Ακολουθήστε μας

Οικονομία

Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας αντιμετωπίζει εμπόδια στη Βραζιλία εν μέσω εκκλήσεων για δασμολόγηση στην BYD

Δημοσιεύτηκε στις

Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Κίνας στη Βραζιλία αντιμετωπίζει αυξανόμενες προκλήσεις, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν για υψηλότερους δασμούς για να αντιμετωπίσουν την εισροή φθηνών κινεζικών οχημάτων. Η BYD, που κατέχει το 47% της αγοράς EV της Βραζιλίας, έχει αποθηκεύσει πάνω από 70.000 απούλητα οχήματα σε λιμάνια, προβλέποντας αυξήσεις δασμών. Η Βραζιλία επανέφερε τους εισαγωγικούς δασμούς τον Ιανουάριο του 2024, ξεκινώντας από 10% και φτάνοντας το 35% έως τα μέσα του 2026. Παρά την κυριαρχία της BYD, τοπικοί κατασκευαστές, όπως η Volkswagen και η Toyota, ενισχύουν την παραγωγή EV. Με τους Κινέζους κατασκευαστές να ελέγχουν το 90% της αγοράς EV της Βραζιλίας, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δέχονται πιέσεις να επιταχύνουν τις αυξήσεις δασμών. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να επαναπροσδιορίσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές.

Η BYD έχει επεκταθεί ραγδαία στη Βραζιλία από το 2021, αξιοποιώντας επιθετικές τιμολογιακές στρατηγικές για να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος από τους ανταγωνιστές. Το βασικό της μοντέλο κοστίζει 115.800 βραζιλιάνικα ρεάλ (19.100 δολάρια), καθιστώντας το πιο προσιτό από πολλά οχήματα με βενζίνη. Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στην BYD να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της αναπτυσσόμενης αγοράς EV της Βραζιλίας, αλλά έχει προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των εγχώριων κατασκευαστών και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής για τον δίκαιο ανταγωνισμό.

Η Βραζιλία αρχικά εξαίρεσε τα EV και τα υβριδικά από έναν εισαγωγικό φόρο 35% για να ενθαρρύνει την υιοθέτησή τους. Ωστόσο, καθώς οι κινεζικές εταιρείες κατέκλυσαν την αγορά, η κυβέρνηση επανέφερε τους δασμούς τον Ιανουάριο του 2023, ξεκινώντας από 10% και με προοπτική αύξησης στο 35% έως τα μέσα του 2026. Η απόφαση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις πιέσεις από τοπικούς κατασκευαστές, οι οποίοι υποστήριξαν ότι οι κινεζικές εταιρείες επιδίδονται σε ντάμπινγκ προϊόντων—πωλώντας οχήματα σε τεχνητά χαμηλές τιμές για να κυριαρχήσουν στην αγορά. Με περισσότερα από 70.000 απούλητα κινεζικά EV να φράζουν τα λιμάνια της Βραζιλίας, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δέχονται αυξανόμενες πιέσεις να επιταχύνουν τις αυξήσεις δασμών και να εξασφαλίσουν ίσους όρους ανταγωνισμού για τους εγχώριους κατασκευαστές.

Η επίδραση της στρατηγικής επέκτασης της BYD είναι εμφανής στα λιμάνια της Βραζιλίας, τα οποία είναι υπερφορτωμένα με περισσότερα από 70.000 απούλητα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Για να παρακάμψουν τους αυξανόμενους δασμούς, οι κινεζικοί κατασκευαστές έσπευσαν να παραδώσουν οχήματα πριν τεθούν σε ισχύ οι νέοι δασμοί. Μια πρόσφατη αποστολή άνω των 7.000 οχημάτων της BYD αναχώρησε από την επαρχία Jiangsu της Κίνας στα τέλη Απριλίου, με αναμενόμενη άφιξη στο λιμάνι του Itajaí στη Σάντα Καταρίνα τον Μάιο. Αυτή η εισροή έχει προκαλέσει λογιστικά προβλήματα, με χιλιάδες οχήματα να παραμένουν αδρανή, περιμένοντας διανομή.

Η στρατηγική αποθήκευσης της BYD έχει προκαλέσει κριτική από ανταγωνιστές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι δημιουργεί αθέμιτο πλεονέκτημα. Οι εγχώριοι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων θυγατρικών παγκόσμιων κολοσσών όπως η Volkswagen, η General Motors και η Toyota, έχουν ενισχύσει τις προσφορές και τις επενδύσεις τους σε ηλεκτρικά οχήματα για να αντιμετωπίσουν την κινεζική εισροή. Ωστόσο, υποστηρίζουν ότι χωρίς αυστηρότερους δασμούς, η BYD και άλλες κινεζικές μάρκες θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στον τομέα, δυσκολεύοντας τους τοπικούς παίκτες να ανταγωνιστούν. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας επανέφερε τους εισαγωγικούς δασμούς, ξεκινώντας από 10% και με προοπτική αύξησης στο 35% έως τα μέσα του 2026, ως απάντηση στις αυξανόμενες ανησυχίες για τον κορεσμό της αγοράς και τον δίκαιο ανταγωνισμό.

Η κυβέρνηση της Βραζιλίας δέχεται αυξανόμενες πιέσεις να επιταχύνει τις αυξήσεις δασμών και να εισαγάγει πρόσθετα ρυθμιστικά μέτρα για να εξασφαλίσει δίκαιο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Alexander Seitz, εκτελεστικός πρόεδρος της Volkswagen Νότιας Αμερικής, δήλωσε πρόσφατα ότι η περίοδος του «μήνα του μέλιτος» για τους κινεζικούς κατασκευαστές στη Βραζιλία έχει τελειώσει, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στο κλίμα της βιομηχανίας. Οι εγχώριοι κατασκευαστές πιέζουν τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής να εφαρμόσουν άμεσα τον δασμό 35% αντί να τον αυξήσουν σταδιακά τα επόμενα δύο χρόνια, υποστηρίζοντας ότι η καθυστερημένη εφαρμογή θα μπορούσε να επιτρέψει στις κινεζικές εταιρείες να κυριαρχήσουν περαιτέρω στην αγορά.

Παρά αυτές τις προκλήσεις, η BYD παραμένει αφοσιωμένη στην επέκτασή της στη Βραζιλία. Η εταιρεία προβλέπεται να ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις φέτος, με τη Βραζιλία να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο ως η μεγαλύτερη διεθνής αγορά της. Στελέχη της BYD υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή τους στρατηγική είναι απαραίτητη για να καταστούν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά και να επιταχυνθεί η μετάβαση της Βραζιλίας σε βιώσιμες μεταφορές. Ο Alexandre Baldy, ανώτερος αντιπρόεδρος της BYD Βραζιλίας, υπερασπίστηκε την προσέγγιση της εταιρείας, δηλώνοντας ότι βοηθά στη διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών ενώ αντιμετωπίζει αυτό που περιέγραψε ως ξεπερασμένη εγχώρια βιομηχανία. Καθώς οι εντάσεις αυξάνονται, η ανταπόκριση της Βραζιλίας θα μπορούσε να διαμορφώσει το μέλλον της αγοράς EV και να επηρεάσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές.

Ο χειρισμός της εισροής κινεζικών EV από τη Βραζιλία θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για άλλα έθνη που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις. Καθώς μεγάλες οικονομίες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υιοθετούν προστατευτικά μέτρα κατά των κινεζικών εισαγωγών, η ανταπόκριση της Βραζιλίας θα παρακολουθείται στενά. Εάν η χώρα εφαρμόσει επιτυχώς αυστηρότερους δασμούς και ρυθμιστικούς ελέγχους, θα μπορούσε να επηρεάσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές και να επαναπροσδιορίσει το ανταγωνιστικό τοπίο της βιομηχανίας EV.

Επιπλέον, η ψύχρανση της ζήτησης για EV στη Βραζιλία αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη παγκόσμια τάση. Ενώ τα αρχικά ποσοστά υιοθέτησης ήταν υψηλά, ο κορεσμός της αγοράς και οι οικονομικές αβεβαιότητες έχουν επιβραδύνει την ανάπτυξη. Αυτή η μετατόπιση εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα επιθετικών στρατηγικών επέκτασης όπως της BYD και το εάν άλλοι κινεζικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων θα αντιμετωπίσουν παρόμοια αντίσταση σε νέες αγορές. Η επέκταση των κινεζικών EV στη Βραζιλία, με επικεφαλής την BYD, αντιμετωπίζει αυξανόμενα εμπόδια καθώς οι εγχώριοι και διεθνείς κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν για υψηλότερους δασμούς για να αντιμετωπίσουν το ντάμπινγκ προϊόντων. Με 70.000 απούλητα κινεζικά EV να φράζουν τα λιμάνια της Βραζιλίας, η συζήτηση για τον δίκαιο ανταγωνισμό και τη ρύθμιση της αγοράς εντείνεται. Οι Βραζιλιάνοι κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι οι φθηνές κινεζικές εισαγωγές απειλούν την τοπική βιομηχανία, προκαλώντας εκκλήσεις για άμεσες αυξήσεις δασμών. Καθώς η Βραζιλία αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις, οι αποφάσεις της θα μπορούσαν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις για τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές και το μέλλον της βιομηχανίας EV.

Είναι ο άγνωστος Χ, αλλά φυσικό πρόσωπο που βοηθάει στην παραγωγή ειδήσεων στο Geopolitico.gr, αλλά και τη δημιουργία βίντεο στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη. Πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινο αλγόριθμο λόγω του όγκου των δεδομένων και πληροφοριών που αφομοιώνει καθημερινώς. Είναι καταδρομέας με ειδικότητα Χειριστή Ασυρμάτων Μέσων.

Οικονομία

Η Ινδία επιταχύνει τις διαπραγματεύσεις για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις με την ΕΕ αποτελούν την επανεκκίνηση συνομιλιών που είχαν σταματήσει για πάνω από οκτώ χρόνια.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Η Ινδία επιταχύνει τις διαπραγματεύσεις για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με τον Υπουργό Εμπορίου και Βιομηχανίας Πιγιούς Γκόγιαλ να πραγματοποιεί τρεις κρίσιμες συναντήσεις με τον Επίτροπο Εμπορίου της ΕΕ Μάρος Σέφτσοβιτς μέσα σε μόλις 35 ημέρες.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψής του στην Ιταλία, ο Γκόγιαλ τόνισε τον πρωτοφανή ρυθμό των συζητήσεων ως απόδειξη της δέσμευσης και των δύο πλευρών να ολοκληρώσουν τη πολυαναμενόμενη εμπορική συμφωνία.

«Έχουμε πραγματοποιήσει τρεις συναντήσεις σε 35 ημέρες. Αυτό δείχνει τη κοινή μας δέσμευση για τη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου… προσπαθούμε να το κάνουμε πιο γρήγορα», δήλωσε ο Γκόγιαλ την Πέμπτη, υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα της Ινδίας να επιταχύνει τη διαδικασία διαπραγμάτευσης.

Η έντονη διπλωματική δραστηριότητα περιλάμβανε συναντήσεις την 1η Μαΐου και την 23η Μαΐου στις Βρυξέλλες, ακολουθούμενες από έναν τρίτο γύρο συνομιλιών που ολοκληρώθηκε στις 2 Ιουνίου στο Παρίσι. Αυτό το εντατικό πρόγραμμα αντικατοπτρίζει την επείγουσα σημασία που αποδίδουν και οι δύο πλευρές στην οριστικοποίηση της συμφωνίας.

Η Ινδία φέρνει σημαντική δυναμική σε αυτές τις συνομιλίες, έχοντας πρόσφατα ολοκληρώσει παρόμοιες συμφωνίες με την τετραεθνή Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερου Εμπορίου (EFTA) —που περιλαμβάνει την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελβετία— και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις με την ΕΕ αποτελούν την επανεκκίνηση συνομιλιών που είχαν σταματήσει για πάνω από οκτώ χρόνια. Η Ινδία και το μπλοκ των 27 κρατών-μελών της ΕΕ ξεκίνησαν εκ νέου τις συνομιλίες για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου τον Ιούνιο του 2022, παράλληλα με διαπραγματεύσεις για μια συμφωνία προστασίας επενδύσεων και μια συμφωνία για γεωγραφικές ενδείξεις.

Η πολιτική δέσμευση έφτασε στο αποκορύφωμά της τον Φεβρουάριο, όταν ο Πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι και η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν συμφώνησαν να ολοκληρώσουν τη συμφωνία εμπορίου μέχρι το τέλος του έτους, θέτοντας ένα φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα.

«Προχωράμε γρήγορα στη πολύ ζωντανή συμφωνία ελεύθερου εμπορίου, η οποία θα ανοίξει ευκαιρίες για επιχειρήσεις και στις δύο πλευρές», δήλωσε ο Γκόγιαλ, περιγράφοντας τη δυνητική συμφωνία ως «πολύ ισχυρή και αμοιβαία επωφελή».

Ωστόσο, ο υπουργός παρατίμησε ότι το τρέχον διμερές εμπόριο Ινδίας-Ιταλίας παραμένει «χαμηλό και υπο-άριστο» στα περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε αγαθά, παρά το τεράστιο ανεκμετάλλευτο δυναμικό μεταξύ των δύο οικονομιών.

Ο Ιταλός Αναπληρωτής Πρωθυπουργός και Υπουργός Εξωτερικών Αντόνιο Ταϊάνι εξέφρασε την ίδια άποψη για ενισχυμένη οικονομική συνεργασία, περιγράφοντας την Ινδία και την Ιταλία ως «φυσικούς εταίρους». Τόνισε την εστίαση της Ιταλίας στην ενίσχυση των εξαγωγών προς την Ινδία, ενώ παράλληλα επιζητά ενεργά ινδικές επενδύσεις στις ιταλικές αγορές.
«Στόχος μας είναι να μειώσουμε τα εμπορικά εμπόδια», δήλωσε ο Ταϊάνι, αναφερόμενος σε ευρύτερες ανησυχίες για τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις. Όταν ρωτήθηκε για τους αμερικανικούς δασμούς στον χάλυβα και το αλουμίνιο, υποστήριξε ότι «οι δασμοί δεν είναι ποτέ θετικοί» και επανέλαβε τη σημασία της μείωσης των εμπορικών εμποδίων.

Η επιταχυνόμενη ταχύτητα των διαπραγματεύσεων Ινδίας-ΕΕ έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τις παγκόσμιες εμπορικές σχέσεις, με τις δύο πλευρές να επιδιώκουν να διαφοροποιήσουν τις οικονομικές συνεργασίες και να μειώσουν την εξάρτησή τους από άλλα μεγάλα εμπορικά μπλοκ. Η επιτυχία σε αυτές τις συνομιλίες θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πρότυπο για τη συνεργασία της Ινδίας με άλλους ευρωπαϊκούς εταίρους και να επαναπροσδιορίσει σημαντικά τις εμπορικές ροές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.

Συνέχεια ανάγνωσης

Οικονομία

Handelsblatt: Θα σώσουν οι παραθεριστές από Ινδία, Κίνα και ΗΠΑ τον ελληνικό τουρισμό;

Μέσω της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν οι παραθεριστές από άλλες ηπείρους «μπορούν να προσφέρουν προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, όπως παρατηρεί η μελέτη της ΕΤΕ, (…) διότι οι επισκέπτες από αυτές τις χώρες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά αξιοθέατα και θεματικά ταξίδια εκτός των τουριστικών hotspots και της high-season».

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Για το ενδεχόμενο άνοιγμα της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας προς τους Ινδούς, Κινέζους και Αμερικανούςπαραθεριστές γράφει η οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt.

«Περίπου τα τρία τέταρτα των παραθεριστών από το εξωτερικό πέρυσι ήταν από κράτη-μέλη της ΕΕ και τη Μεγάλη Βρετανία. Όμως η μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική, σύμφωνα με τους ειδικούς του κλάδου, δεν βρίσκεται πλέον σε αυτές τις παραδοσιακές αγορές, μεταξύ άλλων λόγω της αδύναμης οικονομικής δραστηριότητας εκεί.

Στο πλαίσιο της μεσοπρόθεσμης τουριστικής στρατηγικής της η Ελλάδα θα πρέπει ως εκ τούτου να στραφεί περισσότερο σε πιο μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, όπως προτείνει μια νέα έρευνα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας.

Με αυτόν τον τρόπο η χώρα θα μπορούσε να προσελκύσει παραθεριστές με μεγαλύτερες καταναλωτικές δυνατότητες, περισσότερους ξένους στους μήνες εκτός της high-season, να αναπτύξει εναλλακτικούς προορισμούς και έτσι να αντιμετωπίσει τον υπερτουρισμό στα τουριστικά hotspots κατά τους καλοκαιρινούς μήνες».

Μέσω της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν οι παραθεριστές από άλλες ηπείρους «μπορούν να προσφέρουν προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, όπως παρατηρεί η μελέτη της ΕΤΕ, (…) διότι οι επισκέπτες από αυτές τις χώρες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά αξιοθέατα και θεματικά ταξίδια εκτός των τουριστικών hotspots και της high-season».

Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Mabrian «το 35% των Ινδών επισκεπτών στην Ελλάδα ενδιαφέρεται πρωτίστως για πολιτιστικά αξιοθέατα, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι – μόλις το 7,7% έρχεται κυρίως για τα μπάνια στη θάλασσα. […] Την ίδια στιγμή, το 2024 ο αριθμός των επισκεπτών από την Κίνα αυξήθηκε κατά 30% στις 139.000. Αυτός ο αριθμός πάντως παραμένει χαμηλότερος σε σύγκριση με το 2019, το τελευταίο έτος πριν από την πανδημία, όταν και ήρθαν 217.600 παραθεριστές από την Κίνα. Οι ειδικοί όμως εκτιμούν πως η αναπτυξιακή δυναμική είναι μεγάλη.

Το ίδιο ισχύει και για την αμερικανική αγορά: οι επισκέπτες από τις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 42% από το 2022. […] Μάλιστα, οι Αμερικανοί είναι ευπρόσδεκτοι επισκέπτες στην Ελλάδα, καθώς ξοδεύουν κατά κεφαλήν τα διπλά σε σύγκριση με όσα ξοδεύουν οι υπόλοιποι τουρίστες κατά μέσο όρο. Επιπλέον, περίπου το 50% των Αμερικανών τουριστών έρχεται εκτός high-season – το αντίστοιχο ποσοστό για τους υπόλοιπους τουρίστες ανέρχεται περίπου στο 33%», καταλήγει η Handelsblatt.

Πηγή: Deutsche Welle

Συνέχεια ανάγνωσης

Οικονομία

Συμφωνία για το πρώτο ερευνητικό πλοίο πολικών περιοχών Made in India

Το πλοίο, που θα σχεδιαστεί με τη συνδρομή της Kongsberg, θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της GRSE στην Καλκούτα.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Η εταιρεία Garden Reach Shipbuilders and Engineers Ltd (GRSE) με έδρα την Καλκούτα υπέγραψε την Τρίτη Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με την νορβηγική Kongsberg για την εγχώρια κατασκευή του πρώτου ερευνητικού πλοίου πολικών περιοχών (PRV) της Ινδίας.

Ο Υπουργός Λιμένων, Ναυτιλίας και Υδάτινων Οδών, Σαρμπανάντα Σονοβάλ, που παρευρέθηκε στην τελετή υπογραφής στο Όσλο, χαρακτήρισε τη συμφωνία ως μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία στο πλαίσιο της καμπάνιας «Make in India».

«Ας αποτελέσει αυτή η υπογραφή του Μνημονίου φάρος ελπίδας και προόδου, σηματοδοτώντας την ακλόνητη δέσμευση της Ινδίας στην επιστημονική πρόοδο και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Μαζί, δεν κατασκευάζουμε απλώς ένα πλοίο, αλλά μια κληρονομιά», δήλωσε ο Σονοβάλ.

Πρόσθεσε ότι το PRV θα μεταφέρει τις φιλοδοξίες της Ινδίας στα πιο απομακρυσμένα σημεία του πλανήτη και θα επιτρέψει στους ερευνητές να εξερευνήσουν τα θαλάσσια οικοσυστήματα και να αντιμετωπίσουν παγκόσμιες προκλήσεις, όπως η κλιματική αλλαγή.

Το πλοίο, που θα σχεδιαστεί με τη συνδρομή της Kongsberg, θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της GRSE στην Καλκούτα.

Θα λειτουργεί από το Εθνικό Κέντρο Πολικών και Ωκεάνιων Ερευνών (NCPOR) και αναμένεται να υποστηρίξει αποστολές τόσο στην Αρκτική όσο και στην Ανταρκτική.

«Αυτό το πλοίο θα αποτελέσει απόδειξη των προηγμένων δυνατοτήτων ναυπηγικής της Ινδίας», δήλωσε ο Υπουργός.

Νωρίτερα την ίδια ημέρα, ο Σονοβάλ εκπροσώπησε την Ινδία σε υψηλού επιπέδου υπουργική συνάντηση με θέμα «Ο ρόλος της ναυτιλίας στη διαμόρφωση του μέλλοντος» κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Nor-Shipping. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν υπουργοί και ανώτεροι αξιωματούχοι από τη Βραζιλία, την Ιαπωνία, την Κίνα, τη Νορβηγία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τα Ηνωμένα Έθνη.

Ο Υπουργός συμμετείχε επίσης σε στρογγυλή τράπεζα με μέλη της Νορβηγικής Ένωσης Πλοιοκτητών (NSA), προσκαλώντας τους να επενδύσουν στον ταχέως αναπτυσσόμενο ναυτιλιακό τομέα της Ινδίας.
Ανέφερε ότι τα ινδικά ναυπηγεία κατέχουν σήμερα το 11% του βιβλίου παραγγελιών της Νορβηγικής Ένωσης Πλοιοκτητών (NSA) και ζήτησε περαιτέρω επέκταση των παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης του ινδικού προγράμματος πιστώσεων για την ανακύκλωση πλοίων.

Ο Σονοβάλ προώθησε επίσης τη μεγαλύτερη συνεργασία για τη δημιουργία πράσινων ναυτιλιακών διαδρόμων, την ανακύκλωση πλοίων και τους στόχους μηδενικών εκπομπών σύμφωνα με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO), σημειώνοντας ότι το 87% των ναυπηγείων ανακύκλωσης πλοίων της Ινδίας συμμορφώνονται με τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ (HKC).

Ο Υπουργός βρίσκεται σε πενθήμερη επίσημη επίσκεψη στη Νορβηγία και τη Δανία για την ενίσχυση των διμερών δεσμών στον ναυτιλιακό τομέα και τη συμμετοχή στη διάσκεψη Nor-Shipping 2025.

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οικονομία2 λεπτά πριν

Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας αντιμετωπίζει εμπόδια στη Βραζιλία εν μέσω εκκλήσεων για δασμολόγηση στην BYD

Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Κίνας στη Βραζιλία αντιμετωπίζει αυξανόμενες προκλήσεις, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν για...

Οικονομία32 λεπτά πριν

Η Ινδία επιταχύνει τις διαπραγματεύσεις για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις με την ΕΕ αποτελούν την επανεκκίνηση συνομιλιών που είχαν σταματήσει για πάνω από οκτώ χρόνια.

Αναλύσεις1 ώρα πριν

Βάναυσες διώξεις αντιμετωπίζουν 380 εκατομμύρια Χριστιανοί σε περιοχές με μουσουλμανική πλειοψηφία

Γράφει η Ουζάι Μπουλούτ, European Conservative Έκθεση της Open Doors, μιας διεθνούς οργάνωσης ανθρωπίνων δικαιωμάτων που παρακολουθεί τη δίωξη Χριστιανών...

Άμυνα7 ώρες πριν

Επί ποδός τις τελευταίες ώρες οι ελληνικές Αρχές! Συνεχίστηκαν οι συλλήψεις Τούρκων – Φορτίο με βαρύ οπλισμό από Τουρκία σε… ψάρια εντοπίστηκε στον Έβρο

Οι συνοριοφύλακες της γειτονικής χώρας σταμάτησαν στο τελωνείο Κήπων όχημα ψυγείο, το οποίο μετέφερε ψάρια. Ωστόσο, κατά τον έλεγχο βρέθηκε...

Πολιτική7 ώρες πριν

Πάλι κυνηγάμε την ουρά μας! Τί λένε τουρκικές πηγές για την προσπάθεια αναχαίτισης του Χάφταρ και την αναγνώριση του τουρκολιβυκού μνημονίου

Σε μια προληπτική κίνηση απέναντι στην πιθανή επικύρωση του τουρκολιβυκού μνημονίου από την κυβέρνηση της ανατ. Λιβύης, η Αθήνα φέρεται,...

Δημοφιλή