Ακολουθήστε μας

Θάνος Τζήμερος

Επιστολή του Θάνου Τζήμερου στην Εισαγγελία ρατσιστικής βίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο Θάνος Τζήμερος δέχεται σωρρηδόν μηνύσεις από τον (αντ)εθνικό μηνυτή Γ. Δημητρά, κάθως εκφράζει με παρρησία τις απόψεις του για τον ισλαμικό κίνδυνο. Η Εισαγγελία Ρατσιστικής Βίας τον κάλεσε ακόμα μια φορά να δώσει εξηγήσεις για μια ανάρτησή του στο Facebook, απειλώντας, πως αν δεν ανταποκριθεί, θα διατάξει την βίαιη προσαγωγή του.

Αντί εξηγήσεων ο Θάνος Τζήμερος απέστειλε στην Εισαγγελία, μιλώντας όπως πάντα έξω από τα δόντια, την παρακάτω επιστολή που θίγει – για πρώτη φορά δημοσίως – ένα μείζον πρόβλημα της Δημοκρατίας: Τη λειτουργία της Δικαιοσύνης με πολιτικά “φίλτρα” και την ανεπάρκεια των δικαστών.

Αθήνα 28/1/2020

Κύριε εισαγγελεύ / Κυρία εισαγγελεύ / Κύριο εισαγγελέο ή εισαγγελικό ή εισαγγελένιο ή εισαγγελούδι,

(Σημ. Καθώς δεν γνωρίζω το φύλο σας, περιλαμβάνω στην προσφώνησή μου και τα τρία γένη – αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο – για να μην κατηγορηθώ ως σεξιστής. Κι επειδή η ελληνική γλώσσα δεν προβλέπει ουδέτερο γένος για το ουσιαστικοποιημένο επίθετο “εισαγγελεύς”, αυτοσχεδίασα, ελπίζοντας κάποιος από τους προτεινόμενους τύπους να σας καλύπτει.)

Επειδή μπορεί να το έχετε ξεχάσει, σας ενημερώνω ότι τον μισθό σας και τις παροχές σας τις πληρώνω εγώ με τους φόρους μου. Απαιτώ λοιπόν, δεν ζητώ απλώς, να υπηρετείτε τον νόμο. Τον νόμο, όμως. Όχι τα βίτσια κάθε δικομανή ή παρανοϊκού αυτής της χώρας.

Κάποια στιγμή στη διάρκεια των νομικών σας σπουδών, δεν μπορεί, θα πέσατε πάνω στην έννοια της “νόμω αβάσιμης” έγκλησης. Αν δεν το θυμάστε, να σας βοηθήσω: το άρθρο 47 του ΚΠΔ στην α’ παράγραφο αναφέρει:

“Ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών εξετάζει την έγκληση που έλαβε και αν κρίνει ότι αυτή δεν στηρίζεται στο νόμο ή είναι προφανώς αβάσιμη στην ουσία της ή ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης την απορρίπτει με διάταξη, η οποία περιλαμβάνει συνοπτική αιτιολογία.”

Άρα, αν κάτι είναι “φως φανάρι” ότι δεν στέκει νομικώς, δεν χρειάζεται καν να προχωρήσετε σε προανακριτική διαδικασία η οποία συνεπάγεται κόστος και για τη δημόσια διοίκηση και για τους πολίτες. Είναι “φως φανάρι” στην περίπτωσή μας; Να το δούμε.

Τι λέει ο νόμος περί ρατσιστικής βίας; Ελληνικά γνωρίζετε, υποθέτω. Αυτό:

“Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 -20.000) ευρώ”.

Για να στοιχειοθετηθεί λοιπόν αδίκημα ή έστω για να υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις, θα πρέπει να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ. Και όχι μόνο αυτό. Θα πρέπει αυτές οι πράξεις να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων. Κι όχι μόνο αυτό. Το μίσος ή η βία θα πρέπει να εκφρασθεί ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων.

Πάμε τώρα στο δημοσίευμά μου, της 21/12/2018. Αναφέρεται στον βιασμό και τον αποκεφαλισμό δύο σκανδιναβών τουριστριών στο Μαρόκο, απλώς και μόνο επειδή ήταν “άπιστες” δηλαδή μη μουσουλμάνες:

“Οι δυτικοί θα πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που οι ίδιοι χαρακτηρίζουν ως έγκλημα και το αποδίδουν σε “ανθρωπόμορφα κτήνη”, για τους δολοφόνους είναι απλώς υπακοή στις εντολές του Θεού τους. Πώς υπάκουσε ο Αβραάμ της Βίβλου στην εντολή του Θεού να σφάξει τον γιο του; Έτσι ακριβώς. Ο θεός τους τούς έχει δώσει, διά του Κορανίου, εντολή να σφάζουν απίστους και να βιάζουν τις γυναίκες τους. Κι αυτό κάνουν. Γι’ αυτό καμαρώνουν, γι’ αυτό βιντεοσκοπούν τους αποκεφαλισμούς, γι’ αυτό ανεβάζουν στο youtube τις πράξεις τους. Εσύ τις χαρακτηρίζεις αποτρόπαιες, αυτοί, ευσεβείς. Το πρόβλημα δεν το έχουν αυτοί. Το έχεις εσύ, δυτικέ, που δεν καταλαβαίνεις πώς σκέφτονται και επιτρέπεις να λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρώπης μια “θρησκεία” σφαγών και βιασμών.”

Πού βλέπετε να υποκινώ, προκαλώ, διεγείρω, προτρέπω ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ που να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ που ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των… ποιών; Των δολοφόνων του Μαρόκου ή γενικώς των μουσουλμάνων της Ευρώπης; Υπήρξε κάποια πράξη εναντίον του Ισλάμ από τις 21/12/2018 μέχρι σήμερα που είχε ως αφετηρία το δημοσίευμά μου;

Πρέπει να χάσω μια μέρα από τη δουλειά μου, να πάω στην Αστυνομία, να στέλνετε εσείς παραγγελίες και να τις φέρνουν τα αστυνομικά όργανα στο γραφείο μου, χαρτιά να πηγαίνουν και να έρχονται, φάκελοι να ντανιάζονται, να με απειλείτε με… βίαιη προσαγωγή, με όλες αυτές τις ενέργειες πληρωμένες από τους φόρους μου, δηλαδή από το υστέρημά μου, για να εξηγήσω τι; Το αυταπόδεικτο; Ο μηνυτής οφείλει να αποδείξει – ελπίζω να έχετε πέσει, κατά σύμπτωση, πάνω και σ΄ αυτή τη θεμελιώδη αρχή του δικαιικού μας συστήματος – ότι το δημοσίευμά μου συνιστά υποκίνηση, πρόκληση, διέγερση ή προτροπή σε ΠΡΑΞΕΙΣ. Το απέδειξε;

Όχι μόνο δεν το απέδειξε, αλλά τιτλοφορεί τη μηνυτήρια αναφορά του ως “ρητορική μίσους με τη μορφή βλασφημίας”. Δεν γνωρίζετε ότι έχει καταργηθεί το αδίκημα της βλασφημίας; Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι το να αποκαλείς μια θρησκεία που προτρέπει σε σφαγές και βιασμούς ως θρησκεία σφαγών και βιασμών συνιστά βλασφημία και όχι αντικειμενική περιγραφή και κυριολεξία, με καλείτε να δώσω εξηγήσεις για αδίκημα που δεν υπάρχει καν στον ποινικό μας κώδικα;

Δεν ξέρετε ότι ο εθνικός ιεροεξεταστής του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας υποβάλλει μηνύσεις σωρηδόν κατά πάντων διεκδικώντας ρεκόρ Γκίνες; Είναι οξύμωρο το ότι αυτός που ήταν διαπρύσιος πολέμιος του νόμου περί βλασφημίας και ζητούσε επιμόνως την κατάργησή του, τον επικαλείται στη μήνυσή του! Προφανώς τον ενοχλεί ο νόμος όταν πρόκειται για βλασφημία κατά του Χριστιανισμού, ενώ μια χαρά εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του όταν πρόκειται να “προστατευθεί” το Ισλάμ! Βεβαίως, αυτός τη δουλειά του κάνει, αφού μπορεί. Έτσι βγάζει μεροκάματο, μολονότι θα έπρεπε κάποιος εισαγγελέας να ψάξει τις πηγές χρηματοδότησής του και δη αυτές εκτός συνόρων. Εσείς, όμως, κάνετε τη δική σας δουλειά;

Υπολογίσατε ποτέ πόσο κοστίζει στο σύστημα απονομής της Δικαιοσύνης η εκδίκαση, με τη γραφειοκρατία που την συνοδεύει, όλων αυτών των γελοιοτήτων, οι οποίες φτάνουν στο ακροατήριο, για να καταπέσουν σχεδόν όλες, προς καταισχύνη της Δικαιοσύνης και των λειτουργών της;

Δεν ξέρω αν είσαστε εσείς ή κάποιος/α/ο προκάτοχός/ό σας που έστειλε στο ακροατήριο τη μήνυση του επαγγελματία μηνυτή εναντίον της Σώτης Τριανταφύλλου. Πηγαινοερχόταν η Σώτη από το Παρίσι όπου διαμένει για να δικασθεί με ένα απαράδεκτο, κωμικό κατηγορητήριο. Μεταξύ μας: εγώ δεν πιστεύω ότι η εισαγγελική αρχή που το έστειλε στο ακροατήριο δεν είχε συναίσθηση της ανεπάρκειάς του. Αλλά πώς να πάει κόντρα στην πανίσχυρη συντεχνία του δικαιωματισμού και της πολιτικής ορθότητας; Πώς να τολμήσει να βάλει την υπόθεση στο αρχείο, ρίχνοντας κι ένα γερό κατσάδιασμα στον επαγγελματία μηνυτή διότι απασχολεί τη Δικαιοσύνη άνευ λόγου; Ευτυχώς, κάποιοι δικαστικοί λειτουργοί έσωσαν την τιμή και την υπόληψη του κλάδου σας και η Σώτη αθωώθηκε πανηγυρικώς. Πώς, όμως, θα αποζημιωθεί για το κόστος της δίκης, των δικηγόρων και τα ταξίδια που έκανε λόγω των αλλεπάλληλων αναβολών (άλλο τεράστιο πρόβλημα αυτό στο σύστημα απονομής δικαιοσύνης);

Να σας εκθέσω λοιπόν, άπαξ δια παντός, τις απόψεις μου. Γενικώς για την Πολιτεία και ειδικώς για το Ισλάμ, διότι δεν ξέρω τι προτίθεστε να κάνετε ως συχνός αποδέκτης των προϊόντων της Βιομηχανίας Μηνύσεων “Δημητράς και Σια”.

α) Είμαι αναφανδόν υπέρ της νομιμότητας ακόμα κι αν διαφωνώ με το περιεχόμενο ενός νόμου. Έχω δηλώσει κατ΄ επανάληψιν ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται μέχρι κεραίας στους πάντες, χωρίς πολιτικά, κομματικά ή κοινωνικά φίλτρα και ο μόνος τρόπος για να αλλάξει ένας κακός νόμος είναι το νομοθετικό έργο στη Βουλή, την είσοδο στην οποία επιδιώκει το κόμμα του οποίου προεδρεύω, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ. Αν οι πολίτες μάς δώσουν τη δυνατότητα να νομοθετήσουμε θα κάνουμε τεκτονικού χαρακτήρα μεταρρυθμίσεις στο σύνολο της Δημόσιας Διοίκησης, της Δικαιοσύνης συμπεριλαμβανομένης – να το έχετε υπ’ όψιν.

β) Είμαι αναφανδόν κατά της βίας – κι αυτό το έχω δηλώσει χιλιάδες φορές. Η βία ακόμα κι αν επικαλείται τα πιο δίκαια αιτήματα του κόσμου, δημιουργεί πάντα καθεστώς χειρότερο από αυτό που διατείνεται πως θα θεραπεύσει.

γ) Θεωρώ – το έχω δηλώσει και γράψει σε εκατοντάδες άρθρα και συνεντεύξεις μου – πως το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία. Είναι ένα νομικό, κοινωνικό, πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα, ασύμβατο με τον Δυτικό πολιτισμό, που καταπατά βάναυσα τα ατομικά δικαιώματα, τα δικαιώματα των παιδιών, των γυναικών και των μειονοτήτων, και επιδιώκει τη λειτουργία του στις ευρωπαϊκές χώρες ως παράλληλο νομικό σύστημα με απώτερο (όχι και τόσο απώτερο…) στόχο την ισλαμοποίηση της Ευρώπης εκ των έσω. Αυτή είναι η άποψή μου, δυστυχώς οι εξελίξεις στην Ευρώπη με επιβεβαιώνουν, και έχω κάθε δικαίωμα να την εκφράζω δημοσίως. Θα συνεχίσω να το κάνω, είτε συμφωνείτε είτε διαφωνείτε.

δ) Θα σας συνιστούσα να αγοράζατε ένα Κοράνι και να το μελετούσατε. Εμπίπτει, καραμπινάτα, στις διατάξεις περί ρατσιστικής βίας, διότι προτρέπει τους πιστούς να ασκήσουν ανθρωποκτόνο βία στους μη μουσουλμάνους. Απ’ ό,τι ξέρω, το Ισλάμ δεν έχει αποκηρύξει αυτές τις προτροπές όπως έχει κάνει ο Χριστιανισμός κατατάσσοντας τις αντίστοιχες προτροπές του ιερού του βιβλίου στην “Παλαιά Διαθήκη”. Παλαιά Διαθήκη δεν έχει το Ισλάμ. Όλες οι εντολές του είναι άμεσης εφαρμογής και δεσμεύουν τον πιστό του 21ου αιώνα. Ρίξτε μια ματιά, για να πάρετε μια γεύση, στην επίσημη μετάφραση της Σαουδικής Αραβίας: http://qurango.com/download/greek.pdf:

Σούρα ελ-Μπάκαρα

171. «Το παράδειγμα των απίστων μοιάζει μ’ αυτόν που φωνάζει σ’ εκείνον που δεν ακούει παρά μόνον τις κραυγές και τους κλαυθμούς χωρίς να καταλαβαίνει τίποτε. Είναι κουφοί άλαλοι και τυφλοί και τίποτε δεν καταλαβαίνουν.»

191. «Φονεύετέ τους (τους απίστους) και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν…».

193. «Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η πίστη στον Αλλάχ…».

221. «Και μη παντρεύεστε άπιστες γυναίκες μέχρις ότου πιστέψουν. Μια σκλάβα που πιστεύει είναι καλύτερη από μια άπιστη ακόμα κι να σας γοητέψει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους…».

223. «Οι γυναίκες σας είναι για σας όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργήστε την όποτε και όπως θέλετε… ».

244. «Πολεμάτε υπέρ του Αλλάχ και μάθετε ότι ο Αλλάχ όλα τα ακούει και όλα τα γνωρίζει.».

Σούρα αλ-Ιμράν

56. «Κι όσο αφορά εκείνους που αρνήθηκαν την Πίστη, θο τους τιμωρήσω με σκληρά βασανιστήρια σ΄ αυτόν τον κόσμο και τον άλλο και κανείς δεν θα βρεθεί να τους βοηθήσει.».

118. «Ώ σεις που πιστεύσατε! Μην έχετε οικειότητα με όσους είναι έξω από τις θέσεις σας. Δεν θα παραλείψουν να σας διαφθείρουν.»

131. «Να φοβάστε τη Φωτιά που έχει ετοιμαστεί για όσους έχουν αρνηθεί την Πίστη.»

151. «Θα σκορπίσουμε τον τρόμο στις καρδιές των απίστων…»

157. «Αν σκοτωθείτε ή πεθάνετε για χάρη του Αλλάχ, η ευσπλαχνία και η επιείκεια από τον Αλλάχ είναι πολύ καλύτερες…»

169. «Και μή νομίσετε ότι όσοι σκοτώθηκαν για το όνομα του Αλλαχ είναι πεθαμένοι. Όχι! Ζουν, βρίσκοντας τη διατροφή τους στην παρουσία του Κυρίου τους.»

178. «Κι ας μη νομίσουν οι άπιστοι ότι η αναβολή που τους δίνουμε είναι καλό γι’ αυτούς. Τους δίνουμε αναβολή γιατί ειναι ενδεχόμενο να αυξηθούν στην ανομία τους, οπότε τους περιμένει ατιμωτική τιμωρία.»

Σούρα ελ-Νισά

15. «Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας, τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν τότε περιορίστε τες στα σπίτια ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει…»

24. «Επίσης απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες εκτός από εκείνες που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει (ως αιχμάλωτες).»

34. «Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι Κύριοι των γυναικών, γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες […] Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους, συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά.»

56. «Όσοι αρνήθηκαν τα σημεία μας σύντομα θα τους κάψουμε με την Φωτιά κι όσες φορές θα ψήνονται τα δέρματά τους θα τα αντικαθιστούμε με άλλα δέρματα, ώστε να δοκιμάζουν συνεχώς τον βασανισμό.»

76. «Εκείνοι που πίστευσαν πολεμούν υπέρ του Αλλάχ.»

84. «Πολέμα λοιπόν υπέρ του Αλλάχ. Ευθύνη δεν έχεις παρά μόνο για τον εαυτό σου. Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη.»

89. «…Αν όμως επιστρέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους όπου κι αν τους βρίσκετε.»

Σούρα ελ-Μάτντε

33. «Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του, και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα…»

38. «Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας: παραδειγματική τιμωρία, για το έγκλημά τους από τον Αλλάχ.»

Κι αυτά δεν είναι παρά μόνο ελάχιστα από τα “ιερά εδάφια” του Κορανίου στο οποίο οι μη πιστοί στον Αλλάχ χλευάζονται, υβρίζονται και απειλούνται ενώ οι πιστοί εντέλλονται στην παρούσα ζωή να τους πολεμήσουν και να τους εξοντώσουν. Αυτό λοιπόν, το εξώφθαλμο κήρυγμα μίσους, που προτρέπει σε πράξεις όχι απλώς ρατσιστικής βίας αλλά ειδεχθών ανθρωποκτονιών οι οποίες έχουν στερήσει τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και Έλληνες, δεν θεωρείται από τον εθνικό ιεροεξεταστή επιλήψιμο, ούτε ίδρωσε το αυτί κανενός στην εισαγγελία ρατσιστικής βίας να ψάξει λίγο περισσότερο τι ακριβώς διδάσκονται οι μουσουλμάνοι στα παράνομα και νόμιμα τζαμιά τους ανά την ελληνική (και την ευρωπαϊκή) επικράτεια.

Διυλίζετε τον κώνωπα, ψάχνοντας με το κερί μπας και βρείτε ψύλλους στα άχυρα μιας ανάρτησης στο Facebook που εκφράζει άποψη και μόνον, ενώ καταπίνετε όχι μόνο την κάμηλον, αλλά καραβάνια ολόκληρα μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, σεξισμού και απροκάλυπτων “θεϊκών” διαταγών για εν ψυχρώ δολοφονίες αθώων, ανυποψίαστων ανθρώπων απλώς και μόνον επειδή δεν είναι μουσουλμάνοι. Αν είχα διαθέσιμο χρόνο και πηγές χρηματοδότησης όπως ο “παρατηρητής” του ανύπαρκτου παρατηρητηρίου, θα έκανα μηνύσεις σε όλες τις μουσουλμανικές οργανώσεις της χώρας και της Ευρώπης με μόνο “ντοκουμέντο” το ιερό τους βιβλίο και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δω τις αντιδράσεις, τις δικές σας και τις δικές τους και της ευρωπαϊκής πολιτικής ορθότητας. Ενδεχομένως να το κάνω για να καταγραφεί τουλάχιστον στη δικανική μας ιστορία.

Δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με κάθε νόμιμο τρόπο για να απαγορευθεί, φυσικά μετά από σχετική νομοθετική πρόβλεψη, η λειτουργία κάθε επίσημου ισλαμικού τεμένους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που δεν αποκηρύσσει τις αιμοβόρες σούρες του ιερού τους βιβλίου διότι εκτός των άλλων στοιχειοθετούν και το ποινικό αδίκημα της απειλής. Ναι, δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες, υπάρχουν και εκκοσμικευμένοι μουσουλμάνοι αλλά το ποσοστό των φανατικών είναι εφιαλτικά μεγάλο.

Την επίθεση στο τζαμί του παρανοϊκού της Νέας Ζηλανδίας δεν υπήρξε χριστιανός που να μην την καταδίκασε. Την επίθεση όμως των ριζοσπαστών ισλαμιστών στο μετρό του Λονδίνου στις 7/7/2005, πολύ πριν τον ISIS, που κόστισε 56 νεκρούς και 700 τραυματίες την θεωρεί δικαιολογημένη ο 1 στους 4 Βρετανούς μουσουλμάνους!

Μάλιστα, τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα (31%) στους νεαρούς μουσουλμάνους σε σχέση με τις ηλικίες πάνω από 45 (14%)! To 9% των Βρετανών μουσουλμάνων (288.000 άτομα!) ανήκουν στον σκληρό πυρήνα των ισλαμιστών και δηλώνουν ότι οι βομβιστές αυτοκτονίας είναι δικαιολογημένοι, ότι δεν θα κατέδιδαν ποτέ έναν τρομοκράτη στις αρχές, και ότι θεωρούν τη βία αποδεκτό τρόπο διάδοσης ή υπεράσπισης της θρησκείας τους. Τo 28% (896.000 άτομα) θέλουν η Βρετανία να γίνει ένα ισλαμικό κράτος και η σαρία να επιβληθεί σε όλους, μουσουλμάνους και μη. Κι όταν μιλάνε για σαρία δεν εννοούν θέματα αστικού δικαίου, αλλά λιθοβολισμό για μοιχεία, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμούς.

Το 65% των μουσουλμάνων της Δ. Ευρώπης θεωρούν τη σαρία πιο σημαντική από τον νόμο του κράτους στο οποίο ζουν και θα ήθελαν να εφαρμοστεί επίσημα, τουλάχιστον ως παράλληλο νομικό σύστημα. Δεν έτυχε ποτέ να διαβάσετε έρευνα γνώμης ανάμεσα στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς της Ευρώπης;

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το τι σκέπτομαι και τι επιδιώκω με την πολιτική μου δράση, διαβάστε τα παρακάτω άρθρα τα οποία, να σημειώσω, τα ξέρει απ’ έξω κι ανακατωτά ο εθνικός ιεροεξεταστής, καθότι απ’ ό,τι φαίνεται παρακολουθεί και πότε βήχω. Τελειώνοντας, σας υπενθυμίζω ότι έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, κι ένα από αυτά είναι να εργάζομαι για να πληρώνω φόρους για να καλύπτω τον δικό σας μισθό. Γι’ αυτό, σας παρακαλώ πολύ να μην με ξαναενοχλήσετε με φαιδρότητες. Δεν πρόκειται να ανταποκριθώ σε καμμία πρόσκλησή σας, αν θέλετε να διατάξετε βίαιη προσαγωγή μου κάντε το, είναι δικαίωμά σας (ακόμα κι έτσι, δεν πρόκειται να προσθέσω τίποτε περισσότερο από όσα γράφω εδώ) ή στείλτε την υπόθεση στο ακροατήριο να γελάν και τα κουδούνια στην έδρα.

Και μια φιλική συμβουλή – αν θέλετε την ακούτε: ο θεσμικός ρόλος δεν αρκεί από μόνος του για να περιβάλλει κάποιον με κύρος. Πρέπει να βοηθάει κι ο ίδιος. Η περίπτωση “Πάκη” ίσως είναι ένα καλό παράδειγμα. Αν σας ενοχλεί η εικόνα που έχουν οι πολίτες για το επίπεδο της λειτουργίας της Δικαιοσύνης (το 65% την εμπιστεύεται λίγο ή καθόλου), αναρωτηθείτε πόσο έχετε συμβάλει κι εσείς σ΄ αυτή. Και σκεφθείτε τι πρέπει να κάνετε για να την αλλάξετε.

Σχετική αρθρογραφία μου:

“Πολυπολιτισμικότητα και άλλα παραμύθια”
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=35626

“Ποιος πολιτισμός είναι ανώτερος”

http://www.athensvoice.gr/…/πολιτικη/ποιος-πολιτισμός-είναι…

“Θεός σφαγών και βιασμών”

http://www.athensvoice.gr/po…/75171_theos-sfagon-kai-viasmon

“Ζητούνται αρτιμελείς νομικοί”

http://www.eglimatikotita.gr/2014/08/blog-post_4.html

“Ο μεσαίωνας του φόβου”

http://marketnews.gr/article/19826/o_mesaiwnas_tou_fobou

“Ζωσμένοι με εκρηκτικά”
http://marketnews.gr/article/317202/zwsmenoi_me_ekrhktika

Η θρησκεία ως ποινικό αδίκημα

https://www.liberal.gr/…/i-thriskeia-os-poiniko-adiki…/40428

“Διαφωτισμός με προοδευτική συσκότιση”

http://www.athensvoice.gr/…/135324_diafotismos-me-proodeyti…

“Ο Πόλεμος με το Ισλάμ τελείωσε”

http://www.liberal.gr/…/arthra/o-polemos-me-to-islam-teleio…

“Πλατεία Μωάμεθ πρώην Τραφάλγκαρ”

http://www.capital.gr/…/32…/plateia-moameth-proin-trafalgkar

“Ο καρχαρίας ή εσύ”
http://www.capital.gr/story/3081086

“Η χημειοθεραπεία της μαντήλας”

http://www.liberal.gr/…/i-isonchimeiotherapeiasin-tis-manti…

“Επιτέλους η σαρία γκρεμίζεται μέσω Στρασβούργου”

http://www.capital.gr/…/epitelous-i-saria-gkremizetai-meso-…

“Υπάρχει γαλανόλευκο Ισλάμ”

http://marketnews.gr/artic…/447768/yparxei-galanoleyko-islam

“Από τον γέροντα Παστίτσιο στο Ισλάμ Μπαϊλντί.”

http://www.athensvoice.gr/…/348936_apo-ton-geronta-pastitsi…

“Η αβάσταχτη βιαιότητα της μη – βίας”

http://marketnews.gr/…/39…/h-abastaxth-biaiothta-ths-mh-bias

“Σημαδεύοντας την καρωτίδα της Δημοκρατίας”

http://www.capital.gr/…/simadeuontas-tin-karotida-tis-dimok…

“Είμαστε λοιπόν ακροδεξιοί;”

http://marketnews.gr/art…/1726631/eimaste-loipon-akrodeksioi

“Πριν να μάθετε πολιτική, ξεκινήστε μαθαίνοντας ανάγνωση”

http://marketnews.gr/…/prin-na-mathete-politiki-ksekinhste-…

“Έχει δίκιο η μουσουλμάνα”

http://marketnews.gr/arti…/2452204/exei-dikio-h-mousoulmana…

Οι θέσεις της “Δημιουργίας ξανά” για τις σχέσεις κράτους – εκκλησιών
http://www.dimiourgiaxana.gr/el/θεσεις/κρατος-εκκλησιες

Θάνος Τζήμερος

Πρόεδρος του κόμματος “ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ”

Επικεφαλής της παράταξης “ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ” στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής

 

 

Θάνος Τζήμερος

Έλα επενδυτή, να σε τρελάνουμε!

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Προσκλητήριο σε επενδυτές, Έλληνες και ξένους, απηύθυνε ο πρωθυπουργός στο πρόσφατο ταξίδι του στις ΗΠΑ. “Ελάτε να επενδύσετε στην Ελλάδα”, είπε, “που αποτελεί πυλώνα σταθερότητας, ευημερίας και δημοσιονομικής υπευθυνότητας”! 

Λυπάμαι που θα το πω, γιατί αλλιώς θέλαμε να είναι η διακυβέρνηση της ΝΔ μετά τη συριζαϊκή λαίλαπα, αλλά ακόμα μια φορά προσπάθησε να εξαπατήσει τους ακροατές του. Η Ελλάδα είναι η χώρα στην οποία η επιχειρηματικότητα βρίσκεται μονίμως υπό διωγμόν. Εκτός από μία κατηγορία της: τη διαπλεκόμενη. Αν δεν έχεις άκρες στο γκουβέρνο και δεν “σπρώχνεις” με τον γνωστό διαχρονικό τρόπο την υπόθεσή σου, μαύρο φίδι που σ’ έφαγε. Όχι μόνο η σταθερότητα και η υπευθυνότητα είναι έννοιες παντελώς άγνωστες στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση, αλλά το μπάχαλο που επικρατεί στο σύνολό της μετατρέπει σε σισύφειο βασανιστήριο κάθε επενδυτική προσπάθεια. 

Θα μπορούσα να αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις, από πολλούς τομείς της Οικονομίας, που επενδυτές κατέληξαν να τρέχουν μακριά, βλαστημώντας και φωνάζοντας: “Μην πλησιάζετε σ΄ αυτή τη χώρα. Την κυβερνούν σαδιστές και τρελοί!”. Θα περιοριστώ σε έναν, για να τον δούμε σε κάποιο βάθος, που αφορά τις θεωρούμενες ως “ατμομηχανές” της ελληνικής Οικονομίας: τη δόμηση και τον τουρισμό. 

Πρέπει να επιτρέπεται η εκτός σχεδίου δόμηση; Κάποια κράτη λένε κατηγορηματικά “Όχι”. Κάποια άλλα λένε: “Ναι, υπό προϋποθέσεις, που είναι αυτές κι αυτές”. Υπάρχει και η Ελλάδα που λέει: “Δεν ξέρω, ξεκίνα εσύ και βλέπουμε”. 

Ξεκίνησε, λοιπόν, ο επενδυτής της ιστορίας μας μια τουριστική επένδυση 25 εκατομμυρίων ευρώ, αφού προσέλαβε νομικό σύμβουλο για να είναι σίγουρος ότι όλα θα γίνονται by the book.

Μελέτησε τον αναπτυξιακό νόμο και διαπίστωσε ότι το κράτος όχι μόνο ζητάει από επενδυτές να φτιάξουν ξενοδοχειακές μονάδες σε νησιά, αλλά τις επιδοτεί κιόλας, ιδιαίτερα όταν αυτά θεωρούνται απομακρυσμένες ή τουριστικά αναπτυσσόμενες περιοχές.

Αγόρασε μια έκταση 39 στρεμμάτων στην Κω, με πρόσωπο στον αιγιαλό, μέσα σε Ζώνη Οικιστικού Ελέγχου (ΖΟΕ), σχεδίασε ένα 5στερο ξενοδοχειακό συγκρότημα 420 κλινών και ξεκίνησε να μαζεύει τα προβλεπόμενα “χαρτιά”: 
– έγκριση από την Αρχαιολογία
– έγκριση περιβαλλοντικών όρων από την Περιφέρεια
– έγκριση “εισόδου – εξόδου” από τον Δήμο για τον δρόμο στον οποίο έχει “πρόσωπο” το οικόπεδο 
– εγκεκριμένους όρους δόμησης από την Πολεοδομία, που πλέον λέγεται Υπηρεσία Δόμησης (ΥΔΟΜ) 
– έκδοση καταλληλότητας τοπογραφικού από την Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων (ΕΥΠΑΤΕ) 
– έγκριση επιχορήγησης που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης 
– έγκριση από το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Περιφερειακής Ενότητας Κω. 

Τέσσερα  χρόνια  έτρεχε από Υπηρεσία σε Υπηρεσία. Κι αφού επιτέλους τα κατάφερε, ξαναπήγε στην ΥΔΟΜ, να πάρει την οικοδομική άδεια, σίγουρος ότι είναι απλώς θέμα διεκπεραίωσης. Αμ, δε!

“Δεν μπορείτε να χτίσετε” του είπαν, “διότι ο δρόμος στον οποίο βλέπει το οικόπεδο δεν είναι δημόσιος”!

για τη συνέχεια  Capital 

Συνέχεια ανάγνωσης

Ευρωπαϊκή Ένωση

Θα αφήσουμε τη “Γενεύη” να διαλύσει την Ευρώπη;

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Τι είναι οι διεθνείς συνθήκες; Δεν είμαι σίγουρος ότι ο νομικός κόσμος της Ευρώπης (και της Ελλάδας) ξέρει την απάντηση.

Από τις δημόσιες τοποθετήσεις πολλών τριβωνιανούτσικων και την αρθρογραφία τους, βγάζεις το συμπέρασμα ότι τις θεωρούν κάτι σαν τις Δέκα Εντολές: θέσφατα. Δεν τις αγγίζουμε. Τις εφαρμόζουμε τυφλά. Και, προς Θεού, δεν κρίνουμε το θεωρητικό τους υπόβαθρο. Γιατί;

“Διότι αν αρχίσουμε να αναθεωρούμε τις διεθνείς συνθήκες είναι βούτυρο στο ψωμί του Ερντογάν, που θέλει αναθεώρηση της Συνθήκης της Λωζάνης”.

Το επιχείρημα είναι κωμικό, αλλά μια που έχει διατυπωθεί πολλές φορές από πολλούς, αναγκάζομαι να το ανασκευάσω. Υπάρχουν, λοιπόν, πολλών ειδών διακρατικές συνθήκες, διμερείς, πολυμερείς, παγκόσμιες, θεσμικές, συνθήκες-πλαίσιο. Ο βασικός τους διαχωρισμός είναι το αν έχουν προκύψει ως συνθήκες ειρήνευσης μετά από κάποιον πόλεμο ή ως συνθήκες σε καιρό ειρήνης. Οι πρώτες σχεδόν πάντα περιλαμβάνουν οριοθετήσεις συνόρων. Προφανώς, για να αλλάξουν θα πρέπει να γίνει νέος πόλεμος. Παράδειγμα η Συνθήκη των Σεβρών (1920) που αντικαταστάθηκε από τη Συνθήκη της Λωζάνης (1923), μετά την Μικρασιατική Καταστροφή. Αυτές, ναι, δεν τις αγγίζουμε. Οι δεύτερες διευθετούν θέματα διαχειριστικής ή και θεσμικής φύσεως και δεσμεύουν τα κράτη που τις υπέγραψαν, όσον καιρό συνεχίζουν να συμφωνούν με το περιεχόμενό τους. Αυτές είναι εργαλεία. Τις κάνουμε ό,τι θέλουμε. Τις απλώνουμε, τις μαζεύουμε, τις τροποποιούμε, όπως η ιδρυτική της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητας Συνθήκη της Ρώμης (1957) που επεκτάθηκε με τη Συνθήκη του Μάαστριχτ (1992), μέχρι και τις καταργούμε, όταν έχουν ξεπεραστεί από τα γεγονότα, όπως η Συνθήκη της Κοινωνίας των Εθνών (1919). Και φυσικά, όχι μόνο συζητούμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την εφαρμογή τους, αλλά και σηκώνουμε τον κόσμο στο πόδι για αναθεώρηση, σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι έχουν μετατραπεί σε βόμβα στα θεμέλια της Ευρώπης, όπως η Σύμβαση της Γενεύης, που είναι το σημερινό θέμα μας.

Είναι εντυπωσιακό, το ότι επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή στον ελληνικό νομικό και ακαδημαϊκό κόσμο για ένα διεθνές νομικό πλαίσιο, η παθογένεια του οποίου είναι παραπάνω από εμφανής και οι τοξικές του παρενέργειες σοβαρότατες. Ψάχνοντας στο google “αναθεώρηση”, “τροποποίηση”, “αλλαγή”, “κατάργηση” της “Σύμβασης της Γενεύης”, στις πρώτες 20 σελίδες βρήκα μόνο δύο σχετικά κείμενα. Το ένα ζητάει να προστεθεί στη Σύμβαση και η έννοια του περιβαλλοντικού ή κλιματικού πρόσφυγα, κάποιου που θέλει να φύγει από την πατρίδα του γιατί η κλιματική αλλαγή τού δυσκολεύει τη ζωή. Βεβαίως το θέμα είναι πολύ σοβαρό για τους κατοίκους ορισμένων νησίδων του Ειρηνικού που η άνοδος της στάθμης της θάλασσας απειλεί να τις καλύψει ολοσχερώς, αλλά, όπως συμβαίνει πάντα, οι προπαγανδιστές του όρου θέλουν να τον επεκτείνουν ακόμα και σε εκείνους που δυσφορούν από έναν καύσωνα του Αυγούστου.

Το άλλο, με τίτλο “Σύμβαση της Γενεύης για τους πρόσφυγες – Η κερκόπορτα της παράνομης μετανάστευσης (2020)είναι του διδάκτορα Διοικητικού Δικαίου, Ιωάννη Γκιτσάκη. Από τους 45.000 νομικούς της χώρας, μόνο ένας ασχολήθηκε με το θέμα! (Αν υπήρξαν και άλλοι, θα χαρώ πολύ να το μάθω, αλλά το google δεν εμφανίζει κανένα άλλο κείμενο.)

Γιατί το κείμενο της Γενεύης δεν ονομάζεται Συνθήκη (Τreaty) αλλά Σύμβαση (Convention); Μολονότι και οι δύο όροι χρησιμοποιούνται για νομικές συμφωνίες που συνάπτονται μεταξύ κρατών ή διεθνών οργανισμών, οι συμβάσεις είναι πιο εξειδικευμένες και αφορούν συνήθως συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον ή η συνεργασία σε τεχνικά θέματα. Δεν έχουν την καθολικότητα των Συνθηκών, αφήνοντας στα κράτη περιθώριο για προσαρμογή των όρων τους σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, η δέσμευση των κρατών είναι οικειοθελής. 

Η Σύμβαση της Γενεύης αφορούσε αποκλειστικά τα προβλήματα που προέκυψαν από τις μετακινήσεις πληθυσμών λόγω του Β΄ΠΠ και των όσων επακολούθησαν. Γι’ αυτό περιόριζε το δικαίωμα υποβολής αιτήματος ασύλου μόνο σε άτομα που εμπλέκονταν σε “γεγονότα επελθόντα προ της 1ης Ιανουαρίου 1951 εν Ευρώπη ή αλλαχού” (άρθρο 1, §Β1). Μάλιστα, το “αλλαχού” ήταν προαιρετικό. Μπορούσε δηλαδή ένα κράτος να πει “δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται εκτός Ευρώπης, θα δέχομαι μόνο Ευρωπαίους ως πρόσφυγες”.

Στόχος της, καθώς οι περισσότεροι πρόσφυγες πολέμου είχαν ήδη επιστρέψει στις εστίες τους, ήταν να λύσει τα προβλήματα της μεταπολεμικής διαίρεσης της Ευρώπης σε ζώνες επιρροής. Είχαν περάσει πάνω από 6 χρόνια από τις Διασκέψεις της Μόσχας και της Γιάλτας, η Γερμανία είχε ήδη χωριστεί σε Δυτική και Ανατολική, και η Ευρώπη βίωνε τον ψυχρό πόλεμο ξέροντας ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων από χώρες του Σιδηρού Παραπετάσματος θα επέλεγε να μην επιστρέψει στον “σοβιετικό σοσιαλιστικό παράδεισο” ή θα προσπαθούσε να δραπετεύσει από εκεί. Αυτών των περιπτώσεων κυρίως τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις ήθελε να καθορίσει η Σύμβαση.

για τη συνέχεια Capital

Συνέχεια ανάγνωσης

Θάνος Τζήμερος

ΔΕΘ: Γαλάζια παραμύθια, δυστυχώς με δράκο

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Από τη μια, αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία, από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου https://migration.gov.gr/statistika/. Δείχνουν, την ΑΥΞΗΣΗ, ανά μήνα, του αριθμού των  εισβολέων, φέτος, σε σχέση με τον αντίστοιχο  μήνα, πέρυσι (πρόκειται προφανώς μόνο για τους καταγεγραμμένους): 
Ιανουάριος    : 97%
Φεβρουάριος   : 355%
Μάρτιος    : 83%
Απρίλιος    : 166%
Μάιος        : 175%
Ιούνιος        : 26%
Ιούλιος        : 41%

Εδώ είναι τα screenshots από τα γραφήματα:

Θα παρατηρήσατε ότι ενώ ο πίνακας, τους δύο πρώτους μήνες, έχει τον τίτλο “Ροές αφίξεων”, από τον Μάρτιο και μετά επιγράφεται “Μεταναστευτικές ροές στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και στον Έβρο”. Γιατί; Όσοι εισβολείς φτάνουν στην Κρήτη, στο Πήλιο ή στο… Σούνιο, πού καταγράφονται; 

Κι από την άλλη, αυτά είναι, αυτολεξεί, όσα ανέφερε για το θέμα ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ “… η γενεσιουργός αιτία της ανόδου της ακροδεξιάς στην Ευρώπη είναι πρωτίστως ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τη διαχείριση της παράνομης μετανάστευσης. Αυτό το πρόβλημα στην Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό (όχι σε πλήρη βαθμό) το έχουμε αντιμετωπίσει. Και το έχουμε αντιμετωπίσει με μια αυστηρή πολιτική φύλαξης των συνόρων μας…”

Πρόκειται, προφανώς, για ΑΠΟΛΥΤΗ διαστρέβλωση της αλήθειας. Τι μπορεί να έχει συμβεί; Ένα από τα παρακάτω:

Α. Να μην έχει υπόψη του τα στοιχεία. Να μην ενδιαφέρθηκε να ενημερωθεί. Να απέφυγαν και οι υπουργοί του να τον ενημερώσουν. Και μολονότι ήξερε ότι θα ερωτηθεί για το θέμα, να μην θεώρησε σκόπιμο να μάθει το τι πραγματικά συμβαίνει, και να είπε ό,τι του κατέβηκε στην γκλάβα, που λένε και στο χωριό μου. Αν ισχύει αυτό, πιστεύει κανείς ότι ένας άνθρωπος τόσο ανεύθυνος είναι κατάλληλος για το τιμόνι της χώρας; 

Β. Να τα έχει υπόψη του, αλλά να ψεύδεται ασυστόλως, πουλώντας παραμύθι στο πόπολο που δεν πολυψάχνει τους αριθμούς και έχοντας ταυτόχρονα τις πλάτες των κυβερνητικών ΜΜΕ που θα γράψουν πόσες παροχές “έδωσε ο Μητσοτάκης” (αυτοπροσώπως) και πόσο αυτές “θα ανακουφίσουν τον πολίτη” και “θα φέρουν ανάπτυξη”. Αν ισχύει αυτό, πιστεύει κανείς ότι ένας άνθρωπος με τέτοιο έλλειμμα ήθους και τέτοια περιφρόνηση απέναντι στον πολίτη, είναι κατάλληλος για το τιμόνι της χώρας; 

Τρίτη εκδοχή, λυπάμαι, δεν υπάρχει.

Δυστυχώς, όμως, αυτά δεν ήταν τα μόνα απίστευτα που ακούστηκαν στη ΔΕΘ. Οι παροχές που εξήγγειλε ο ΠΘ και εξειδίκευσε ο ΥΠΟΙΚ ως εργαλεία ανάπτυξης ήταν αντιστοίχου επιπέδου μυθοπλασίας. Θα αναφερθώ δειγματοληπτικά σε κάποιες από αυτές, που είναι αρκετές για να δείξουν τον βαθμό παράνοιας στον οποίο μπορεί να οδηγήσει ο κρατισμός και η σοσιαλιστική αντίληψη ότι η κυβέρνηση μπορεί να φορολογεί τα πάντα, να ανακατεύεται στα πάντα και να ρυθμίζει τα πάντα στις συναλλαγές των ιδιωτών, διότι κάποιος είναι, σώνει και καλά, ο αδύναμος και πρέπει να προστατευθεί ή υπάρχει ένα υπέρτερο δημόσιο αγαθό, όπως το αντιλαμβάνονται οι μπολσεβίκοι, που πρέπει να προφυλαχθεί.

Θα καταργηθεί, μάθαμε, το τέλος σταθερής τηλεφωνίας αλλά μόνο για όσους έχουν οπτική ίνα και συνδέσεις πάνω από 100 Mbps! Παραμένει άθικτο το τέλος κινητής τηλεφωνίας. “Τέλος”, επειδή έχουμε ξεχάσει και τους ορισμούς, ονομάζεται το ποσό που πληρώνει ο πολίτης στο κράτος, πέραν της γενικής φορολογίας, για συγκεκριμένες υπηρεσίες που το κράτος τού παρέχει σε ατομική βάση. Ποια τέτοια υπηρεσία παρέχεται στους συνδρομητές τηλεφωνίας; Καμμία! Οι εταιρείες, σταθερής και κινητής, καταβάλλουν στο κράτος σημαντικά ποσά σε δημοπρασίες για το φάσμα συχνοτήτων και ετήσια τέλη φάσματος, κόστος που μετακυλίεται στον συνδρομητή. (Στη δημοπρασία του φάσματος 5G, το 2020, οι ελληνικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών πλήρωσαν συνολικά περίπου 372 εκατομμύρια ευρώ στο κράτος για την απόκτηση δικαιωμάτων.)

Γιατί λοιπόν θα πρέπει να πληρώνει τέλος και ο συνδρομητής; Με ποια λογική φορολογείται η επικοινωνία, ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, που δεν κοστίζει και λίγο στην Ελλάδα, λόγω ολιγοπωλίου; Και μάλιστα, δείτε την τριπλή χρέωση: το τέλος υπολογίζεται ως ποσοστό 5% επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού στον οποίο ήδη περιλαμβάνεται το πάγιο τέλος που εισπράττεται υπέρ της εταιρείας τηλεφωνίας. Τέλος στο τέλος. Τελειώσαμε; Όχι. Διότι επί του… τελικού τέλους επιβάλλεται και ΦΠΑ!

Στα πέντε χρόνια που κάνει κουμάντο η “κυβέρνηση των αρίστων”, δεν βρέθηκε ένας σοβαρός άνθρωπος να πει “Ρε σεις, τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά! Τι προσβολή για τον πολίτη! Τι ληστρική αντίληψη για τον ρόλο του κράτους! Καταργήστε αυτό το νταβατζιλίκι να τελειώνουμε!”; Είμαι σίγουρος ότι βρέθηκε. Αλλά τον αποπήραν οι άλλοι: “Άσε, να τον μειώνουμε σιγά σιγά, σε δόσεις, για να πουλάμε παραμύθι δήθεν φιλελεύθερης πολιτικής και να έχουμε να προσθέτουμε πολλά bullets στον εκάστοτε κατάλογο παροχολογίας. Έτσι, το 2022, απηλλάγησαν από τα τέλη κινητής οι νέοι 12-29 ετών και τώρα απαλλάσσονται από τα τέλη σταθερής όσοι βάζουν “γρήγορη” σύνδεση με οπτική ίνα. Του χρόνου μπορεί η πρώτη κατηγορία να επεκταθεί μέχρι τα 39 χρόνια, το 2026 μέχρι τα 49, όπως έγινε με τους 50άρηδες δικαιούχους του προγράμματος “Το σπίτι μου”. Για το 2027, που είναι και εκλογική χρονιά, κάποια άλλη παροχή θα σκαρφιστούμε. 

Απαλλάσσονται επίσης, από τον φόρο ασφαλίστρου, ασφαλιστικά συμβόλαια που αφορούν παιδιά έως 18 ετών. Να το δούμε λίγο καλύτερα αυτό, διότι πληρώνοντας εκατοντάδες φόρους και τέλη, έχουμε ξεχάσει τι είναι ο καθένας. O φόρος ασφαλίστρων θεσπίστηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 29 του ν. 3429/2006 (210 Α’) και ισχύει έκτοτε συνεχώς. Επιβάλλεται σε κάθε ασφάλιστρο που πληρώνεις, για κάθε λόγο! Για το αυτοκίνητο, για το σπίτι, για ασφάλεια ζωής, υγείας κ.λπ. (Ο συντελεστής του φόρου είναι 20% στον κλάδο πυρός, 4% στον κλάδο ζωής και 15% στα υπόλοιπα.) Να ένα παράδειγμα από μια ασφάλεια αυτοκινήτου. 

για τη συνέχεια Capital

Συνέχεια ανάγνωσης

Ινφογνώμων

Infognomon Logo

Περιηγηθείτε στα κορυφαία βιβλία του βιβλιοπωλείου μας

Προβολή όλων

Δημοφιλή