τότε κυβέρνηση του Τουργκούτ Οζάλ και αποστολή του είναι να χρηματοδοτεί αμυντικά προγράμματα της χώρας. Αποτελεί τον σημαντικότερο πόρο της Διεύθυνσης Αμυντικής Βιομηχανίας της τουρκικής κυβέρνησης, στα καθήκοντα της οποίας περιλαμβάνεται «ο σχεδιασμός της παραγωγής σε ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς των απαιτούμενων σύγχρονων όπλων, εργαλείων και εξοπλισμού». Το ταμείο είναι ειδικού καθεστώτος, είναι ανεξάρτητο και τα χρήματα που διαχειρίζεται δεν αποτελούν μέρος του κρατικού Προϋπολογισμού, αντιθέτως μπορούν να μεταβιβάζονται σε αυτό πόροι του Προϋπολογισμού.
Διεθνή
Oμοβροντία ρουκετών από Χεζμπολάχ εναντίον της ισραηλινής πόλης Σαφέντ
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η Χεζμπολάχ είπε ότι στοχοθέτησε ισραηλινά άρματα μάχης και μπουλντόζες στα παραμεθόρια χωριά στον νότιο Λίβανο, προσθέτοντας ότι εκτόξευσε ρουκέτες στο έδαφος της γειτονικής χώρας.
Η Χεζμπολάχ ανακοίνωσε σήμερα ότι εξαπέλυσε «ομοβροντία ρουκετών» εναντίον της πόλης Σαφέντ και μιας στρατιωτικής βάσης, η οποία βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, στο βόρειο Ισραήλ, που είναι σε ανοικτό πόλεμο στον Λίβανο με τη φιλοϊρανική οργάνωση.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η Χεζμπολάχ είπε ότι στοχοθέτησε ισραηλινά άρματα μάχης και μπουλντόζες στα παραμεθόρια χωριά στον νότιο Λίβανο, προσθέτοντας ότι εκτόξευσε ρουκέτες στο έδαφος της γειτονικής χώρας.
Εδώ και έναν χρόνο, το Ισραήλ και η Χεζμπολάχ ανταλλάσσουν διασυνοριακά πυρά. Μετά την κλιμάκωση της 23ης Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον 1.315 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στον Λίβανο, σύμφωνα με μια καταμέτρηση του Γαλλικού Πρακτορείου βάσει επίσημων στοιχείων.
Ισραήλ: Ο στρατός αιχμαλώτισε τρεις μαχητές της Χεζμπολάχ στον νότιο Λίβανο
Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε απόψε ότι αιχμαλώτισε τρεις μαχητές της Χεζμπολάχ στον νότιο Λίβανο, κάτι που συμβαίνει για δεύτερη φορά μετά την κλιμάκωση των συγκρούσεων με τη σιιτική οργάνωση, στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τον στρατό, εντοπίστηκε μια υπόγεια σήραγγα σε ένα κτίριο που χρησιμοποιούσε η Χεζμπολάχ. Οι δυνάμεις του περικύκλωσαν το κτίριο, όπου «κρύβονταν τρεις τρομοκράτες της Δύναμης Ραντουάν», των ειδικών δυνάμεων της Χεζμπολάχ, έχοντας μαζί τους πολλά όπλα.
Οι τρεις κρατούμενοι μεταφέρθηκαν στο Ισραήλ για ανάκριση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP
-
Διεθνή1 εβδομάδα πριν
Έτοιμος σε 3 χρόνια ο ελληνικός Σιδερένιος Θόλος! Πόσο θα κοστίσει;
-
Video5 ημέρες πριν
Ανατριχιαστική ομιλία Μπακασέτα πριν βγει η Εθνική στο Γουέμπλεϊ: “Να θυσιαστούμε για να τιμήσουμε τον Μπάλντοκ”
-
Διεθνή1 εβδομάδα πριν
Έτοιμη η «πρώτη» Belharra
-
Αναλύσεις7 ημέρες πριν
Πιέσεις στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση να ανοικτούν τα πρακτικά της Δίκης των Ελλήνων που εκτελέστηκαν στην Αμάσεια το 1921
-
Video1 εβδομάδα πριν
Ισραήλ: Αν χτυπήσει πυρηνικά, αρχίζει η καταστροφή
-
Video3 ημέρες πριν
Δεν θα μας… κουνιούνταν οι Τούρκοι σήμερα!
-
Γενικά θέματα1 εβδομάδα πριν
Κόκκινος συναγερμός στο κεντρικό Ισραήλ! Εκτοξεύτηκε βαλλιστικός πύραυλος από την Υεμένη – Αναχαιτίστηκε με επιτυχία λέει ο IDF
-
Video1 εβδομάδα πριν
Ασταμάτητο το Ισραήλ! Βομβάρδισε Ρωσική βάση στην Συρία