Ακολουθήστε μας

Απόψεις

Οἱ «τεθλιμμένες ΜΚΟ» συκοφαντοῦν τίς εὐρωπαϊκές κυβερνήσεις

Νά σταματήσουν οι κυβερνήσεις νά πληρώνουν τις ΜΚΟ μέ τά χρήματα τῶν Εὐρωπαίων φορολογουμένων.

Δημοσιεύτηκε στις

Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΙΣ τῆς τελευταίας ἐκθέσεως τῆς ὀργανώσεως Human Rights Watch ἐπαναφέρει στήν ἐπικαιρότητα τό ἐρώτημα, ποιός ὁ λόγος ὑπάρξεως αὐτῶν τῶν μορφωμάτων, τά ὁποῖα ὀνομάζονται ΜΚΟ (μή κυβερνητικές ὀργανώσεις), ἀλλά διεκδικοῦν τόν ρόλο τῶν ἐλεγκτῶν καί τιμητῶν, χωρίς νά ἔχουν οὔτε τήν ὑποδομή οὔτε τά ἐχέγγυα γιά κάτι τέτοιο.

Πόσῳ μᾶλλον, πού διά τῆς μέχρι σήμερα πολιτείας τους ἔχουν ἀπολέσει καί τήν ἔξωθεν καλή μαρτυρία. Ὁ μέσος λογικός ἄνθρωπος διαβάζοντας τούς κατά καιρούς ἰσχυρισμούς τους διερωτᾶται ποιός εἶναι ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖο τά κείμενα τά ὁποῖα συντάσσουν, τυγχάνουν τόσο εὐρείας δημοσιότητος καί ποιός εἶναι ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖο ἐκλεγμένες κυβερνήσεις θά πρέπει νά δίδουν τήν παραμικρή σημασία στά λεγόμενά τους. Ἀκόμη χειρότερα δέ ἀναρωτιέται ὁ μέσος λογικός ἄνθρωπος, γιά ποιόν λόγο αὐτές οἱ ΜΚΟ χρηματοδοτοῦνται ἀπό τίς ἴδιες κυβερνήσεις;

Γιατί τίς πληρώνουν; Γιά νά τίς ὑβρίζουν; Ἤ μήπως κάποιες (ἤ κάποιοι ὑπερεθνικοί γραφειοκρατικοί ὀργανισμοί) θέλουν τίς ΜΚΟ καί τήν κριτική τους ὡς «ἄλλοθι» εἴτε γιά νά συγκαλύψουν κάτι εἴτε γιά νά τίς χρησιμοποιήσουν ὡς ἐφαλτήρια γιά τήν ἐφαρμογή ἀνομολογήτων σχεδίων;

Ἄς δοῦμε λοιπόν τί λέγει ἡ τελευταία ἔκθεσις ὑπό τόν βαρύγδουπο τίτλο «World Report 2025». Στά συμπεράσματα τῆς ἐκθέσεως τῆς HRW ἀναφέρεται ὅτι οἱ πολιτικές τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως γιά τήν Μετανάστευση καί τό Ἄσυλο τό 2024 ἐπικεντρώθηκαν περισσότερο στήν ἀποτροπή, ὑπονομεύοντας τά δικαιώματα τῶν ἀνθρώπων στά σύνορά της καί πέραν αὐτῶν. Οἱ πολιτικές αὐτές εἶχαν ὡς ἀποτέλεσμα τήν αὔξηση τῶν θανάτων στήν θάλασσα, τίς παράνομες ἀπωθήσεις (pushbacks) στά σύνορα καί τήν ἐπιστροφή αἰτούντων ἄσυλο σέ χῶρες ὅπου ἀντιμετωπίζουν κακομεταχείριση…

Στό κεφάλαιο γιά τήν Ἑλλάδα ἀναφέρεται εἰσαγωγικά ὅτι ἡ χώρα ἀντιμετωπίζει συνεχεῖς προκλήσεις γιά τό κράτος δικαίου, πού ἀπορρέουν ἀπό κρατικές ἐνέργειες πού ὑπονομεύουν τούς δημοκρατικούς θεσμούς καί πλήττουν τά ἀνθρώπινα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένης τῆς παρεμβάσεως στήν ἐλευθερία τῶν μέσων ἐνημερώσεως, τῆς κρατικῆς ἐπιτηρήσεως δημοσιογράφων καί τοῦ ἐχθρικοῦ περιβάλλοντος γιά τούς ὑπερασπιστές τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων. Οἱ παραβιάσεις τῶν δικαιωμάτων τῶν αἰτούντων ἄσυλο καί τῶν μεταναστῶν ἐσυνεχίσθησαν τό 2024, μέ ἀναφορές γιά ἀπωθήσεις (pushbacks), κακές συνθῆκες κρατήσεως τῶν μεταναστῶν καί ἀνεπαρκεῖς ἐγκαταστάσεις ὑποδοχῆς γιά τούς αἰτοῦντες ἄσυλο.

Ἐν συνεχείᾳ, γίνεται ἀναλυτική παρουσίασις σχετικῶν πολιτικῶν καί γεγονότων σέ 10 θεματικές: «Ἐλευθερία ΜΜΕ», «Παρακολουθήσεις», «Ἐπιθέσεις κατά τῆς κοινωνίας τῶν πολιτῶν», «Φτώχεια καί ἀνισότητες», «Μετανάστες καί αἰτοῦντες ἀσύλου», «Ἀνήλικοι μετανάστες», «Ρατσισμός καί Μισαλλοδοξία», «Σεξουαλικός προσανατολισμός καί Ταυτότητα φύλου», «Δικαιώματα Γυναικῶν».

Ὅλα αὐτά τά «ἐξαιρετικά» ὑποστηρίζονται γιά τήν ΕΕ καί τήν Ἑλλάδα. Παρατηρεῖ ὅμως κανείς ὅτι ὅλα ξεκινοῦν ἀπό μιά προσπάθεια συκοφαντήσεως τῆς προσπαθείας τῶν κρατῶν νά ὑπερασπισθοῦν τά σύνορά τους ἔναντι παράνομων εἰσόδων. Ὅλα τά ἄλλα περί «κράτους δικαίου», «παρακολουθήσεων» καί «κρατικῆς ἐπιτηρήσεως» χρησιμοποιοῦνται ἁπλῶς γιά νά στηρίξουν τόν ἰσχυρισμό, ὅτι τό περιβάλλον εἶναι «ἐχθρικό» γιά τούς «ὑπερασπιστές τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων». Ὅπου «ὑπερασπιστές τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων» νοοῦνται οἱ ὑπερασπιστές τῆς παρανομίας. Διότι παρανομία εἶναι ἡ αὐθαίρετη εἴσοδος σέ μιά χώρα. Παράνομοι μετανάστες λέγονται. Οἱ ἐπινοήσεις τοῦ τύπου νά τούς ὀνομάζουν «παρατύπους» μετανάστες εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ. Ἡ μόνη ὑποχρέωσις τήν ὁποία ἔχουν τά κράτη εἶναι αὐτή πού ἀπορρέει ἀπό τήν διεθνῆ συνθήκη SOLAS (Safety Of Life At Sea), δηλαδή νά μήν τούς ἀφήνει νά πνίγονται. Οὔτε νά τούς ἐγκαθιστοῦν στό ἔδαφός τους ἔχουν ὑποχρέωση, οὔτε νά τούς παρέχουν ἄσυλο. Ἄλλως τε οἱ πλεῖστοι τῶν ἐπιχειρούντων νά εἰσέλθουν παρανόμως στά ἐδάφη μας ἔρχονται ἀπό ἀσφαλεῖς χῶρες. Ἀπό τό Μαρόκο, ἀπό τήν Τουρκία, ἀπό τό Πακιστάν καί ἀπό ἄλλες χῶρες, οἱ ὁποῖες ὄχι μόνον δέν εἶναι σέ πόλεμο, ἀλλά θεωροῦνται καί «σοβαροί ἐμπορικοί ἑταῖροι» ἀπό τήν γραφειοκρατία τῶν Βρυξελλῶν!

Γιατί ὅμως δυσανασχετοῦν ἡ Human Rights Watch καί οἱ λοιπές ΜΚΟ; Γιά τόν ἁπλούστατο λόγο, ὅτι κατά τό 2024 μειώθηκε ὁ ἀριθμός τῶν εἰσερχομένων μεταναστῶν καί ὡς ἐκ τούτου ὑποχωρεῖ ἡ προσπάθεια ἀλλοιώσεως τῆς δημογραφικῆς συνθέσεως τῆς Γηραιᾶς Ἠπείρου. Πράγματι, ἡ Frontex ἐξέφρασε προσφάτως τήν ἱκανοποίησή της γιά τήν μείωση κατά 38% τῶν «παράτυπων» συνοριακῶν διελεύσεων στήν ΕΕ τό 2024, ἐπίπεδο πού δέν ἔχει παρατηρηθεῖ ἐδῶ καί τέσσερα ἔτη.

Μέ συντριβή λοιπόν σχολιάζουν οἱ «τεθλιμμένες» ΜΚΟ: «Τά τελευταίῖα χρόνια, τείχη καί ἀδιάβατοι φράχτες ἔχουν ἀνεγερθεῖ στά ἐξωτερικά σύνορα τῆς ΕΕ. Σήμερα ὑπάρχουν περισσότερα ἀπό 2.000 χιλιόμετρα φραχτῶν γύρω ἀπό τήν ΕΕ, μιά αὔξηση ἄνω τοῦ 500% σέ σύγκριση μέ τό 2014. Ὄχι λιγότερες ἀπό δώδεκα χῶρες ἔχουν ἐπιλέξει αὐτή τήν ἐπιλογή, μεταξύ τῶν ὁποίων ἡ Γαλλία, ἡ Ἱσπανία, ἡ Ἑλλάδα, ἡ Οὑγγαρία καί ἡ Πολωνία…».

Ἐμεῖς ἐπικροτοῦμε τούς φράκτες καί τήν ἀποτροπή τῆς παρανομίας στά χερσαῖα καί θαλάσσια σύνορα τῆς Εὐρώπης. Καί περιμένουμε ἀπό τίς κυβερνήσεις πού ἀνεγείρουν τούς φράκτες νά ἐγείρουν καί φραγμό στήν δράση τῶν ΜΚΟ, οἱ ὁποῖες κατ’ οὐσίαν ὑπονομεύουν τήν ἀσφάλειά μας. Ἁπλά πράγματα. Νά σταματήσουν νά τίς πληρώνουν μέ τά χρήματα τῶν Εὐρωπαίων φορολογουμένων.

Είναι ο άγνωστος Χ, αλλά φυσικό πρόσωπο που βοηθάει στην παραγωγή ειδήσεων στο Geopolitico.gr, αλλά και τη δημιουργία βίντεο στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη. Πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινο αλγόριθμο λόγω του όγκου των δεδομένων και πληροφοριών που αφομοιώνει καθημερινώς. Είναι καταδρομέας με ειδικότητα Χειριστή Ασυρμάτων Μέσων.

Απόψεις

Δρ Erol Kaymak: «Η Διζωνική δεν είναι συμβατή με ευρωπαϊκό κεκτημένο και ανθρώπινα δικαιώματα»

Κάποιοι μάλιστα… θέλουν να μας «διαφωτίσουν» κιόλας περί αυτής.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Γράφει η Φανούλα Αργυρού*

Για όλους και όλες κυρίως στην πολιτική ζωή της Κυπριακής Δημοκρατίας, ξεκινώντας από την Πρόεδρο της Βουλής Αννίτα Δημητρίου, που αγνοούν είτε ενσυνείδητα είτε λόγω πραγματικής έλλειψης γνώσεων, ότι η βρετανο-τουρκική δικοινοτική, διζωνική ομοσπονδία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ συμβατή με το ευρωπαϊκό κεκτημένο και τα ανθρώπινα δικαιώματα, και κάποιοι μάλιστα… θέλουν να μας «διαφωτίσουν» κιόλας περί αυτής, παραθέτω τις δηλώσεις του δρα Erol Kaymak.

Σε σεμινάριο στρογγυλής τραπέζης, που έλαβε χώρα στις 8 Φεβρουαρίου 2017 σε χώρο της Βουλής των Λόρδων, διοργανωθέν από το Κέντρο Τουρκικών Σπουδών στο Λονδίνο, που ιδρύθηκε το 2011 και στο οποίο προέδρευσε… άνευ εκπλήξεως ο λόρδος Ντέιβιντ Χάνεϊ, δήλωσε ο Τουρκοκύπριος δρ Erol Kaymak και πρώην διαπραγματευτής της Τ/κ πλευράς και όχι μόνο:

«Τι επιδιώκουμε; Και θα πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός εδώ, γιατί επιδιώκουμε μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία. Η οποία είναι μια ομοσπονδία με διαμοιρασμό εξουσίας. Δεν επιδιώκουμε μια δημοκρατία, δεν επιδιώκουμε σταθερότητα, ή πολλά άλλα πράγματα που γνωρίζετε, επιδιώκουμε μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία.

Όμως, υπάρχουν συγκρουόμενες αξίες εδώ, κάποιες από αυτές λένε ότι το σύστημα πρέπει να είναι όσο δυνατόν γίνεται δημοκρατικό, ότι το σύστημα πρέπει να σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακόμα περισσότερο, με την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, η λύση πρέπει να συμβαδίζει με το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Για όλα αυτά υπάρχουν συγκρουόμενες αξίες, αλλά στο τέλος της ημέρας πρέπει να καταλάβουμε ότι η δομή των διαπραγματεύσεων είναι μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία, και το πώς χειριζόμαστε το θέμα των περιουσιών και του εδαφικού. Το τι συζητείται σήμερα είναι παρόμοιο με το περιεχόμενο του Σχεδίου Ανάν, αλλά, λόγω τού ότι η Κύπρος έγινε μέλος της Ε.Ε. από τότε και επειδή οι Ελληνοκύπριοι και η Ε..Ε δεν έχουν το στομάχι να επαναδιαπραγματευθούν την ένταξη της Κύπρου, θα πρέπει να επανερμηνευθεί το Πρωτόκολλο 10, διότι η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία παραβιάζει τους νόμους της Ε.Ε. σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι Τουρκοκύπριοι φοβούνται ότι μπορούν οι Ελληνοκύπριοι να τους πάρουν στα δικαστήρια και να ανατρέψουν οποιεσδήποτε συμφωνίες.

Γι’ αυτό οι Τουρκοκύπριοι επιδιώκουν να προσαρμοστεί το πρωτόκολλο 10, ούτως ώστε να δίνει νομιμότητα στη διζωνική που σήμερα δεν έχει, δεν συμβαδίζει με τους νόμους της Ε.Ε.…»

Δεύτερος ομιλητής ήταν ο πρώην πρέσβης της Κυπριακής Δημοκρατίας Δρ Μιχάλης Ατταλίδης, εκ μέρους της ελληνοκυπριακής πλευράς. Οι δηλώσεις του Δρα Erol Kaymak έγιναν και ενώπιον του τότε Υπ. Αρμοστού της ΚΔ,Ευριπίδη Ευρυβιάδη.

17.2. ΦΑΝΟΥΛΑ.jpg

Ο Σερ Ντέιβιντ Χάνεϊ πλαισιωμένος από τον δρα Ατταλίδη και τον δρα Kaymak

Η κάλυψη του Σεμιναρίου από τη γράφουσα στη «Σημερινή» 28.2.2017 εδώ –

https://simerini.sigmalive.com/article/20

ΠΗΓΗ: ΣΗΜΕΡΙΝΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

Άμυνα

Προσοχή στο Αιγαίο και τη Θράκη! Έτσι εκπαιδεύεται η τουρκική κοινωνία

Προσοχή στην ερημοποίηση των νησιών και του Έβρου. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Εκπομπή στο τουρκικό CNN TÜRK όπου συζητούν Τούρκοι ειδικοί (κάποιος πολύ κοντά στον Ερντογάν) για την επιθετικότητα της Ελλάδας η οποία εξοπλίζει τα νησιά και υλοποιεί πρόγραμμα 28 δις δολ. αμυντικών εξοπλισμών με σκοπό να επιτεθεί στην Τουρκία!!!!

Μερικά πολύ ενδιαφέροντα που λέχθηκαν για την Ελλάδα:

Έχει παρέλθει η εποχή της αποφυγής των συγκρούσεων μέσω της συμμετοχής σε οργανισμούς όπως η ΕΕ και το ΝΑΤΟ. Ζούμε την εποχή του Μεταρεαλισμού.

Η Ελλάδα από ιδρύσεως έχει αυξήσει την έκτασή της κατά 3,5 φορές εις βάρος των εδαφών της Τουρκίας.

Η Ελλάδα εξοπλίζει τα νησιά για να επιτεθεί στην Τουρκία αλλά δεν μπορεί πλέον να το πραγματοποιήσει με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί (πληθυσμιακή, αμυντική, κλπ.).

Μειώνεται ο πληθυσμός των νησιών του Αιγαίου λόγω γήρανσης του πληθυσμού και της φυγής των νέων στο εξωτερικό.

Η κατάσταση αυτή θα οδηγήσει σε μαρασμό των νησιών με αποτέλεσμα αυτά να περιέλθουν στα χέρια της Τουρκίας.!!!!

ΣΧΟΛΙΑ:

Μπορεί να αναρωτιέται κάποιος εάν λέγονται στα σοβαρά τα περί ελληνικής επιθετικότητας όμως αυτά λέγονται στις κατευθυνόμενες από την Διεύθυνση Επικοινωνίας της Τουρκικής Προεδρίας εκπομπές.

Έχει σημασία η περίοδος που αυτά λέγονται, καθώς ο νέος Πρόεδρος των ΗΠΑ δεν έχει αποκαλύψει τα σχέδιά του για την περιοχή μας και τα εθνικά μας θέματα.

Ο Τράμπ θα στηρίξει τις χώρες που αισθάνονται ισχυρές και τα συμφέροντά τους ταυτίζονται με αυτά των ΗΠΑ. Ας αφήσουμε τις ιδεοληψίες του παρελθόντος και τις παρωχημένες κραυγές και ας ετοιμάσουμε μία πρόταση προς την κατεύθυνση αυτή εάν θέλουμε να έχουμε την στήριξη των ΗΠΑ στις εξελίξεις, μιας και η απειλή από την Τουρκία είναι ορατή όσο ποτέ.

Προσοχή στην ερημοποίηση των νησιών και του Έβρου. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.

Αυτή είναι μία από τις πολλές εκπομπές σε τουρκικά ΜΜΕ. Εμείς;;;

Συνέχεια ανάγνωσης

Απόψεις

Δεν υπάρχει οντότητα Ευρώπη

Η “Ευρώπη” καλείται σήμερα να “ανασυνταχθεί” και να αποκτήσει κοινή άμυνα και εξωτερική πολιτική, για να αντιμετωπίσει τη νέα εποχή που διαγράφεται στις διεθνείς σχέσεις.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Γράφει ο Χρήστος Κίσσας

Όσοι μιλάνε για “αναβίωση” της Ευρώπης, “αφύπνιση” της Ευρώπης και τα σχετικά, κάνουν ένα σοβαρό εννοιολογικό λάθος όσον αφορά το υποκείμενο της πρότασης: τη λέξη “Ευρώπη”.

Δεν υπάρχει οντότητα Ευρώπη με την έννοια που της αποδίδουν· δηλαδή αυτήν μιας παραδοσιακής κρατικής δομής, με ιεραρχική διοίκηση και μηχανισμό λήψης αποφάσεων αντίστοιχο ενός ενιαίου κράτους. Η “Ευρώπη” στην οποία συνήθως αναφέρονται αυτοί που αναζητούν την “αναβίωσή” της, (και προφανώς εννοούν την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς τη Βρετανία, πράγμα εξαρχής προβληματικό), δεν έχει ούτε κυβέρνηση, ούτε πρωθυπουργό, ούτε αρχηγό κράτους, ούτε καν δημόσια διοίκηση.

Έχει υποκατάστατα, τα οποία όμως δεν έχουν καμία λειτουργία ανάλογη με τα αντίστοιχα όργανα ενός κράτους. Με απλά λόγια, δεν μπορεί να βγάλει μια ΚΥΑ ή ένα Προεδρικό Διάταγμα. Δεν έχει υπουργικό συμβούλιο ή κυβερνητική επιτροπή, ούτε υπουργούς με καθορισμένες αρμοδιότητες. Έχει βέβαια Επιτρόπους· που όμως δεν έχουν κανένα δικαίωμα λήψης αποφάσεων, διότι ούτε εκπροσωπούν ο καθένας μια χώρα, (απαγορεύεται δια ροπάλου η εκπροσώπηση της χώρας καταγωγής του Επιτρόπου), ούτε μπορούν να εκδώσουν “Επιτροπική Απόφαση”, άμεσα εκτελεστή, όπως κάνει και ο τελευταίος τη τάξη υπουργός της πιο μικρής χώρας.

Υπάρχει φυσικά το Συμβούλιο Αρχηγών Κρατών, που αποφασίζει για τα σημαντικά θέματα· το οποίο όμως δεν έχει κατανομή αρμοδιοτήτων, ούτε δομή υπουργικού συμβουλίου. Αντίθετα, όλοι έχουν απόφαση (και δικαίωμα βέτο) σε όλα, και πρέπει όλοι να ικανοποιηθούν για να περάσει ένα θέμα. Φανταστείτε ένα εθνικό υπουργικό συμβούλιο, όπου ο κάθε υπουργός θα έπρεπε να πειστεί για κάθε θέμα, στο οποίο θα μπορούσε να προβάλει βέτο, και όπου κάθε απόφαση θα ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης όλων με όλους. Αυτό είναι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

Το χειρότερο, δε, είναι πως δεν θα μπορούσε να ήταν κάτι άλλο. Διότι αν προχωρούσαμε, όπως λένε πολλοί, μάλλον από άγνοια, στην ολοκλήρωση της Ευρώπης που φαντάζονται, θα διενεργείτο μεταφορά αρμοδιοτήτων από εθνική σε υπερεθνική κλίμακα, τέτοιας έκτασης που η Ευρώπη θα διαλυόταν εις τα εξ ων συνετέθη τον πρώτο κιόλας μήνα της λειτουργίας της. Για να πάρω ένα γλαφυρό παράδειγμα, ας φανταστούμε αυτή την “αναγεννημένη” Ευρώπη, με δικό της υπουργικό συμβούλιο, όπου ένας πχ. Εσθονός θα πάγωνε τις προσλήψεις των νοσοκομείων σε όλες τις χώρες για δημοσιονομικούς λόγους – και στη δική μας. Η, πιο παραστατικά, εάν η Ένωση έκρινε σκόπιμο, στα πλαίσια της κοινής εξωτερικής της πολιτικής, να εξομαλύνει περισσότερο τις σχέσεις της με την Τουρκία, να ελάμβανε την απόφαση (χωρίς δικαίωμα βέτο της Ελλάδας) να της παραχωρήσει δικαιώματα εκμετάλλευσης στο Αιγαίο. Πώς θα σας φαινόταν;

Αυτή είναι η “Ευρώπη” που καλείται σήμερα να “ανασυνταχθεί” και να αποκτήσει κοινή άμυνα και εξωτερική πολιτική, για να αντιμετωπίσει τη νέα εποχή που διαγράφεται στις διεθνείς σχέσεις.

Συνέχεια ανάγνωσης

Δημοφιλή