Ακολουθήστε μας

Πολιτική

Γεωπολιτικό stratego για την Αλεξανδρούπολη

Δημοσιεύτηκε στις

Βαγγέλης Μανδραβέλης

Αμερικανοί, Γάλλοι, Βέλγοι, Γερμανοί μαζί με μια σειρά σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων, είναι μεταξύ των διεκδικητών του 67% του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ).

Ο διαγωνισμός που διενεργήθηκε την περασμένη Παρασκευή, έφερε τουλάχιστον τέσσερις μεγάλες ξένες επιχειρήσεις και άλλες τόσες ελληνικές στην διεκδίκηση του λιμένα που θεωρείται το πιο σημαντικό μεταξύ εκείνων της Βορείου Ελλάδος που έχουν βγει προς αξιοποίηση από το ΤΑΙΠΕΔ.

Η ποιότητα των ενδιαφερομένων για το 67% του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης είναι αναμφιβόλως υψηλή. Η γαλλική Bollore, η βελγική Euroports, o όμιλος Κοπελούζου, ο όμιλος ΓΕΚ Τέρνα, η αμερικανική Quintana Infrastructure και ο ΟΛΘ που πλέον ελέγχεται από την γαλλογερμανικών συμφερόντων South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd., είναι πρώτης τάξης παίκτες. Εύκολα μπορούν να διαχειριστούν μια επένδυση όπως είναι αυτή του λιμένα της Αλεξανδρούπολης.

Υπενθυμίζεται ότι τις προσφορές για το 67% των μετοχών του ΟΛΑ, υπέβαλαν τέσσερα σχήματα:

1. Quintana Infrastructure & Development

2. Κοινοπραξία Cameron SA (ομιλος Κοπελούζου) – Goldair Cargo AΕ – Bollore Africa Logistics

3. Κοινοπραξία International Port Investments Alexandroupolis (IPIA), η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες Black Summit Financial Group – Euroports – EFA Group και ΓΕΚ Τέρνα

4. ΟΛΘ Α.Ε.

Παρακάτω ακολουθεί μια σύντομα περιγραφή για τους ενδιαφερόμενους που είναι λιγότερο γνωστοί στη χώρα μας.

Quintana Infrastructure & Development LLC: Πρόκειται για εταιρεία συμμετοχών που δημιουργήθηκε και ελέγχεται από τον αμερικανό επιχειρηματία William K. Robertson. Στόχος της είναι οι επενδύσεις ή/και λειτουργία επιχειρήσεων στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορών, διαχείρισης ύδατος, λιμένων κ.ά. Η εταιρεία συστάθηκε το 2011, ενώ η αρχή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της οικογένειας Robertson εντοπίζεται στην Quintana Petroleum, μια από τις πρώτες πετρελαϊκές εταιρείες του Τέξας στο Χιούστον, που δημιουργήθηκε τo 1930. Η εταιρεία έχει επενδύσει κυρίως στο εσωτερικό των ΗΠΑ και δεν αποκλείεται αυτή να αποτελεί την πρώτη προσπάθεια επένδυσης στο εξωτερικό. Η εταιρεία κρατά ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ.

Bollore Africa Logistics: Είναι θυγατρική εταιρεία του ομίλου Bollore Logistics, που με την σειρά της ελέγχεται από τον όμιλο Bollore. O τελευταίος είναι ένας πολυσχιδής όμιλος με μακραίωνη ιστορία που ξεκινά το 1828 και σήμερα έχει δραστηριότητες σε τρεις διακριτούς τομείς:

1. Των μεταφορών και logistics (Bollore Logistics, Bollore Africa Logistics, Bollore Energy, Bollore Railways),

2. Των επικοινωνιών και των media (Vivendi, Havas, Canal+, Editis) και τέλος

3. Στον τομέα της ενέργειας, αυτοματισμών, πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας (Bretagne, Systems, Blue Systems).

Επίσης μέσω μιας εταιρείας συμμετοχών όμιλος Bollore έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην Ιταλία και σε μεγάλες επιχειρήσεις της γείτoνος χώρα (Mediobanca, Telecom Italia, Mediaset κ.ά.), όπως επίσης στην πρωτογενή παραγωγή. Μόνον τα αμπέλια του ομίλου ξεπερνάνε τα 350 εκτάρια, περίπου 3.500 στρέμματα.

Ο όμιλος Bollore απασχολεί 84.000 υπαλλήλους σε 129 χώρες του πλανήτη και το 2019 είχε έσοδα 24,8 δις. ευρώ, λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ύψους 3,07 δις. ευρώ και καθαρά κέρδη 1,41 δις. ευρώ. Η μεγαλύτερη εταιρεία του ομίλου είναι η εταιρεία Vivendi με έσοδα πάνω από 15 δις. ευρώ ετησίως. Οι δραστηριότητες μεταφορών και logistics είναι η δεύτερη μεγαλύτερη δραστηριότητα του ομίλου με έσοδα που ξεπερνούν τα 5 δις. ευρώ.

Ο όμιλος ελέγχεται κατά 64,5% από τον Vincent Bollore (Βίνσεντ Μπολόρ), έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στη Γη, η προσωπική περιουσία του οποίου ξεπερνά τα 5 δισ. ευρώ. Με βάση τη λίστα του περιοδικού Forbes, το 2018 ο Βίνσεντ Μπολόρ ήταν ο 207ος πιο πλούσιος άνθρωπος στον πλανήτη. Η μετοχή του ομίλου Bollore διαπραγματεύεται στο Euronext Paris και η κεφαλαιοποίησή του ανέρχεται σε κάτι λιγότερο από 10 δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η τιμή της μετοχής υποχώρησε δραστικά στο πρώτο κύμα της πανδημίας, αλλά έκτοτε ανακάμπτει σταδιακά.

Η Bollore Africa Logistics, όπως υποδηλώνει και το όνομά της, είναι η εταιρεία του ομίλου Bollore που δραστηριοποιείται στις μεταφορές και logistics και εστιάζεται γεωγραφικά στην Αφρική. Θεωρείται η μεγαλύτερη εταιρεία του τομέα στην συγκεκριμένη ήπειρο, παρουσιάζοντας ετήσια έσοδα το 2019 ύψους 2,45 δις. ευρώ. Απασχολεί 23.000 υπαλλήλους σε 49 χώρες του πλανήτη.

Black Summit Financial Group: H εταιρεία έχει έδρα στο Nicholasbille του Κεντάκι στις ΗΠΑ. Η εταιρεία έχει δημιουργηθεί από τον ελληνικής καταγωγής John E. Charalambakis, καθηγητής οικονομικών του Πανεπιστημίου του Κεντάκι. Η Black Summit Financial Group, συνιστά μια εταιρεία διαχείρισης κεφαλαίων η οποία το 2013 η εταιρεία είχε υπό τη διαχείρισή της κεφάλια ύψους 40 εκατ. δολ. ΗΠΑ.

Euroports: Είναι από τους μεγαλύτερους διαχειριστές λιμανιών. Διαχειρίζεται 26 εμπορευματικούς σταθμούς στον πλανήτη, με εστίαση στο Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Κίνα. Μέσω της θυγατρικής εταιρείας Manuport Logistics η εταιρεία διαχειρίζεται 60 εκατ. τόνους εμπορευμάτων ετησίως. Μέτοχοι της είναι η Monaco Resources Group και δύο βελγικές επενδυτικές εταιρείες, εκ των οποίων η μία ελέγχεται από το Βελγικό δημόσιο. Στην εταιρεία εργάζονται πάνω από 3.000 άνθρωποι.

Όλα δείχνουν ότι θα υπάρξει μια γαλλο-αμερικανική σύγκρουση με βασικούς ανταγωνιστές την Bollore και τη Quintana Infrastructure για τον έλεγχο του λιμένα. Ωστόσο δεν υπολείπονται σε δυναμικότητα ο ΟΛΘ, με την συμμετοχή Γερμανών και Γάλλων της SEGT, αλλά και η IPIA με την συμμέτοχή της Euroports και της ΓΕΚ Τερνα.

Το γεωπολιτικό στίγμα

Η αμερικανική πλευρά ωστόσο έχει διατρανώσει πολλές φορές το ενδιαφέρον της για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το οποίο θεωρεί πύλη ανεφοδιασμού πολλών μονάδων του ΝΑΤΟ στην Βαλκανική, αλλά και για την Ουκρανία. Ειδικότερα, οι ΗΠΑ θέλουν την πρωτεύουσα του νομού Έβρου μια σημαντική βάση για τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις. Εξάλλου στην τελευταία αμυντική συμφωνία Ελλάδας-ΗΠΑ (MDCA), προβλέπεται η χρήση μέρους των υποδομών του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης.

Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έχει μεγάλη σημασία και για τον ενεργειακό τομέα, αφού στα ανοικτά του θα δημιουργηθεί ο πρώτος πλωτός σταθμός υγροποιημένου φυσικού αερίου της χώρας. Το έργο που έχει δρομολογήσει η Gastrade θα αναβαθμίσει την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, αλλά και των Βαλκανίων. Πλέον η περιοχή αποκτά μια επιπλέον πηγή παροχής φυσικού αερίου, που δεν ελέγχεται από την Ρωσία ή την Τουρκία. Μάλιστα σύμφωνα με όσα ανακοινωθεί, ο σταθμός Floating Storage Regasification Unit (FSRU) που θα δημιουργήσει η Gastrade στα ανοικτά της Αλεξανδρούπολης, θα έχει δυναμικότητα συγκρίσιμη με εκείνη του TAP, παρόλο που το κόστος ανάπτυξης θα είναι υποπολλαπλάσιο εκείνου του ΤΑP.

Τέλος στόχος είναι το βορειοελλαδίτικο λιμάνι να παρέχει δυνατότητα εξυπηρέτησης συνδυασμένων μεταφορών, δηλαδή θαλάσσιων, οδικών, σιδηροδρομικών και εναέριων, ενώ μπορεί να συνδεθεί άμεσα με την Εγνατία. Παράλληλα αναμένεται η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου (logistics).

Οι τελευταίες εξελίξεις αναμφίβολα ικανοποίησαν την κυβέρνηση. Το δείχνει η σημαντική αποδοχή που τυγχάνει το νέο σχέδιό παραχώρησης του συνόλου του λιμένα, μοντέλο διαφορετικό από εκείνο επί ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο αφορούσε υποπαραχωρήσεις των περιφερειακών λιμένων.

«Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι είχαμε τέσσερις καθώς φαίνεται πολύ αξιόπιστες προσφορές. Και, βέβαια, προσβλέπουμε τώρα στην ολοκλήρωση των επόμενων βημάτων του διαγωνισμού», ήταν η προχθεσινή δήλωση Μητσοτάκη, μιλώντας για μια επένδυση που θα καταστήσει την Αλεξανδρούπολη οικονομικό αλλά και γεωπολιτικό κέντρο.

liberal.gr

Ο Σταύρος Καλεντερίδης, ξεκίνησε τις σπουδές του στην Αθήνα, σπουδάζοντας Πολιτική Επιστήμη στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έπειτα από τέσσερα χρόνια συμμετοχής στα φοιτητικά όργανα συνδιοίκησης της σχολής του και σε διάφορες οργανώσεις νέων, αποφάσισε να συνεχίσει τις σπουδές του στο εξωτερικό. Στη Βοστόνη των Η.Π.Α. ολοκλήρωσε δύο μεταπτυχιακά προγράμματα, στις Διεθνείς Σχέσεις (Αμερικανική εξωτερική πολιτική) και στην Επικοινωνία (Πολιτική Επικοινωνία), ενώ παράλληλα εργάστηκε στο Ελληνικό Προξενείο της Βοστόνης, στη σχολή του ως βοηθός έρευνας και σε δύο πολιτικές καμπάνιες Αμερικανών πολιτικών (Δημοκρατικών – Ρεπουμπλικάνων). Μετά από τρία χρόνια στις Η.Π.Α., άκουσε το κάλεσμα της πατρίδας του και επέστρεψε πίσω με μεγάλο πόθο για προσφορά στην Ελλάδα. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος δύο κοινωφελών οργανισμών, του δέλτα – πολιτική επανάσταση (πολιτικός οργανισμός) και της Λεοντίδας (ίδρυμα προώθησης θεμάτων ιστορίας, πολιτισμού και δημοκρατίας). Σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα, ασχολείται με διάφορα εγχειρήματα πολιτικής διπλωματίας και δημοκρατίας, γράφει πολιτικά άρθρα, σχολιάζει την επικαιρότητα και συνεχίζει την προσωπική του μελέτη στην ιστορία και την πολιτική φιλοσοφία.

Συνέχεια ανάγνωσης

Απόψεις

Δεν υπάρχει άλλος δρόμος!

Είναι εμφανής η αδυναμία της Ελλάδας να ασκήσει πολιτική προάσπισης την δικαιωμάτων της. Η αδυναμία αυτή πρέπει να καλυφθεί.

Δημοσιεύτηκε

στις

Γράφει ο Παντελής Σαββίδης

Η ανακοίνωση απο την κυβέρνηση των ορίων των θαλάσσιων πάρκων ήταν μια θετική ενέργεια. Ήταν αυτό που οι σχολιαστές της πολιτικής της της ζητούσαν να κάνει εδώ και καιρό και δεν το έκανε. Ο προφανής λόγος ήταν ότι ανησηχούσε για τις αντιδράσεις της Τουρκίας.

Η κυβέρνηση αγνοούσε την ελληνική κοινή γνώμη η οποία, επίσης, την πίεζε προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν μπορούσε, όμως, να αγνοήσει την πίεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε εδώ και καιρό απο τα κράτη μέλη να υποβάλουν τα όρια των θαλασσίων πάρκων τους. Το έκαναν όλες οι χώρες εκτός της Ελλάδος.

Και εδώ ο λόγος ήταν προφανής. Η κυβέρνηση των Αθηνών φοβόταν τις αντιδράσεις της Άγκυρας.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πήγε την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ε.Ε. και το Δικαστήριο καταδίκασε την χώρα και της ζήτησε να συμμορφωθεί ως 27 Απριλίου. Αν δεν συμμορφωνόταν η Αθήνα, η Επιτροπή θα ξαναπήγαινε την Ελλάδα στο Δικαστήριο και αυτήν την φορά θα έπεφτε και πέλεκυς.

Αυτή είναι η ιστορία του θέματος για το οποίο απο χθές η κυβέρνηση και οι προπαγανδιστές της πανηγυρίζουν. Γιατί; Επειδή αναγκάστηκαν απο την ΕΕ να προβούν σε μια κίνηση εθνικού συμφέροντος; Επειδή προέβησαν σε μια τέτοια κίνηση κάτω απο την πίεση της ΕΕ την οποία επίσης επικαλούνται για την ενέργειά τους προς την Τουρκία; Ουσιαστικά την ανάγκην φιλοτιμίαν εποίησαν.

Αυτά ως προς την ιστορία του θέματος.

Για τα απο εδώ και πέρα υπάρχουν τα εξής:

1.-Είναι εμφανής η αδυναμία της Ελλάδας να ασκήσει πολιτική προάσπισης την δικαιωμάτων της. Η αδυναμία αυτή πρέπει να καλυφθεί. Και καλύπτεται μόνο αν ισχυροποιηθεί το στράτευμα. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Αυτό δεν σημαίνει πόλεμος. Σημαίνει μη πόλεμος. Ο νοών νοείτω.

2.-Τα όρια των Θαλάσσιων Πάρκων είναι αυτά που θα αναμέναμε με βάση το ΔΔ και το Δίκαιο της Θάλασσας. Αλλά αυτά δεν είναι ΑΟΖ. Πρέπει να διακηρυχθούν και ως ΑΟΖ και να κληθούν οι χώρες που ενδιαφέρονται να συζητήσουν με την Ελλάδα. Επειδή θα διακηρυχθούν δεν σημαίνει ότι θα γίνουν και ΑΟΖ. ΑΟΖ θα γίνουν όταν υπάρξει συμφωνία.

3.-Να διακηρυχθούν, λοιπόν, τα όρια και να κληθούν Τουρκία και Κύπρος σε συνομιλίες για την οριοθέτηση ΑΟΖ.

4.-Η θέση της κυβέρνησης για συνυποσχετικό είναι ξεπερασμένη. Στο συνυποσχετικό εκείνο που θα συζητούσαν Αθήνα και Άγκυρα ήταν αν τα νησιά έχουν ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα.

(Ουσιαστικά η Τουρκία θα έβαζε ένα σωρό άλλα πράγματα). Αυτήν την στιγμή με την ανακοίνωση των ορίων των Θαλάσσιων Πάρκων η Ελλάδα πήρε σαφή θέση στο θέμα αυτό. Αυτα τα όρια με αυτήν την θέση θα συζητήσει με την Τουρκία. Όχι αν τα νησιά έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Τεχνικές συνομιλίες για τα όρια της ΑΟΖ θα κάνει.

Οι εξελίξεις ξεπέρασαν το συνυποσχετικό.

Συνέχεια ανάγνωσης

Πολιτική

Νεα επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης μεταναστών από Μπαγκλαντές, Σουδάν, Σομαλία, Ερυθραία, ανοιχτά της Κρήτης!

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Σε νέα επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης μεταναστών συμμετείχε το Λιμενικό Σώμα στα ανοιχτά της Κρήτης, τις πρώτες πρωινές ώρες της Μεγάλης Τετάρτης (16/4), μετά από σήμα για πλοιάριο στα διεθνή ύδατα νοτιοανατολικά της Γαύδου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σκάφος επέβαιναν συνολικά 49 άνδρες, οι οποίοι, όπως δήλωσαν, κατάγονται από το Μπαγκλαντές, το Σουδάν, τη Σομαλία και την Ερυθραία. Όλοι οι επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους.

Η μεταφορά τους πραγματοποιήθηκε με πλωτό του Λιμενικού Σώματος απευθείας στο λιμάνι της Χώρας Σφακίων. Για την προσωρινή τους φιλοξενία, οι διασωθέντες θα μεταφερθούν στο εκθεσιακό κέντρο της Αγιάς, στα Χανιά, όπου ο Δήμος έχει διαμορφώσει ειδικό χώρο, έως την αναχώρησή τους για την Αθήνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες νωρίτερα, στην παραλία Τρυπητής στη Γαύδο εντοπίστηκαν ακόμη 77 μετανάστες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στην Παλαιόχωρα με πλοίο της γραμμής και από εκεί επίσης οδηγήθηκαν στα Χανιά.

Είναι γνωστό πάντως, ότι η Γαύδος έχει μετατραπεί σε κόμβο παράνομης μετανάστευσης από την Αφρική προς την Κρήτη με την Τουρκία να έχει βάλει και αυτή το χέρι της στην υπόθεση.  Τούρκοι δουλέμποροι, με τη στήριξη της τουρκικής υπηρεσίας πληροφοριών ΜΙΤ, οργανώνουν αποστολές μεταναστών, εκμεταλλευόμενοι την υποτιθέμενη αδράνεια των ελληνικών αρχών. Η Γαύδος λοιπόν λειτουργεί ως «γέφυρα» για να ασκήσει η Τουρκία πίεση στην Ελλάδα, καθώς γνωρίζει, ότι η Κρήτη είναι η βάση όλων των ενεργειακών και στρατιωτικών σχεδίων με Ισραήλ και Αίγυπτο και ΗΠΑ.

Συνέχεια ανάγνωσης

Αθλητικά

Συγχαρητήρια Νετανιάχου σε Έλληνα προπονητή για την κατάκτηση του EuroCup! Μήνυμα προς Μητσοτάκη για τη συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον Δημήτρη Ιτούδη και τον συνεχάρη για την επιτυχία του με τη Χάποελ Τελ Αβίβ.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Μια πολύ σημαντική επιτυχία πραγματοποίησε η Χάποελ Τελ Αβίβ του Δημήτρη Ιτούδη. Πριν μερικές ημέρες, η ισραηλινή ομάδα επικράτησε στην έδρα της Γκραν Κανάρια με 103-94 και κατέκτησε το EuroCup, παίρνοντας αυτόματα το εισιτήριο για την EuroLeague της επόμενης σεζόν.

«Γράφτηκε ιστορία με ανεξίτηλα γράμματα πλέον. Είναι ένα τρόπαιο που ήρθε τη στιγμή που η ομάδα χτιζόταν, χτίζεται και θα συνεχίσει να χτίζεται. Πιστεύω ότι η κατάκτηση του EuroCup, που μας δίνει και τη δυνατότητα να αγωνιστούμε στην EuroLeague, θα αποτελέσει ένα γερό θεμέλιο γι’ αυτό το οποίο θέλαμε να χτίσουμε εξ αρχής όταν ήρθα εδώ», ανέφερε τη Μεγάλη Τετάρτη ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στο webradio της ΕΟΚ.

Επικοινωνία Νετανιάχου με Ιτούδη με μήνυμα προς Μητσοτάκη!

Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όμως ήταν η ανακοίνωση του γραφείου του Ισραηλινού πρωθυπουργού, Μπέντζαμιν Νετανιάχου.

«Ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπέντζαμιν Νετανιάχου, μίλησε με τον ιδιοκτήτη της ομάδας μπάσκετ της Χάποελ Τελ Αβίβ, Όφερ Γιανάι, αλλά και με τον προπονητή της ομάδας, Δημήτρη Ιτούδη και τους συνεχάρη για την κατάκτηση του Eurocup: «Μεγάλα συγχαρητήρια».

Ο Πρωθυπουργός Νετανιάχου είπε στον κόουτς Ιτούδη: «Κατά την επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού Μητσοτάκη, του είπα, «Όταν το Ισραήλ και η Ελλάδα συνεργαστούν – μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα. Αυτό ακριβώς συνέβη εδώ. Είναι δύσκολοι καιροί και αυτή η νίκη συμπεριλαμβάνεται σε μια σειρά από νίκες μας».

Τι είπε ο Νετανιάχου στον Μητσοτάκη στο τετ α τετ που είχαν τέλη Μαρτίου; Από έμπιστες πηγές ειπώθηκε, ότι αντάλλαξαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις, με έμφαση στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και για τις προκλήσεις στη Συρία, στον Λίβανο και στην Ερυθρά Θάλασσα.

Προφανώς τα μηνύματα του Ισραηλινού πρωθυπουργού προς τον Έλληνα ομόλογό του αφορούσαν τη συνεργασία των δύο χωρών στους τομείς της ασφάλειας, της ενέργειας και του εμπορίου, αλλά και στην αντιμετώπιση του τουρκικού αναθεωρητισμου που ενοχλεί σφοδρά τον ισραηλινό παράγοντα. Επίσης από το Ισραήλ εκφράστηκε δυσφορία για τους χειρισμούς της Ελλάδας στο θέμα της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου. Έτσι η επιτυχία της Χάποελ με Έλληνα πρωτομάστορα ήταν το καλύτερο παράδειγμα που χρησιμοποίησε ο «Μπίμπι» για να υπενθυμίσει όσα μετέφερε στην ελληνική πλευρά.

ΠΗΓΗ: Sportdog.gr

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αναλύσεις1 ώρα πριν

Με αρνητές στράτευσης και φοβικά σύνδρομα δεν σώζεται η Ελλάδα!

Σε μια συνέντευξη-σεισμό στον Ραφαήλ Καλυβιώτη, ο αντιστράτηγος ε.α. Λάμπρος Τζούμης δε μάσησε τα λόγια του, σκιαγραφώντας με μελανά χρώματα...

Αναλύσεις3 ώρες πριν

Ξέρετε τι συζήτησε ο Μητσοτάκης με τον Νετανιάχου;

Παρέμβαση του αντιστράτηγου ε.α. Ιωάννη Μπαλτζώη στο Thessalia Tv

Αναλύσεις3 ώρες πριν

Οι Ισραηλινοί νιώθουν ότι ο Τραμπ τους… άδειασε!

Παρέμβαση του Ανδρέα Μουντζουρούλια

Διεθνή4 ώρες πριν

Η Ρωσία αφαιρεί τους Ταλιμπάν από τον κατάλογο των τρομοκρατικών οργανώσεων

Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ρωσίας ανακοίνωσε σήμερα ότι επικύρωσε την απόφαση αφαίρεσης των Ταλιμπάν από τον ρωσικό κατάλογο των τρομοκρατικών...

Διεθνή4 ώρες πριν

Reuters: Η Ιταλία θα επιτύχει τον στόχο του ΝΑΤΟ για αμυντικές δαπάνες 2% του ΑΕΠ φέτος

Ο προβλεπόμενος αμυντικός προϋπολογισμός της Ιταλίας για το 2024 ήταν στο 1,49% του ΑΕΠ, σύμφωνα με στοιχεία του ΝΑΤΟ, ένα...

Δημοφιλή