Ακολουθήστε μας

Γενικά θέματα

Μετβέντεφ: Το ΝΑΤΟ δεν μπορεί να νικήσει τη Ρωσία – Ο Ζελένσκι θα πάθει ό,τι ο Σαακασβίλι

Δημοσιεύτηκε στις

Προσπαθούν και πάλι να μας εξαφανίσουν, αλλά η νίκη είναι δική μας υποστηρίζει ο Medvedev

Aν και ολόκληρο το ΝΑΤΟ μας πολεμά ανοιχτά, έχουμε πολλές δυνάμεις για να φέρουμε εις πέρας τη στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία και να επιβάλλουμε την ειρήνη με τους όρους μας υποστηρίζει ο Dmitry Medvedev, αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας, ο οποίος κάνει σύγκριση της σημερινής κατάστασης στην Ουκρανία με τον πόλεμο του 2008 με τη Γεωργία.

«Όλο το σύστημα του ΝΑΤΟ ουσιαστικά πολεμά ανοιχτά εναντίον μας. Έχουμε αρκετή δύναμη για να φέρουμε εις πέρας όλα τα καθήκοντα που έχουν οριστεί στο πλαίσιο της ειδικής στρατιωτικής μας επιχείρησης. Όπως συνέβη τον Αύγουστο του 2008, οι εχθροί μας θα συντριβούν, και η Ρωσία θα επιτύχει την ειρήνη με τους δικούς της όρους. Η νίκη είναι δική μας» υποστηρίζει σε ανάρτηση του στο Telegram ο Medvedev αναφερόμενος στη συμπλήρωση 15 ετών από την έναρξη του πολέμου Ρωσίας – Γεωργίας που είχε ως αποτέλεσμα η Γεωργία να χάσει τα εδάφη της Αμπχαζίας και της Νότιας Οσετίας.

Θέλουν να μας εξαφανίσουν

«Ακριβώς πριν 15 χρόνια, η Ρωσία απάντησε αποφασιστικά στην άθλια επίθεση που έγινε στο Tskhinvali (σ.σ. η πρωτεύουσα της Νότιας Οσετίας), δίνοντας ένα σκληρό μάθημα στον επιτιθέμενο.
Οι ΗΠΑ και οι υποτελείς τους τότε δεν είχαν την εμπειρία.
Σήμερα, ξανά, διεξάγουν έναν εγκληματικό πόλεμο μέσω… αντιπροσώπου, προσπαθώντας και πάλι να εξαφανίσουν τη Ρωσία από προσώπου γης» τονίζει ο Medvedev, αναφερόμενος στην επίθεση της Γεωργίας κατά της Νότιας Οσετίας που είχε ως αποτέλεσμα και τη στρατιωτική εμπλοκή της Ρωσίας.

Και τότε πίσω από τον Saakashvili όλη η Δύση

Σύμφωνα με τον Medvedev, και τότε όλη η συλλογική Δύση βρισκόταν πίσω από τον πρόεδρο της Γεωργίας, Mikheil Saakashvili, επιχειρώντας και πάλι να προκαλέσει αναταραχή στα σύνορα της Ρωσίας.
«Σε πέντε ημέρες, οι ένοπλες δυνάμεις μας τιμώρησαν γρήγορα και αυστηρά τους θρασύδειλους εθνικιστές.
Προστάτευσαν το λαό μας που ζούσαν στην Αμπχαζία και στη Νότια Οσετία από τους εχθρούς.
Έδωσαν στα νέα κράτη την ευκαιρία να αναπτυχθούν με την υποστήριξη της Ρωσίας» επισημαίνει ο Medvedev.
Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια του 5νθήμερου πολέμου του 2008, σκοτώθηκαν περισσότεροι από 1.000 στρατιώτες, εκ των οποίων οι 72 ήταν Ρώσοι.
Στις 26 Αυγούστου 2008, η Ρωσία αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Νότιας Οσετίας και την αυτονομία της Αμπχαζίας.

O Zelensky θα έχει την τύχη… του Saakashvili

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Volodymyr Zelensky θα έχει την ίδια τύχη με αυτή του τέως προέδρου της Γεωργίας, Mikheil Saakashvili, ο οποίος είναι φυλακισμένος με κατηγορίες περί κατάχρησης εξουσίας και βαριάς σωματικής βλάβης σε βουλευτή της αντιπολίτευσης ενώ νοσηλεύεται με πολλές, βαριές ασθένειες.
Αυτό αναφέρει σε ανάρτηση του στο Telegram ο Vyacheslav Volodin, ο πρόεδρος της ρωσικής Δούμας.
«Οι μαριονέτες των ΗΠΑ και της Ευρώπης έχουν πάντα το ίδιο τέλος.
Τις ξεφορτώνονται.
Τον Saakashvili τον θυμούνται μόνο επειδή μάσησε τη γραβάτα του.
Πλέον είναι ένας παρίας στη φυλακή.
Ο Zelensky είναι ο επόμενος» αναφέρει στην ανάρτηση του ο Volodin, ο οποίος υποστήριξε πως τον Αύγουστο του 2008 ο Saakashvili ως πρόεδρος της Γεωργίας διέταξε επίθεση στην επαρχία της Νότιας Οσετίας, έχοντας τη υποστήριξη της ΕΕ και του ΝΑΤΟ που έδωσαν χρήματα, όπλα και εκπαίδευσαν τους Γεωργιανούς στρατιώτες.
«Η ιστορία επαναλαμβάνεται τώρα με τον Zelensky.
Τώρα ο Saakashvili εκτίει ποινή για εγκλήματα που διαπράχθηκαν επί της προεδρίας του.
Το ίδιο περιμένει και τον Zelensky» υπογραμμίζει ο Volodin.

Τι συνέβη με τον Saakashvili

Υπενθυμίζεται πως ο Saakashvili διετέλεσε δύο φορές πρόεδρος της Γεωργίας (από το 2004 έως το 2012) αλλά και κυβερνήτης της περιφέρειας της Οδησσού.
Ο Saakashvili ήταν αυτός που οδήγησε τη Γεωργία στον πόλεμο με τη Ρωσία το 2008, ο οποίος έληξε μέσα σε πέντε ημέρες και αφού η Γεωργία είχε χάσει όλα τα αμφισβητούμενα εδάφη της Αμπχαζίας και της Οσετίας.
Κατόπιν καταδικάστηκε από δικαστήριο της Τιφλίδας ερήμην σε έξι χρόνια φυλάκιση για ξυλοδαρμό βουλευτή της αντιπολίτευσης αλλά και για κατάχρηση εξουσίας και το 2021, όταν επέστρεψε κρυφά στη Γεωργία, συνελήφθη και φυλακίστηκε.
Πλέον βρίσκεται σε κλινική και είναι αντιμέτωπος με σειρά σοβαρών ασθενειών, που όπως υποστηρίζει, είναι προϊόν δηλητηρίασης από βαρέα μέταλλα.

www.bankingnews.gr

Ο Σταύρος Καλεντερίδης, ξεκίνησε τις σπουδές του στην Αθήνα, σπουδάζοντας Πολιτική Επιστήμη στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έπειτα από τέσσερα χρόνια συμμετοχής στα φοιτητικά όργανα συνδιοίκησης της σχολής του και σε διάφορες οργανώσεις νέων, αποφάσισε να συνεχίσει τις σπουδές του στο εξωτερικό. Στη Βοστόνη των Η.Π.Α. ολοκλήρωσε δύο μεταπτυχιακά προγράμματα, στις Διεθνείς Σχέσεις (Αμερικανική εξωτερική πολιτική) και στην Επικοινωνία (Πολιτική Επικοινωνία), ενώ παράλληλα εργάστηκε στο Ελληνικό Προξενείο της Βοστόνης, στη σχολή του ως βοηθός έρευνας και σε δύο πολιτικές καμπάνιες Αμερικανών πολιτικών (Δημοκρατικών – Ρεπουμπλικάνων). Μετά από τρία χρόνια στις Η.Π.Α., άκουσε το κάλεσμα της πατρίδας του και επέστρεψε πίσω με μεγάλο πόθο για προσφορά στην Ελλάδα. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος δύο κοινωφελών οργανισμών, του δέλτα – πολιτική επανάσταση (πολιτικός οργανισμός) και της Λεοντίδας (ίδρυμα προώθησης θεμάτων ιστορίας, πολιτισμού και δημοκρατίας). Σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα, ασχολείται με διάφορα εγχειρήματα πολιτικής διπλωματίας και δημοκρατίας, γράφει πολιτικά άρθρα, σχολιάζει την επικαιρότητα και συνεχίζει την προσωπική του μελέτη στην ιστορία και την πολιτική φιλοσοφία.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Ημερίδα στη Μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Την Τετάρτη 23 Απριλίου, η ιστορική Ένωση Ποντίων Σουρμένων, στα πλαίσια των εκδηλώσεων που πραγματοποιεί για πάνω από εκατό χρόνια, οργανώνει ημερίδα αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

“Το Νέο Ανατολικό Ζήτημα. Από το δικαίωμα στη Μνήμη, στην 19η Μαϊου ως διεθνή ημέρα θυμάτων του Κεμαλισμού”.

Την Τετάρτη 23 Απριλίου, η ιστορική Ένωση Ποντίων Σουρμένων, στα πλαίσια των εκδηλώσεων που πραγματοποιεί για πάνω από εκατό χρόνια, οργανώνει ημερίδα αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη.

Όλοι οι λαοί που αγωνίζονται για την επίλυση του Τουρκικού προβλήματος, για την αναγνώριση της Γενοκτονίας, για τη Δικαιοσύνη και την Ελευθερία τιμούν έναν πρωτοπόρο πολιτικό και διανοούμενο, έναν υπέροχο άνθρωπο, έναν σπουδαίο Έλληνα!

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Ένα πρωτότυπο τυχερό παιχνίδι με αυγά στον Πόντο! Τα τεχνάσματα σε Τούρκους και Αρμένηδες

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Για τα ήθη και τα έθιμα στα Κοτύωρα, την πατρίδα της μητέρας του στην οποία και ο ίδιος πέρασε τα παιδικά του χρόνια, έχει γράψει ο Ξενοφών Άκογλου, ο λογοτέχνης, λαογράφος και στρατιωτικός που είναι γνωστός και με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Ξένος Ξενίτας.

Το έργο του Από τη ζωή του Πόντου – Λαογραφικά Κοτυώρων κυκλοφόρησε το 1939 στην Αθήνα. Ακόμα και σήμερα θεωρείται πολύτιμο λαογραφικό ντοκουμέντο, διότι αποτυπώνει την καθημερινότητα των Ελλήνων.

≈ ≈

Τ’ αυτά ήταν αφθονότατα και φτηνότατα, από τα κύρια προϊόντα του τόπου. Από την ημέρα του Πάσχα έως την Ανάληψη –τα λαμπροήμερα– κάθε Κυριακή και ενδιάμεση γιορτή παίζανε στον περίβολο της εκκλησία ένα πρωτότυπο τυχερό παιχνίδι με αυγά.

Οι αυγουλάδες, ή και όποιοι άλλοι ήθελαν να κερδίσουν από την πώληση αυγών, τα έφερναν με τα καλάθια και τα αράδιαζαν ανά 5,8,10 κτλ. σε σειρές. Όποιος ήθελε να παίξει προκαλούσε τους άλλους λέγοντας:

Παίζομε ωβά σην σειράν; Ή, κρούγομε ωβά σην σειράν;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ PONTOSNEWS.GR

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Η τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει και τον αριθμό των πιλότων στα αεροσκάφη;

Ποιοι θέλουν να μειώσουν τους πιλότους στα αεροσκάφη, λόγω ΑΙ

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) θα μειώσει και τον αριθμό των πιλότων στα αεροσκάφη; Ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης υποστηρίζουν ότι έχουν κατατεθεί εισηγήσεις στον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA) για να μειωθούν από δύο σε έναν οι πιλότοι στο κόκπιτ των  αεροσκαφών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής αυτού του μέτρου δεν έχει οριστικοποιηθεί, αλλά φαίνεται ότι τα συμπεράσματα θα μπορούσαν να προκύψουν το 2029 και να γίνουν επίσημα το 2030.

Ήδη πάντως, οι σκέψεις αυτές προκαλούν μεγάλες αντιδράσεις από τις ενώσεις των πιλότων σε όλη την Ευρώπη.

«Αυτό που προτείνεται είναι μια παρέκκλιση που παραβιάζει όλες τις αρχές», λέει ο Ανχελ Γκονδάλεθ, αναπληρωτής διευθυντής του τεχνικού τμήματος στη Sepla. «Η φόρμουλα να υπάρχουν δύο πιλότοι στο κόκπιτ  ανά πάσα στιγμή είναι απολύτως κρίσιμη , καθώς χωρίς αυτήν, η ασφάλεια είναι σαφώς μειωμένη», λέει ο Γκονδάλεθ. « Σε ένα αεροπλάνο, όλοι οι έλεγχοι και οι διαδικασίες πρέπει να εκτελούνται εις διπλούν για να αποφευχθούν προβλήματα και πρέπει πάντα να υπάρχει ένας πιλότος που παρακολουθεί όλα όσα συμβαίνουν και τη δραστηριότητα του συναδέλφου του», τονίζει και εξηγεί: «Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα μπορούσε ποτέ να αντικαταστήσει τους ανθρώπους σε αυτές τις διαδικασίες, δεδομένου ότι δεν μπορεί να διορθώσει λάθη ή να λάβει αποφάσεις κατά περίπτωση· απαιτείται κριτική, ανθρώπινη κρίση, την οποία η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να προσφέρει».

Σύμφωνα, με τον εκπρόσωπο των Ισπανών πιλότων, δύο εταιρείες κατασκευής αεροσκαφών προωθούν αυτό το μέτρο – η Airbus και η Dassault.  «Καμία αεροπορική εταιρεία δεν βρίσκεται πίσω από αυτό· μόνο αυτές οι δύο εταιρείες δοκιμάζουν ήδη πιλοτήρια ενός πιλότου. Δεν θέλουν όλες οι εταιρείες να μειώσουν την ασφάλεια, μόνο αυτές οι δύο», λέει ο Γκονδάλεθ.

Διευκρινίσεις από τον ΕΑSΑ

Ο EASA επιβεβαιώνει ότι είναι οι κατασκευαστές αεροσκαφών που πιέζουν για τη μείωση του αριθμού των πιλότων στο κόκπιτ, αλλά θεωρεί ότι δημιουργείται ένα προπέτασμα καπνού για τις πραγματικές επιπτώσεις της μελέτης.

Αυτό που τίθεται στο τραπέζι είναι ότι σε μεγάλες πτήσεις , που απαιτούν δύο πληρώματα για εναλλαγή και ανάπαυση, θα μπορούσαν να μειωθούν και ότι, για τμήματα της πτήσης, θα μπορούσε ουσιαστικά να υπάρχει μόνο ένας πιλότος.Aλλά θα υπάρχουν πάντα δύο πιλότοι   σε βασικές στιγμές της πτήσης, όπως η προσγείωση ή η απογείωση. «Ένας μόνος πιλότος θα μπορεί να είναι  στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια ορισμένων φάσεων της πτήσης, αλλά αυτό θα απαιτούσε σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές που θα μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα διαπιστώνεται από την ΑΙ αν ο πιλότος δεν μπορεί  να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του».

Με αυτή την έννοια, από τον ΕASA μπιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να περιλαμβάνει « συστήματα ανίχνευσης κόπωσης ή ανικανότητας ». Υπό αυτή την έννοια, «θα μάθουμε από αυτή την εμπειρία να συλλέγουμε δεδομένα που θα μας επιτρέψουν όχι μόνο να αξιολογήσουμε την πιθανότητα αυτής της μείωσης του προσωπικού, αλλά και να βελτιώσουμε τη συνολική ασφάλεια όλων των πτήσεων».

Μακροπρόθεσμα, στόχος είναι «η δημιουργία ενός «έξυπνου» πιλοτήριου με καινοτόμα χαρακτηριστικά μείωσης του φόρτου εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης της απόδοσης και της εξεύρεσης λύσεων για την πρόληψη απειλών στην ασφάλεια του αεροσκάφους».

Συνεπώς, τονίζουν από τον ΕASA ότι, σε αντίθεση με όσα λέγονται, «δεν υπάρχει καθορισμένο χρονοδιάγραμμα» και ότι «όλα θα εξαρτηθούν από το αν οι νέες τεχνολογίες θα επιδείξουν τα οφέλη τους για την ασφάλεια.

Έλλειψη πιλότων

Σε κάθε περίπτωση, το συνδικάτο Sepla των πιλότων αναγνωρίζει ότι αυτή η απόφαση είναι μέρος μιας σειράς μέτρων που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση μιας από τις μεγαλύτερες απειλές που διατρέχουν τον κλάδο: η έλλειψη πιλότων τα επόμενα χρόνια. «Είναι αλήθεια ότι υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με την έλλειψη επαγγελματιών πιλότων, αλλά αυτό δεν μπορεί να λυθεί με την εγκατάλειψη της ασφάλειας», λέει ο Γκονδάλεθ. «Πρέπει να διευκολύνουμε την αύξηση του αριθμού περισσότερων πιλότων, δεν υπάρχει άλλος τρόπος».

Εκτιμάται ότι το 2026, παγκοσμίως θα υπάρχει έλλειψη 24.000 πιλότων σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι το 2030 θα υπάρχει έλλειψη σχεδόν 60.000 πιλότων.

Το «εργατικό κόστος» είναι επίσης μεγάλη δαπάνη για τις αεροπορικές εταιρείες. Για τη Lufthansa ή την American Airlines αυτό είναι περίπου 20% έως 30%. Αυτό είναι πρακτικά το ίδιο με το κόστος των καυσίμων.

Σύμφωνα με την World Aviation, ένας κυβερνήτης αεροσκάφους κερδίζει περίπου 80.000 ευρώ και ο  συγκυβερνήτης 50.000 ευρώ, ετησίως. Ένας νέος πιλότος κερδίζει ήδη περίπου 22.000 ευρώ ετησίως.

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) προβλέπει ότι περισσότεροι από 350.000 πιλότοι θα χρειαστούν παγκοσμίως μεταξύ 2024 και 2032. Αντιμέτωπες με αυτήν την πραγματικότητα, οι αεροπορικές εταιρείες «μπορεί τώρα να δουν την ανάπτυξή τους να περιορίζεται σαφώς από την έλλειψη πιλότων και αυτοί μπορεί να γίνουν ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που τους μετατρέπει στο επίκεντρο ενός πολέμου που αυτές οι εταιρείες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά».

Κατά συνέπεια, “αναζητούνται λύσεις, από την πρόσληψη ξένων πιλότων, όπως κάνουν οι ΗΠΑ με τους Αυστραλούς επαγγελματίες, έως την αύξηση των δαπανών για την  εκπαίδευση πιλότων. Και αυτό είναι το ζητούμενο στην Ευρώπη. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η τελευταία από τις “λύσεις” σε μια από τις μεγαλύτερες υπαρξιακές κρίσεις του κλάδου.

ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αναλύσεις13 λεπτά πριν

Μάικλ Ρούμπιν στο Middle East Forum: Ακολουθεί η Τουρκία το κινεζικό μοντέλο υπεραλίευσης;

Η υδατοκαλλιέργεια είναι μια τεράστια βιομηχανία στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, και η Τουρκία επιδιώκει να αποκτήσει αθέμιτο πλεονέκτημα

Διεθνή43 λεπτά πριν

Νέα δεδομένα στη Μέση Ανατολή! Το Ιράν καλεί Αμερικανούς επενδυτές;

Η διαπραγματευτική τακτική της κυβέρνησης της Τεχεράνης κατά τις τρέχουσες συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό της πρόγραμμα δεν...

Αναλύσεις1 ώρα πριν

Η Ιταλία στα Βαλκάνια: Εταίρος, Εγγυητής ή Ανταγωνιστής;

Η Ελλάδα οφείλει να το παρατηρεί όχι με αμηχανία, αλλά με οξυδέρκεια. Η πρόσφατη εμβάθυνση της ιταλο-αλβανικής συνεργασίας δεν αποτελεί...

Διεθνή2 ώρες πριν

Πεσκόφ: Ο Πούτιν είναι πρόθυμος να συζητήσει την πρόταση του Ζελένσκι για παύση των επιθέσεων σε μη στρατιωτικές υποδομές

Η Ρωσία είναι έτοιμη να εξετάσει πρόταση του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι για παύση των επιθέσεων και από τις δύο...

Διεθνή2 ώρες πριν

Τζέι Ντι Βανς στην Ινδία: Οι σχέσεις Ουάσιγκτον και Νέου Δελχί θα διαμορφώσουν τον 21ο αιώνα

«Αν η Ινδία και οι ΗΠΑ συνεργαστούν επιτυχώς, θα δούμε έναν 21ο αιώνα με ευημερία και ειρήνη», τόνισε ο Βανς...

Δημοφιλή