Ακολουθήστε μας

Ιστορία - Πολιτισμός

Τα ελληνόπουλα της Αρμενίας μαθαίνουν στην κατασκήνωση για την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας

Στόχος η διαμόρφωση μιας ενήμερης και συνειδητοποιημένης γενιάς για την ελληνική κοινότητα της Αρμενίας, και οι καλοκαιρινές κατασκηνώσεις μας συμβάλλουν σε αυτόν τον σκοπό.

Δημοσιεύτηκε στις

Στις 30 Ιουνίου ολοκληρώθηκε στο Στεπαναβάν η ετήσια τριήμερη κατασκήνωση, στην οποία συμμετείχαν 24 παιδιά και 11 ενήλικοι ομαδάρχες ελληνικής καταγωγής από διάφορες πόλεις της Αρμενίας.

Φέτος, ως ομαδάρχες συμμετείχαν επίσης ο Αβέτ από το Στεπαναβάν και η Ανούς από το Νοεμπεριάν, οι οποίοι είχαν συμμετάσχει ως κατασκηνωτές στις πρώτες κατασκηνώσεις μας. Βοήθησαν ενεργά σε όλα τα οργανωτικά θέματα, ενώ ταυτόχρονα απέκτησαν πολύτιμη εμπειρία που θα τους επιτρέψει να αναλάβουν μελλοντικά την οργάνωση της κατασκήνωσης․
Όπως κάθε χρόνο, και φέτος υπήρχαν πολλά ταλαντούχα παιδιά, που έφεραν μαζί τους μουσικά όργανα όπως κιθάρα, φλογέρα και σαξόφωνο. Με τη βοήθεια του ομαδάρχη Γκεβόρκ, τα παιδιά έμαθαν να παίζουν ελληνικά τραγούδια και δημιούργησαν όλοι μαζί τον ύμνο της κατασκήνωσής μας.
Κατά τη διάρκεια της κατασκήνωσης, τα παιδιά έμαθαν ελληνικά, ελληνικούς χορούς και παρακολούθησαν ταινίες για την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας. Στη συνέχεια, δοκίμασαν τις γνώσεις τους συμμετέχοντας στο διανοητικό παιχνίδι «Τι; Πού; Πότε;»․ Στο παιχνίδι συμμετείχαν τέσσερις ομάδες που σχηματίστηκαν από τους κατασκηνωτές. Μετά από έντονο ανταγωνισμό, νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με αρχηγό την Θαΐς.
Κατά τη διάρκεια της κατασκήνωσης, μας επισκέφθηκαν εκπρόσωποι από την πρωτοβουλία των Young European Ambassadors της ΕΕ και ετοίμασαν ένα φωτορεπορτάζ για την κατασκήνωσή μας.
Στόχος μας είναι η διαμόρφωση μιας ενήμερης και συνειδητοποιημένης γενιάς για την ελληνική κοινότητα της Αρμενίας, και οι καλοκαιρινές κατασκηνώσεις μας συμβάλλουν σε αυτόν τον σκοπό.
Η φετινή κατασκήνωση, που πραγματοποιήθηκε από τις 27 έως τις 30 Ιουνίου, φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο S&V ECO RESORT στο Στεπαναβάν και χρηματοδοτήθηκε από την κυβέρνηση της Αρμενίας. 

ΠΗΓΗ: Greeks.arm

Είναι ο άγνωστος Χ, αλλά φυσικό πρόσωπο που βοηθάει στην παραγωγή ειδήσεων στο Geopolitico.gr, αλλά και τη δημιουργία βίντεο στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη. Πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινο αλγόριθμο λόγω του όγκου των δεδομένων και πληροφοριών που αφομοιώνει καθημερινώς. Είναι καταδρομέας με ειδικότητα Χειριστή Ασυρμάτων Μέσων.

Ιστορία - Πολιτισμός

Die Welt: Τώρα εμείς οι Χριστιανοί πρέπει να πάρουμε την ασφάλειά μας στα χέρια μας.

Η πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση σε μια εκκλησία στη Δαμασκό τροφοδοτεί φόβους μεταξύ των Χριστιανών στη Συρία για κλιμάκωση της βίας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτοί και άλλες θρησκευτικές μειονότητες οπλίζονται. Δεν εμπιστεύονται την κυβέρνηση – πολλοί τη θεωρούν μέρος του προβλήματος.

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Αγία Τράπεζα βανδαλίστηκε, τα στασίδια θρυμματίστηκαν, το μαρμάρινο δάπεδο γέμισε με σπασμένα γυαλιά και συντρίμμια, νεκροί, τραυματίες και αιματοβαμμένοι παντού. Ήταν μια απολύτως φρικτή σκηνή που εκτυλίχθηκε πριν από μια εβδομάδα την Κυριακή στην εκκλησία του Προφήτη Ηλία στη Δαμασκό. Δύο τζιχαντιστές άνοιξαν πυρ εναντίον των περίπου 200 πιστών κατά τη διάρκεια της βραδινής λειτουργίας και στη συνέχεια πυροδότησαν μια χειροβομβίδα. 26 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην τρομοκρατική επίθεση στην περιοχή Dweilla και τουλάχιστον 63 άλλοι τραυματίστηκαν.
Επιμέλεια: Μπάμπης Γ. Πετράκης
«Δυστυχώς, μια τέτοια επίθεση ήταν αναμενόμενη και θα μπορούσαν να υπάρξουν περισσότερες», λέει ο απογοητευμένος Κίνο Γαβριήλ. «Το έχουμε συζητήσει συχνά», προσθέτει το ηγετικό μέλος του Συριακού Κόμματος Ένωσης (SUP), το οποίο υποστηρίζει τα δικαιώματα του ασσυριακού πληθυσμού στη Συρία. «Τώρα εμείς οι Χριστιανοί πρέπει να πιέσουμε ακόμη περισσότερο για αλλαγή και να πάρουμε τη διοίκηση και την ασφάλειά μας στα χέρια μας».
Είναι μια απεγνωσμένη έκκληση για πολιτικό θάρρος και κινητοποίηση του χριστιανικού πληθυσμού. «Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να συνεχίσουμε σε αυτή τη χώρα», τονίζει ο Γαβριήλ ο οποίος κατάγεται από το Καμισλί, μια πόλη στη βορειοανατολική Συρία, αλλά εδώ και αρκετούς μήνες δραστηριοποιείται στο Ουάντι αλ-Νασάρα, που σημαίνει «Κοιλάδα των Χριστιανών», στη δυτική Συρία.
Από το σαλόνι του σπιτιού του, υπάρχει μια υπέροχη θέα στην κοιλάδα με τους καταπράσινους λόφους, τα χωράφια και τους αμπελώνες της. «Προσπαθούμε να ενώσουμε όλες τις χριστιανικές ομάδες εδώ και έχουμε ιδρύσει το Εθνικό Συμβούλιο των Λεβαντινών για τον σκοπό αυτό». Αυτή η νέα πρωτοβουλία στοχεύει να βοηθήσει στην «ανοικοδόμηση της Συρίας ως πλουραλιστικού, δημοκρατικού και χωρίς αποκλεισμούς έθνους».
Στο Wadi al-Nasara, μια καλή ώρα με το αυτοκίνητο από τη Χομς, ζουν περίπου οι μισοί από τους περίπου 300.000 Χριστιανούς που έχουν απομείνει στη Συρία. Πριν από την έναρξη του εμφύλιου πολέμου το 2011, υπήρχαν 2,1 εκατομμύρια, περίπου το δέκα τοις εκατό του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Ο πόλεμος, η καταστολή του καθεστώτος Άσαντ και μια καταστροφική οικονομική κατάσταση οδήγησαν πολλούς Χριστιανούς να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό.
Μετά τα πρόσφατα γεγονότα στην εκκλησία του Προφήτη Ηλία, ένα νέο κύμα εξόδου διαφαίνεται. Εάν η νέα συριακή κυβέρνηση δεν αναγνωρίσει το δικαίωμα των Χριστιανών στην αυτοδιάθεση και δεν εγγυηθεί την ασφάλειά τους, η μοίρα μιας από τις παλαιότερες χριστιανικές κοινότητες στον κόσμο θα μπορούσε σύντομα να σφραγιστεί.
«Φυσικά, οι άνθρωποι φοβούνται ότι η κατάσταση θα συνεχίσει να επιδεινώνεται, όπως στο Ιράκ», λέει ο Γαβριήλ, πίνοντας τον καφέ του. Κατά τη διάρκεια της αμερικανικής κατοχής του Ιράκ το 2003, ριζοσπαστικές σουνιτικές τρομοκρατικές ομάδες επιτέθηκαν επανειλημμένα σε εκκλησίες, δολοφονώντας ιερείς και απλούς πιστούς.
Μεταξύ των τζιχαντιστών στο Ιράκ εκείνη την εποχή ήταν ο νυν πρόεδρος της Συρίας, Ahmed al-Sharaa. Φυλακίστηκε εκεί το 2005 επειδή πολέμησε εναντίον των Αμερικανών. Αφέθηκε ελεύθερος έξι χρόνια αργότερα και λίγο αργότερα στάλθηκε στη Συρία με το πολεμικό του ψευδώνυμο Abu Mohammed al-Jolani – εκ μέρους και με την οικονομική υποστήριξη του Abu al-Bakr al-Baghdadi, του τότε ηγέτη του Ισλαμικού Κράτους (IS).
Ο al-Sharaa ανέλαβε την εξουσία τον περασμένο Δεκέμβριο, αφού η συμμαχία των πολιτοφυλακών του, Hayat Tahrir al-Sham (HTS), προέλασε εκπληκτικά γρήγορα σε όλη τη χώρα προς την πρωτεύουσα της Συρίας και την κατέλαβε.
Ο φόβος των ριζοσπαστών ισλαμιστών στοιχειώνει επίσης και τις άλλες εθνοτικές και θρησκευτικές μειονότητες της Συρίας, καταδεικνύοντας την ποικιλομορφία του πολιτισμού της χώρας. Σε αυτές περιλαμβάνονται, εκτός από τους Χριστιανούς, Αλαουίτες, Ισμαηλίτες, Κούρδοι, Δρούζοι και Γιαζίντι. Όλοι φοβούνται ότι θα γίνουν στόχοι εξτρεμιστών.
Η επίθεση αυτοκτονίας στην εκκλησία στη Δαμασκό εντάσσεται σε μια μακρά λίστα βίαιων πράξεων κατά μειονοτήτων. Σύμφωνα με συνεχείς αναφορές, ισλαμιστές μαχητές πραγματοποίησαν σφαγή εκατοντάδων αμάχων στις μεσογειακές ακτές της Συρίας τον Μάρτιο.
Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (SOHR) ανέφερε περισσότερα από 1.700 θύματα, κυρίως μέλη της θρησκευτικής κοινότητας των Αλαουιτών, στην οποία περιλαμβανόταν επίσης ο πρώην δικτάτορας Μπασάρ αλ-Άσαντ και άλλες βασικές προσωπικότητες του καθεστώτος του.
Έκτοτε, συνεχίζουν να συμβαίνουν νέα εγκλήματα. Νεαρά κορίτσια Αλαουίτες απάγονται, άνδρες δολοφονούνται. Αυτό συμβαίνει συχνά από προσωπική εκδίκηση, αλλά και ως μορφή συλλογικής τιμωρίας και για θρησκευτικούς λόγους.
Στα τέλη Απριλίου, σημειώθηκαν επιθέσεις κατά της μειονότητας των Δρούζων. Πρόκειται για μια αραβόφωνη θρησκευτική κοινότητα που κρατά τις διδασκαλίες και τις τελετουργίες της μυστικές και δεν θεωρείται μέρος του Ισλάμ. Λέγεται ότι τουλάχιστον δέκα άτομα σκοτώθηκαν. Η πλειοψηφία του πληθυσμού των Δρούζων, που εκτιμάται σε 700.000, ζει στη νότια Συρία, στην επαρχία Σουέιντα.
Ο πρόεδρος αλ-Σαράα είχε απαιτήσει από όλες τις ομάδες και τις πολιτοφυλακές να παραδώσουν τα όπλα τους. Ωστόσο, οι Δρούζοι δεν συμμορφώθηκαν, κάτι που μπορεί να τους έσωσε από μια μοίρα παρόμοια με αυτή των Αλαουιτών στην ακτή.
Μετά την επίθεση αυτοκτονίας στην εκκλησία του Προφήτη Ηλία οι Δρούζοι μπορεί να θέλουν να πάρουν την ασφάλεια τους στα χέρια τους.
«Μετά από όλες αυτές τις επιθέσεις κατά των μειονοτήτων, είναι κάτι παραπάνω από κατανοητό ότι κρατούν τα όπλα τους και συνεχίζουν να οπλίζονται», λέει ο Γαβριήλ. «Κάνουμε το ίδιο, επειδή πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για οτιδήποτε». Η κατάσταση στη Συρία είναι εξαιρετικά εύθραυστη και απρόβλεπτη: «Μπορεί να εκραγεί ανά πάσα στιγμή».
ΠΗΓΗ: Die Welt
Συνέχεια ανάγνωσης

Ιστορία - Πολιτισμός

Στο Άγιο Όρος ο Μελ Γκίμπσον! Στη Μονή Χιλανδαρίου για πνευματικό προσκύνημα

Ο Χολιγουντιανός ηθοποιός και σκηνοθέτης επισκέφθηκε τη σερβική αυτοκρατορική λαύρα, τονίζοντας τη βαθιά του πίστη και τα εμπόδια του χριστιανισμού στη βιομηχανία του θεάματος

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Ο Αυστραλός ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός, Μελ Γκίμπσον επέλεξε την ιστορική σερβική μονή για να περάσει μερικές ημέρες περισυλλογής, σε έναν χώρο με ιδιαίτερο πνευματικό βάρος για τη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και για ολόκληρη την Ορθοδοξία.

Γράφει ο Δημήτρης Παπαγεωργίου

Η παρουσία του Γκίμπσον στο Άγιο Όρος δεν είναι απλώς ένα ακόμη ταξίδι διασημότητας. Αντιθέτως, εντάσσεται σε μια μακρά πορεία πνευματικής αναζήτησης που αποτυπώνεται έντονα και στο έργο του.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο podcast The Joe Rogan Experience, ο Μελ Γκίμπσον μίλησε ανοιχτά για την πίεση που δέχτηκε όταν αποφάσισε να γυρίσει την ταινία Τα Πάθη του Χριστού το 2004. Όπως αποκάλυψε, ήρθε αντιμέτωπος με έντονη κριτική και αντίδραση από την κινηματογραφική βιομηχανία, η οποία –κατά τα λεγόμενά του– αντιμετωπίζει με επιφυλακτικότητα τον χριστιανισμό.

Ο ίδιος χαρακτήρισε τον χριστιανισμό ως τη μοναδική θρησκεία που “επιτρέπεται να χλευάζεται στο Χόλιγουντ”, αποδίδοντας αυτό το φαινόμενο στην κυριαρχία ενός “φιλελεύθερου, προοδευτικού κατεστημένου”, το οποίο δείχνει κατανόηση για άλλες θρησκευτικές παραδόσεις, αλλά επιτίθεται στον χριστιανισμό, λόγω –όπως ισχυρίζεται– του συσχετισμού του με “τους λευκούς, την πατριαρχία και την αποικιοκρατία”.

Παρά τις αντιξοότητες, ο Γκίμπσον δεν δείχνει να μετανιώνει. Αντίθετα, δηλώνει περήφανος για το έργο του και τη συμβολή του στη μεταφορά της ζωής του Ιησού Χριστού στη μεγάλη οθόνη. Όπως τόνισε, η ενασχόλησή του με τα Πάθη του Χριστού ήταν πρωτίστως μια πράξη πίστης και εσωτερικής ανάγκης, παρά μια απλή κινηματογραφική επιλογή.

Η παρουσία του στη Μονή Χιλανδαρίου ενισχύει την εικόνα ενός ανθρώπου που συνεχίζει να αναζητά πνευματικά ερείσματα μακριά από τη λάμψη του Χόλιγουντ, παραμένοντας πιστός στις αξίες που καθορίζουν και το καλλιτεχνικό του έργο.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ιστορία - Πολιτισμός

Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος; Βγαίνει στον αέρα το «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»

Πρόκειται για μία δικτυακή πύλη αφιερωμένη στον Μέγα Αλέξανδρο, η οποία δίνει την ευκαιρία στον επισκέπτη να παρακολουθήσει μία συνθετική, επιστημονικά έγκυρη και εύληπτη παρουσίαση της πορείας του ήρωα στην ιστορία και στον μύθο, αλλά και όλων εκείνων των ιστορικών εξελίξεων που οδήγησαν στην δημιουργία της Ελληνιστικής Οικουμένης.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Τον Ιούνιο του 323 π.Χ. ο Αλέξανδρος πέρασε στην αθανασία!…

Το Σάββατο 28 Ιουνίου, στο μουσείο των Αιγών τιμάμε την μνήμη του και σας περιμένουμε να ζήσουμε μαζί την παρθενική “εμφάνιση” του ψηφιακού μουσείου που δημιουργήσαμε για εκείνον που έβαλε τα θεμέλια ενός νέου, καλύτερου κόσμου! Πέρα από την δική μας αναζήτηση, οι φωτογραφίες και η αφήγηση ενός σύγχρονου ταξιδιώτη θα μας δείξουν πώς οι μακρινοί λαοί που έκαναν τον Αλέξανδρο δικό τους τον θυμούνται ακόμη σήμερα…

Σάββατο 28 Ιουνίου, 7 μμ. στο Μουσείο των Αιγών.

Δελτίο Τύπου Εφορείας Αρχαιοτήτων Ημαθίας & Συλλόγου Φίλων Πολυκεντρικού Μουσείου Αιγών

Παρουσίαση του έργου «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»

Στην επέτειο του θανάτου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στην Βαβυλώνα τον Ιούνιο του 323 π.Χ., η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας παρουσιάζει στο κοινό το έργο «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη», που ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΕΠΑνΕΚ 2014-2020».

Πρόκειται για μία δικτυακή πύλη αφιερωμένη στον Μέγα Αλέξανδρο, η οποία δίνει την ευκαιρία στον επισκέπτη να παρακολουθήσει μία συνθετική, επιστημονικά έγκυρη και εύληπτη παρουσίαση της πορείας του ήρωα στην ιστορία και στον μύθο, αλλά και όλων εκείνων των ιστορικών εξελίξεων που οδήγησαν στην δημιουργία της Ελληνιστικής Οικουμένης.

Βασικό στοιχείο του Εικονικού Μουσείου αποτελούν οι εξειδικευμένες βιντεολήψεις εκατοντάδων μνημείων, μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, που βρίσκονται στην Ελλάδα, την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ιορδανία, αλλά και οπτικό υλικό από μουσεία και χώρους και άλλων περιοχών που εμπλουτίζουν την αφήγηση.

Στο επίκεντρο του εικονικού μουσείου βρίσκεται η συνοπτική αφήγηση του πρώτου επιπέδου, από το οποίο ο επισκέπτης διαδραστικά μπορεί να εμβαθύνει, προχωρώντας στο δεύτερο, όπου θα βρει ένα πλήθος πολυμεσικά αντικείμενα, οργανωμένα σε επτά θεματικές ενότητες. Ψηφιακά παιχνίδια και πολλές συμπληρωματικές πληροφορίες (κείμενα, εικόνες, στοιχεία βιβλιογραφίας κλπ.) μπορεί κανείς να βρει στην βιβλιοθήκη, που αποτελεί το τρίτο επίπεδο του μουσείου.

Η παρουσίαση του έργου στο κοινό θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Ιουνίου, στις 7 μ.μ., στο Κεντρικό Μουσειακό Κτήριο του Πολυκεντρικού Μουσείου των Αιγών.Η εκδήλωση θα συνδυαστεί με τα εγκαίνια της φωτογραφικής έκθεσης «Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;», με εικόνες από την Κεντρική Ασία, που οργανώθηκε με την υποστήριξη των Φίλων του Πολυκεντρικού Μουσείου των Αιγών.

Την εκδήλωση, στην οποία θα ακουστεί η μουσική που συνέθεσε ειδικά για το ψηφιακό μουσείο ο Δημήτρης Μυστακίδης, θα προλογίσει η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ημαθίας Δρ Γεωργία Στρατούλη. Ο φωτογράφος-περιηγητής Πάρης Γαβριηλίδης θα μεταφέρει την εμπειρία του από την σύγχρονη «παρουσία» του Αλέξανδρου στο Ουζμπεκιστάν και το Τατζικιστάν. Η Δρ Αγγελική Κοτταρίδη, επίτιμη έφορος αρχαιοτήτων και πρόεδρος του συλλόγου Φίλων του Πολυκεντρικού Μουσείου των Αιγών, θα παρουσιάσει συνοπτικά το έργο και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μεγάλη προβολή την ταινία, που αποτελεί την επιτομή της αφήγησης του ψηφιακού μουσείου.

Υπεύθυνη για την σχεδίαση και την υλοποίηση του έργου ήταν η Δρ Αγγελική Κοτταρίδη, η παραγωγή έγινε από την κοινοπραξία των εταιρειών Altervision– Πολύπτυχον. Ιδιαίτερα εποικοδομητική σε όλα τα επίπεδα υπήρξε η συνεργασία με την διαχειριστική αρχή του προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΕΠΑνΕΚ 2014-2020».

Το «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη» θα είναι προσβάσιμο από την Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 στην ιστοσελίδα https://alexanderthegreatmuseum.gr/

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ιστορία - Πολιτισμός1 λεπτό πριν

Τα ελληνόπουλα της Αρμενίας μαθαίνουν στην κατασκήνωση για την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας

Στόχος η διαμόρφωση μιας ενήμερης και συνειδητοποιημένης γενιάς για την ελληνική κοινότητα της Αρμενίας, και οι καλοκαιρινές κατασκηνώσεις μας συμβάλλουν...

Πολιτική31 λεπτά πριν

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Επιδοτήσεις σε ιδιώτες για το στρατιωτικό αεροδρόμιο Ελευσίνας

Η σύζυγος διευθυντικού στελέχους του Οργανισμού εισέπραξε ενισχύσεις 120.000 ευρώ για τα 2.630 ελαιόδεντρα της Πολεμικής Αεροπορίας.

Αναλύσεις1 ώρα πριν

ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα ξαναμοιράζουν τον κόσμο! Οι Κούρδοι θέλουν να ελέγχουν την Τουρκία

Παρέμβαση του Παντελή Σαββίδη στον Flash 99,4 και τον Γιάννη Μαγκριώτη

Αναλύσεις2 ώρες πριν

Σαρώνουν στο Αιγαίο τα τουρκικά αλιευτικά! Δρούν παράνομα και ανεξέλενγκτα

Οι Τούρκοι κλεφταλιείς κινούνται και ψαρεύουν και εντός θαλάσσιων πάρκων, εκεί που ο Έλληνας απαγορεύεται ακόμα και να περάσει ως...

Αναλύσεις2 ώρες πριν

Η ένταση στις σχέσεις Ρωσίας και Αζερμπαϊτζάν! Ο ρόλος της Τουρκίας και η… προδοσία

Επιδείνωση στις σχέσεις Ρωσίας–Αζερμπαϊτζάν, πολιτικός αναβρασμός στην Αρμενία και τουρκική διείσδυση στον Νότιο Καύκασο

Δημοφιλή