Οικονομία
Reuters: Νέες αμερικανικές κυρώσεις στοχεύουν τις παραδόσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου στους Χούθι
Οι κυρώσεις στόχευαν τις Zaas Shipping & Trading Co και Great Success Shipping Co που είναι εγγεγραμμένες στα Νησιά Μάρσαλ, και την Bagsak Shipping Co με νηολόγιο στο Μαυρίκιο και τα φορτηγά πλοία που χρησιμοποιούσαν για να παραδίδουν προϊόντα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο λιμάνι Ras Isa που ελέγχεται από τους Χούθι, ανέφερε σε δήλωση το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ

Οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις τη Δευτέρα σε τρία πλοία και τους ιδιοκτήτες τους για την παράδοση προϊόντων πετρελαίου και φυσικού αερίου στους Χούθι της Υεμένης, καθώς η Ουάσιγκτον ασκούσε πιέσεις στους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες για τις επιθέσεις τους στη ναυτιλία της Ερυθράς Θάλασσας.
Οι κυρώσεις στόχευαν τις Zaas Shipping & Trading Co και Great Success Shipping Co που είναι εγγεγραμμένες στα Νησιά Μάρσαλ, και την Bagsak Shipping Co με νηολόγιο στο Μαυρίκιο και τα φορτηγά πλοία που χρησιμοποιούσαν για να παραδίδουν προϊόντα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο λιμάνι Ras Isa που ελέγχεται από τους Χούθι, ανέφερε σε δήλωση το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ.
«Η σημερινή ενέργεια υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να διακόψουμε τις προσπάθειες των Χούθι να χρηματοδοτήσουν τις επικίνδυνες και αποσταθεροποιητικές επιθέσεις τους στην περιοχή», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Μάικλ Φόλκεντερ.
Αεροπορική επιδρομή των ΗΠΑ – 68 νεκροί στην Υεμένη
Οι κυρώσεις ήρθαν ώρες αφότου η τηλεόραση που ελέγχεται από τους Χούθι ανέφερε ότι μια αεροπορική επιδρομή των ΗΠΑ σκότωσε 68 ανθρώπους σε κέντρο κράτησης Αφρικανών μεταναστών στην Υεμένη.
Τον Μάρτιο, οι ΗΠΑ χαρακτήρισαν τους Χούθι ως «Ξένη Τρομοκρατική Οργάνωση», κατηγορώντας την ομάδα ότι απειλεί την ασφάλεια των Αμερικανών πολιτών και προσωπικού στη Μέση Ανατολή καθώς και των εταίρων στην περιοχή και το παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο.
Οι επιθέσεις σε πλοία, για τις οποίες οι Χούθι λένε ότι είναι σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους στη Γάζα, έχουν διαταράξει το παγκόσμιο εμπόριο, έχουν πυροδοτήσει φόβους για πληθωρισμό και εντείνει την ανησυχία για τις συνέπειες του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς.
Η ομάδα ελέγχει τις πολυπληθέστερες περιοχές της Υεμένης, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεύουσας Σαναά, από τότε που ανέτρεψε την κυβέρνηση το 2014.
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν δεσμευτεί να διαταράξουν τη δημιουργία παράνομων εσόδων των Χούθι, τους οικονομικούς διευκολυντές και τους προμηθευτές ως μέρος της συνολικής μας προσέγγισης της κυβέρνησης για την εξάλειψη των απειλών για την ελευθερία της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα», δήλωσε η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τάμι Μπρους σε δήλωση.
Πηγή: Reuters

Οικονομία
Πρόστιμα για πειρατικό περιεχόμενο! Υπάρχει όντως κίνδυνος να εντοπιστεί η IP μέσω ΑΦΜ;

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση παράνομων/πειρατικών IPTV υπηρεσιών έχει εκτοξευθεί, προσφέροντας φθηνή ή και δωρεάν πρόσβαση σε χιλιάδες τηλεοπτικά κανάλια και αθλητικές μεταδόσεις (Nova TV, Cosmote TV κτλ). Πρόσφατα δημοσιεύτηκε ο νέος νόμος 5179/2025 (ΦΕΚ Α’/26/20-2-2025) με τον οποίο επιβάλλονται πρόστιμα στους χρήστες συνδέοντας την διεύθυνση IP του χρήστη με το ΑΦΜ. Το ίδιο θα ισχύει και για χρήση οποιουδήποτε άλλου πειρατικού περιεχομένου, όπως Torrent, Streaming κ.α. Πολλοί χρήστες δεν αντιλαμβάνονται πως λειτουργούν αυτά και τους πιθανούς κινδύνους από νομικής και τεχνικής άποψης. Παρακάτω αναλύουμε με σαφήνεια και λεπτομέρεια όλα τα κρίσιμα ερωτήματα.
1. Πώς εντοπίζουν οι αρχές τους τελικούς χρήστες παράνομης IPTV;
Βάση των νέων δεδομένων, οι αρχές δε στοχεύουν μόνο στους διανομείς, αλλά πλέον και στους απλούς χρήστες. Η διαδικασία ξεκινά από την παρακολούθηση και καταγραφή των IP διευθύνσεων από παράνομους IPTV servers. Αυτά τα δεδομένα, μέσω συνεργασίας με εταιρείες πνευματικών δικαιωμάτων, φτάνουν στις δικαστικές αρχές. Εφόσον δοθεί εισαγγελική εντολή, ζητείται από τον πάροχο internet να αποκαλύψει σε ποιον αντιστοιχούσε συγκεκριμένη IP σε συγκεκριμένο χρόνο. Ο πάροχος αντιστοιχεί την IP με το συμβόλαιο σύνδεσης, άρα και με το ΑΦΜ του συνδρομητή.
2. Είναι αυτή η διαδικασία νόμιμη σύμφωνα με τον GDPR και την ελληνική νομοθεσία;
Ναι μεν αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) δεν απαγορεύει τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων σε δημόσιες αρχές, αρκεί να υπάρχει νόμιμη βάση, όπως η εισαγγελική εντολή για δίωξη ποινικών αδικημάτων. Οι πάροχοι δεν μπορούν να δώσουν στοιχεία με δική τους πρωτοβουλία – η διαδικασία είναι αυστηρά ρυθμισμένη.
3. Είναι ρεαλιστικό να κυνηγήσουν όλους τους απλούς χρήστες; Υπάρχει τεχνική και νομική δυνατότητα;
Η διαδικασία εντοπισμού είναι χρονοβόρα και κοστοβόρα. Απαιτεί τεχνικούς, νομικούς, διασταύρωση στοιχείων, και συνεργασία μεταξύ οργανισμών και παρόχων. Για τον λόγο αυτό, οι αρχές στοχεύουν κυρίως σε οργανωμένα κυκλώματα, πωλητές IPTV, επιχειρήσεις που κάνουν δημόσια χρήση (π.χ. καφετέριες) και επαγγελματίες. Οι ιδιώτες είναι μεν εκτεθειμένοι, αλλά σπανίως αποτελούν κύριο στόχο, εκτός αν υπάρξουν ενδείξεις μεγάλης έκτασης χρήσης.
4. Αν κάποιος χρησιμοποιήσει τη σύνδεσή μου χωρίς άδεια (π.χ. WiFi hacking), είμαι υπεύθυνος;
Τυπικά ο ιδιοκτήτης της σύνδεσης θεωρείται υπεύθυνος. Αν έχεις μη ασφαλές δίκτυο και κάποιος τρίτος συνδεθεί και παρακολουθεί IPTV, η IP σου είναι αυτή που θα καταγραφεί. Ωστόσο, σε περίπτωση ποινικής δίωξης, μπορείς να προβάλλεις τεχνικά επιχειρήματα (π.χ. καταγραφή MAC address, αποδείξεις παραβίασης, τεχνική πραγματογνωμοσύνη) και να κάνεις ένσταση για να αποδείξεις ότι δεν ήσουν εσύ ο χρήστης.
Σε αυτό το σημείο όμως δημιουργούνται ερωτήματα, πως θα είναι αξιόπιστη η ιχνηλάτηση της IP, αφού μπορεί να μπαίνεις σε ξένο wifi, σε Public HotSpots (Πανεπιστήμια κτλ), στη διπλανή καφετέρια του σπιτιού σου, στο γείτονα….όλα αυτά δείχνουν ότι ο αξιόπιστος εντοπισμός και καταλογισμός ευθύνης δε θα είναι και τόσο απλός.
5. Τι είναι το CG-NAT και πώς επηρεάζει τον εντοπισμό; Τι σημαίνει “Shared IPs”;
Στο Διαδίκτυο, κάθε συνδεδεμένη συσκευή χρειάζεται μια διεύθυνση IP. Ωστόσο, ο αριθμός των διευθύνσεων IP (Internet Protocol Version 4) είναι περιορισμένος και ανεπαρκής για να καλύψει την εκρηκτική ζήτηση για νέες διευθύνσεις για συνδεδεμένες συσκευές. Μια νέα έκδοση της διεύθυνσης IP (IPv6) που παρέχει απεριόριστο αριθμό διευθύνσεων IP είναι διαθέσιμη, αλλά η μετάβαση από το IPv4 στο IPv6 απαιτεί από τους παρόχους πρόσβασης στο Διαδίκτυο και τους παρόχους περιεχομένου Διαδικτύου (ιστοτόπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπηρεσίες webmail κ.λπ.) να ενημερώνουν το λογισμικό και το υλικό. Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, οι πάροχοι (Cosmote, Nova, Vodafone) υιοθέτησαν τεχνολογίες CGN (Carrier Grade NAT) που επιτρέπουν την κοινή χρήση διευθύνσεων IPv4 με πολλούς χρήστες του Διαδικτύου. Αυτό υποτίθεται ότι ήταν μια προσωρινή λύση μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο IPv6, αλλά εντέλλει έχει γίνει υποκατάστατο της μετάβασης IPv6, εδώ και πάνω από 10 χρόνια.
Πως δουλεύει το CG-NAT
Πηγή: rapidseedbox.com
Περιληπτικά, το CGN είναι τεχνολογία που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να μοιράζονται την ίδια δημόσια IP. Αυτό σημαίνει ότι εκατοντάδες ή χιλιάδες χρήστες μπορεί να φαίνονται ότι έχουν την ίδια IP. Για να εντοπιστεί ο σωστός χρήστης, χρειάζεται ακριβής συνδυασμός IP, χρονικής στιγμής, πληροφορίες αντιστοίχισης και αριθμού Port από Logs τα οποία δε μένουν στον πάροχο επ’ άπειρον και δεν έχουν υποχρέωση να το κάνουν. Χωρίς αυτά τα στοιχεία, ο εντοπισμός είναι αναξιόπιστος ή ανέφικτος.
Αυτομάτως δημιουργείται άλλο ένα πρόβλημα στον αξιόπιστο εντοπισμό της παράνομης IP και μια επιπλέον ασπίδα προστασίας των τελικών χρηστών.
Αξίζει να σας παραθέσουμε link προς το site της Europol, όπου μπορείτε να διαβάσετε το “πρόβλημα” που έχει δημιουργήσει το CGN στις υπηρεσίες καταπολέμησης cyber-εγκλημάτων και πως δυσκολεύει την απόδοση ευθυνών.
6. Αφού έχω δυναμική IP στο router μου που αλλάζει κάθε λίγο διάστημα, πως θα με βρούν;
Σίγουρα δυσκολεύει τη διαδικασία ανίχνευσης, αλλά δε θα εμποδίσει τόσο, μιας και τα Logs αρχεία που θα κρατάνε οι πάροχοι Internet, θα έχουν καταγράψει όλες τις IP στο τελευταίο Χ διάστημα και θα αποδώσουν ευθύνες αντίστοιχα στο ΑΦΜ της σύνδεσης.
7. Πώς γίνεται τεχνικά να ανιχνευθεί μια IPTV σε smart box;
Παρακολούθηση κυκλοφορίας (traffic monitoring)
Οι πάροχοι ή τρίτες εταιρείες (που συνεργάζονται με αρχές ή οργανισμούς προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων) μπορούν να «σκανάρουν» τη διαδικτυακή κίνηση. Αν δουν επαναλαμβανόμενες συνδέσεις από συγκεκριμένη IP σε servers που παρέχουν IPTV streams (π.χ. γνωστά domains, IP ranges), καταγράφουν τη δραστηριότητα.
Αναφορές από τον server
Πολλοί παράνομοι IPTV πάροχοι (συνειδητά ή επειδή “χακαρίστηκαν”) διαρρέουν λίστες με στοιχεία χρηστών (IP, πληρωμές, emails κτλ). Αυτά τα στοιχεία χρησιμοποιούνται για διώξεις.
Deep Packet Inspection (DPI)
Σε πιο προχωρημένες περιπτώσεις, οι πάροχοι μπορούν να κάνουν ανάλυση των πακέτων δεδομένων. Αν και το περιεχόμενο μπορεί να είναι κρυπτογραφημένο, ο ρυθμός μετάδοσης, οι πόρτες και τα μοτίβα επικοινωνίας παραπέμπουν σε video streaming – και πιο συγκεκριμένα IPTV.
Συμπέρασμα
Η χρήση παράνομης IPTV δεν είναι τόσο «ανώνυμη» όσο νομίζουν πολλοί. Είναι σίγουρα πάρα πολύ δύσκολο να εντοπιστούν οι τελικοί χρήστες IPTV, όχι επειδή δε γίνεται τεχνικά, αλλά επειδή είναι πολύ δύσκολες οι διαδικασίες. Παρόλα αυτά η τεχνολογία και η νομική βούληση υπάρχει. Όποιος χρησιμοποιεί τέτοιες υπηρεσίες θα πρέπει να γνωρίζει ότι αναλαμβάνει και το ρίσκο. Αντίστοιχα, όσοι διατηρούν σύνδεση internet θα πρέπει να εξασφαλίζουν την ασφάλεια του δικτύου τους.
Για αυτό το λόγο υπάρχουν τα VPN (Virtual Private Network)
ΠΗΓΗ: Techguru.gr
Άμυνα
«Τανκς αντί για αυτοκίνητα», για να σωθεί η γερμανική οικονομία
Το νέο άρμα μάχης δεν έχει ακόμη όνομα, αν και η Γερμανία το αναφέρει ως Leopard 2 AX ή Leopard 3. Το τεθωρακισμένο όχημα θα είναι εξοπλισμένο με βλήματα 130 mm, προηγμένα συστήματα προστασίας και άλλο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Το νέο γαλλογερμανικό άρμα μάχης επόμενης γενιάς πρόκειται να κατασκευάσει μια κοινοπραξία τεσσάρων εταιρειών.
Πρόκειται για την κοινοπραξία «Main Ground Combat System» (MGCS) την οποία απαρτίζουν οι γερμανικές KNDS Deutschland και Rheinmetall Landsysteme και οι γαλλικές KNDS France και Thales Six GTS France.
Το νέο άρμα μάχης δεν έχει ακόμη όνομα, αν και η Γερμανία το αναφέρει ως Leopard 2 AX ή Leopard 3. Το τεθωρακισμένο όχημα θα είναι εξοπλισμένο με βλήματα 130 mm, προηγμένα συστήματα προστασίας και άλλο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Το νέο άρμα μάχης της MGCS μόλις κατασκευαστεί θα αγοραστεί από τη Γερμανία και τη Γαλλία για να αντικαταστήσει το γερμανικό Leopard 2 και το γαλλικό Leclerc. Θα αντικαταστήσει δηλαδή, άλλα μοντέλα που, στην πράξη, αποδεικνύονται πώς δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τις νέες πολεμικές απειλές , ειδικά τα drones, που έχουν προκαλέσει έως και το 70% των απωλειών στον πόλεμο της Ουκρανίας, σύμφωνα με βρετανικές υπηρεσίες πληροφοριών.
Ο ανταγωνισμός θα συνεχιστεί
Η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της γερμανικής κυβέρνησης επαλήθευσε ότι η νέα κοινοπραξία δεν θα επηρεάσει αρνητικά τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών και επιβεβαίωσε επίσης ότι, εκτός αυτής της συμφωνίας, οι τέσσερις εταιρείες θα μπορούν να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για άλλα συμβόλαια τεθωρακισμένων οχημάτων.
Η KNDS είναι μια γαλλογερμανική εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση της Krauss-Maffei Wegmann και του γαλλικού ομίλου όπλων Nexter. Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής όπλων στη Γερμανία και ο πέμπτος μεγαλύτερος στην Ευρώπη.
Η Thales είναι μια γαλλική εταιρεία που ειδικεύεται στα ηλεκτρονικά στον τομέα της αεροδιαστημικής και της άμυνας με παγκόσμια παρουσία.
Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί ένα άρμα μάχης που να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές απαιτήσεις ικανότητας ως σύστημα πολλαπλών πλατφορμών .. «Αυτή η ευέλικτη προσέγγιση επιτρέπει τη δημιουργία πολλών εξειδικευμένων οχημάτων που λειτουργούν μαζί», αναφέρει η γαλλογερμανική κοινοπραξία . Τα νέα άρματα μάχης αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία τη δεκαετία του 2030 και να είναι πλήρως λειτουργικά μέχρι τη δεκαετία του 2040.
Το νέο άρμα μάχης θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία άλλων επανδρωμένων και μη, θωρακισμένων οχημάτων που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί, αν και υπάρχουν αρκετές προτεινόμενες εκδόσεις που προορίζονται για ηλεκτρονικό πόλεμο, αεράμυνα ή ως πλατφόρμες εκτόξευσης drones.
«Αξιοποίηση» του πολέμου στην Ουκρανία
Η ρωσική επίθεση στην Ουκρανία ενίσχυσε την γερμανική αμυντική βιομηχανία, ιδιαίτερα στην κατασκευή αρμάτων μάχης.
Τόσο η Γερμανία όσο και η Γαλλία έχουν πλέον δεσμευτεί να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή αρμάτων μάχης και να επεκτείνουν τις δυνατότητες των τεθωρακισμένων οχημάτων, μέσω του προγράμματος MGCS, αν και πολλές λεπτομέρειες απομένουν να οριστικοποιηθούν.
Ακόμη δεν είναι γνωστό πόσο θα κοστίσει το νέο άρμα , αν και οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση, η Γερμανία καλείται να ανακατευθύνει το βιομηχανικό της «ταλέντο» προς έναν άλλο στόχο: την άμυνα της Γηραιάς Ηπείρου.
Η ιδέα, η οποία πριν από μερικά χρόνια θα φαινόταν προκλητική -και κατά πάσα πιθανότητα πολύ αντιδημοφιλής-κερδίζει έδαφος: Να μετατραπεί μέρος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε μια στρατιωτική μηχανή αιχμής .
Τανκς αντί αυτοκινήτων
Έκθεση που δημοσίευσε πριν λίγες μέρες η Deutsche Bank, αναφέρει ότι η Γερμανία αντιμετωπίζει «μια πολύ μικρή αμυντική βιομηχανία και πολλά άδεια εργοστάσια αυτοκινήτων». Και τώρα, μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, το Βερολίνο φαίνεται να θεωρεί πώς έχει μια ιστορική ευκαιρία να λύσει και τα δύο προβλήματα ταυτόχρονα. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: Το 2023, οι πωλήσεις όπλων από μεγάλες γερμανικές εταιρείες αντιπροσώπευαν μόλις το 0,2% του ΑΕΠ. Αντίθετα, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιπροσώπευε το 5% του ΑΕΠ και απασχολούσε δέκα φορές περισσότερους ανθρώπους. Ωστόσο, η παραγωγή αυτοκινήτων έχει μειωθεί κατά 31% από την κορύφωσή της το 2011, αφήνοντας τα εργοστάσια να λειτουργούν με δυναμικότητα 25%, με 100.000 θέσεις εργασίας σε κίνδυνο. Μια έκθεση της Capital Economics που δημοσιεύτηκε πριν από λίγους μήνες υπολόγιζε ότι η συνολική παραγωγή οχημάτων στη Γερμανία θα μειωθεί κατά 20% την επόμενη δεκαετία. Δηλαδή, το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων που παράγονται στη Γερμανία θα «σβήσει από τον χάρτη». Στον σκληρό ανταγωνισμό του Πεκίνου, αλλά και στη χαμηλότερη ζήτηση γερμανικών οχημάτων στην Κίνα, προστέθηκε τώρα το τελευταίο χτύπημα των δασμών του Ντόναλντ Τραμπ, που είναι ιδιαίτερα επιζήμια για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ευκαιρία ο επανεξοπλισμός
Η Deutsche Bank εκτιμά ότι η μετατροπή μέρους αυτής της ικανότητας σε αμυντικό υλικό, θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά το κόστος της προσαρμογής, αντιμετωπίζοντας παράλληλα μια επείγουσα ανάγκη: Τον επανεξοπλισμό της Γερμανίας και την ενίσχυση της στρατηγικής αυτονομίας της Ευρώπης. «Η ζήτηση φαίνεται έτοιμη να αυξηθεί», σημειώνουν οι αναλυτές, επικαλούμενοι τόσο την αναπλήρωση μετά τις εξαγωγές ρεκόρ στην Ουκρανία όσο και την ανάγκη ανάκτησης των αποθεμάτων οπλικών συστημάτων που χάθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες.
Ήδη, η Volkswagen , σχεδιάζει να προχωρήσει στην παραγωγή στρατιωτικών οχημάτων , σε εργοστάσια που σχεδίαζε να κλείσει σε γερμανικό έδαφος για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από 80 χρόνια.
Οι Γερμανοί δήλωναν άλλωστε «παρών» όταν το ευρωπαϊκό όνειρο ήταν να οδηγήσουν οι Ευρωπαίοι μία Mercedes ένα Audi ή μια BMW. Τώρα, που η Ευρώπη εισέρχεται σε μια νέα εποχή επανεξοπλισμού, τα γερμανικά εργοστάσια θα πρέπει να είναι εκεί για να παρέχουν τα τανκς και τα όπλα που απαιτούν οι εταίροι τους. Αν τα αυτοκίνητα «made in Germany» ήταν συνώνυμα της ποιότητας και της αξιοπιστίας, τώρα τα τανκς «made in Germany» θα μπορούσαν να πάρουν αυτή τη θέση. Αυτό, πιστεύουν οι Γερμανοί πώς θα μπορούσε να είναι το φάρμακο για αυτήν την «αρρωστημένη» οικονομία που δεν έχει βρει δρόμο προς την ανάπτυξη.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Οικονομία
Απίστευτο: Γεμίσαμε φωτοβολταϊκά, τα σταματάμε όταν έχει ήλιο και πληρώνουμε πανάκριβα την ενέργεια
Ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Iδιοκτητών Φωτοβολταϊκών, παραγωγών ενέργειας, Πέτρος Τσικούρας μέσα από το star, εκφράζει την αγανάκτησή του, που ενώ γεμίσαμε φωτοβολταϊκά τους κάμπους, συνεχίζουμε να πληρώνουμε πανάκριβα την ενέργεια, ενώ κανείς δεν ενδιαφέρεται για σύστημα αποθήκευσης, καθώς δεν τους συμφέρει.

Οργισμένοι οι ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων με το πασχαλινό «τρέξιμο»…καθώς έπρεπε να κλείνουν την παραγωγή, για να μην πέσει το δίκτυο της ΔΕΗ, λόγω υπερφόρτωσης ενέργειας, αφού ως γνωστόν δεν έχουμε σύστημα αποθήκευσης. Ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Iδιοκτητών Φωτοβολταϊκών, παραγωγών ενέργειας, Πέτρος Τσικούρας μέσα από το star, εκφράζει την αγανάκτησή του, που ενώ γεμίσαμε φωτοβολταϊκά τους κάμπους, συνεχίζουμε να πληρώνουμε πανάκριβα την ενέργεια, ενώ κανείς δεν ενδιαφέρεται για σύστημα αποθήκευσης, καθώς δεν τους συμφέρει.
-
Πολιτική3 εβδομάδες πριν
Ομολογία αποτυχίας! Οι Τούρκοι εγκαταλείπουν τη “Γαλάζια Πατρίδα” δια στόματος του εμπνευστή της
-
Αναλύσεις1 μήνα πριν
Μάικλ Ρούμπιν στη Hellas Journal: Η σύλληψη Ιμάμογλου σηματοδοτεί ότι ο Ερντογάν θα απελευθερώσει τον Οτζαλάν μέσα σε νεκροσακούλα!
-
Πολιτική3 μήνες πριν
Έρχεται «τσουνάμι» αποκαλύψεων και στην Ελλάδα για USAID! Οι ΜΚΟ του Soros και οι Πρέσπες του Τσίπρα
-
Άμυνα2 μήνες πριν
Ισραηλινή δημοσιογράφος: “Με τη διάλυση του NATO η Τουρκία θα βρεθεί σε μεγάλο κίνδυνο! Θα χωριστεί στα δύο”
-
Πολιτική3 εβδομάδες πριν
Τούρκοι εισέβαλαν στην Καβάλα για να δείξουν «απειλητική» πινακίδα της ματωμένης Κύπρου! (video)
-
Πολιτική2 μήνες πριν
Έλληνας από τον Δομοκό αιχμάλωτος των Ουκρανών
-
Πολιτική2 μήνες πριν
Συναγερμός από τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης! “Αθόρυβος εποικισμός – Βούλγαροι και Τούρκοι αγοράζουν σπίτια στην περιοχή”
-
Διεθνή4 εβδομάδες πριν
Με την ουρά στα σκέλια! Φιντάν: Η Τουρκία δεν επιθυμεί καμία αντιπαράθεση με το Ισραήλ στη Συρία