Οικονομία
Σε ρυθμούς αγορών η Αθήνα – Άνοδος +25% από την αρχή του έτους
Σε στενό εύρος τιμών κινήθηκε το ελληνικό χρηματιστήριο, με τον Γενικό Δείκτη να κυμαίνεται μεταξύ 1.828 και 1.839 μονάδων, κλείνοντας τελικά στις 1.839,22 μονάδες με άνοδο +0,23%.

Σε στενό εύρος τιμών κινήθηκε το ελληνικό χρηματιστήριο, με τον Γενικό Δείκτη να κυμαίνεται μεταξύ 1.828 και 1.839 μονάδων, κλείνοντας τελικά στις 1.839,22 μονάδες με άνοδο +0,23%. Παρά τις εναλλαγές προσήμου, στο τέλος επικράτησαν οι αγοραστές, εξασφαλίζοντας θετικό πρόσημο για τρίτη διαδοχική ημέρα. Ο δείκτης διατηρείται κοντά στα υψηλά 15ετίας, ενώ από την αρχή του έτους καταγράφει συνολικά άνοδο +25,15%.
Η συνεδρίαση χαρακτηρίστηκε από υψηλή συναλλακτική δραστηριότητα (άνω των 200 εκατ. ευρώ), με μεγάλες προσυμφωνημένες πράξεις στις τράπεζες. Ενδεικτικά, στην Εθνική Τράπεζα διακινήθηκαν πάνω από 2 εκατ. μετοχές αξίας 21,05 εκατ. ευρώ, ενώ στην Πειραιώς έγιναν δύο πακέτα συνολικής αξίας σχεδόν 29 εκατ. ευρώ.
Στο ταμπλό, η Εθνική και η Πειραιώς σημείωσαν αξιοσημείωτα κέρδη, ανακτώντας έδαφος μετά τις αποκοπές μερισμάτων και επιστροφών κεφαλαίου. Ο ΟΤΕ συνέχισε την ανοδική του πορεία, πλησιάζοντας τα 18 ευρώ – το υψηλότερο επίπεδο από το 2022. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ φλέρταρε με τα 20 ευρώ, επίπεδα που είχε να δει από το 2004. Στον αντίποδα, πτώση σημείωσαν οι Lamda Development και ΔΑΑ, ενώ ξεχώρισε η Κέκροψ με άνοδο +20%, φτάνοντας σε υψηλό από τον Απρίλιο του 2024.
Στο εξωτερικό, οι διεθνείς αγορές κατέγραψαν μικτές τάσεις. Η Wall Street εμφάνισε σταθεροποιητική εικόνα, καθώς οι επενδυτές αξιολογούν την απόδοση των τεχνολογικών μετοχών σε αντιστάθμιση των αρνητικών ενδείξεων για την απασχόληση. Μικρές απώλειες σημειώνουν οι βασικοί δείκτες, επηρεασμένοι και από τις γεωπολιτικές εξελίξεις.
Στην Ευρώπη, οι αγορές κινούνται επιφυλακτικά ενόψει των αποφάσεων της ΕΚΤ. Η Τράπεζα μείωσε τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης στο 2%, ακολουθώντας τη μείωση του πληθωρισμού της ευρωζώνης στο 1,9%. Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 υποχωρεί ελαφρώς κατά -0,2%.
Αντίστοιχη εικόνα και στην Ασία, όπου η πλειονότητα των δεικτών παρουσίασε μικρές μεταβολές. Ξεχώρισε ο Kospi στη Νότια Κορέα με άνοδο +1,5%, λόγω αισιοδοξίας για μεταρρυθμίσεις στην αγορά από τη νέα κυβέρνηση.

Οικονομία
Eurostat: Ιρλανδία Πρωταθλήτρια Ανάπτυξης στην ΕΕ, Στάσιμη η Ελλάδα
Σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 1,5% στην ευρωζώνη και κατά 1,6% στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο του 2025, μετά από +1,2% στην ευρωζώνη και +1,4% στην ΕΕ το προηγούμενο τρίμηνο.

Κατά 0,6% αυξήθηκε το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ της ΕΕ και της Ευρωζώνης την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου, σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με τη Eurostat.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το ΑΕΠ είχε αυξηθεί κατά 0,3% στην ευρωζώνη και κατά 0,4% στην ΕΕ.
Σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 1,5% στην ευρωζώνη και κατά 1,6% στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο του 2025, μετά από +1,2% στην ευρωζώνη και +1,4% στην ΕΕ το προηγούμενο τρίμηνο.
Βάσει των στοιχείων της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, η Ελλάδα κατέγραψε μηδενική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2025 σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και ανάπτυξη 2,2% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2024.
Euro area #GDP up by 0.6% in Q1 2025, +1.5% compared with Q1 2024 https://t.co/3yHObFQT9d pic.twitter.com/81emElAScu
— EU_Eurostat (@EU_Eurostat) June 6, 2025
Ξεχωρίζει η Ιρλανδία
Η Ιρλανδία (+9,7%) κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση του ΑΕΠ σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, ακολουθούμενη από τη Μάλτα (+2,1%) και την Κύπρο (+1,3%).
Αρνητικά κινήθηκε το ΑΕΠ σε Λουξεμβούργο (-1,0%), Σλοβενία (-0,8%), Δανία και Πορτογαλία (και οι δύο -0,5%).
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2025, το ΑΕΠ στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 0,1% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο (μετά από +0,6% το τέταρτο τρίμηνο του 2024).
Οικονομία
Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας αντιμετωπίζει εμπόδια στη Βραζιλία εν μέσω εκκλήσεων για δασμολόγηση στην BYD

Η επέκταση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Κίνας στη Βραζιλία αντιμετωπίζει αυξανόμενες προκλήσεις, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν για υψηλότερους δασμούς για να αντιμετωπίσουν την εισροή φθηνών κινεζικών οχημάτων. Η BYD, που κατέχει το 47% της αγοράς EV της Βραζιλίας, έχει αποθηκεύσει πάνω από 70.000 απούλητα οχήματα σε λιμάνια, προβλέποντας αυξήσεις δασμών. Η Βραζιλία επανέφερε τους εισαγωγικούς δασμούς τον Ιανουάριο του 2024, ξεκινώντας από 10% και φτάνοντας το 35% έως τα μέσα του 2026. Παρά την κυριαρχία της BYD, τοπικοί κατασκευαστές, όπως η Volkswagen και η Toyota, ενισχύουν την παραγωγή EV. Με τους Κινέζους κατασκευαστές να ελέγχουν το 90% της αγοράς EV της Βραζιλίας, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δέχονται πιέσεις να επιταχύνουν τις αυξήσεις δασμών. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να επαναπροσδιορίσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές.
Η BYD έχει επεκταθεί ραγδαία στη Βραζιλία από το 2021, αξιοποιώντας επιθετικές τιμολογιακές στρατηγικές για να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος από τους ανταγωνιστές. Το βασικό της μοντέλο κοστίζει 115.800 βραζιλιάνικα ρεάλ (19.100 δολάρια), καθιστώντας το πιο προσιτό από πολλά οχήματα με βενζίνη. Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στην BYD να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της αναπτυσσόμενης αγοράς EV της Βραζιλίας, αλλά έχει προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των εγχώριων κατασκευαστών και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής για τον δίκαιο ανταγωνισμό.
Η Βραζιλία αρχικά εξαίρεσε τα EV και τα υβριδικά από έναν εισαγωγικό φόρο 35% για να ενθαρρύνει την υιοθέτησή τους. Ωστόσο, καθώς οι κινεζικές εταιρείες κατέκλυσαν την αγορά, η κυβέρνηση επανέφερε τους δασμούς τον Ιανουάριο του 2023, ξεκινώντας από 10% και με προοπτική αύξησης στο 35% έως τα μέσα του 2026. Η απόφαση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις πιέσεις από τοπικούς κατασκευαστές, οι οποίοι υποστήριξαν ότι οι κινεζικές εταιρείες επιδίδονται σε ντάμπινγκ προϊόντων—πωλώντας οχήματα σε τεχνητά χαμηλές τιμές για να κυριαρχήσουν στην αγορά. Με περισσότερα από 70.000 απούλητα κινεζικά EV να φράζουν τα λιμάνια της Βραζιλίας, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δέχονται αυξανόμενες πιέσεις να επιταχύνουν τις αυξήσεις δασμών και να εξασφαλίσουν ίσους όρους ανταγωνισμού για τους εγχώριους κατασκευαστές.
Η επίδραση της στρατηγικής επέκτασης της BYD είναι εμφανής στα λιμάνια της Βραζιλίας, τα οποία είναι υπερφορτωμένα με περισσότερα από 70.000 απούλητα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Για να παρακάμψουν τους αυξανόμενους δασμούς, οι κινεζικοί κατασκευαστές έσπευσαν να παραδώσουν οχήματα πριν τεθούν σε ισχύ οι νέοι δασμοί. Μια πρόσφατη αποστολή άνω των 7.000 οχημάτων της BYD αναχώρησε από την επαρχία Jiangsu της Κίνας στα τέλη Απριλίου, με αναμενόμενη άφιξη στο λιμάνι του Itajaí στη Σάντα Καταρίνα τον Μάιο. Αυτή η εισροή έχει προκαλέσει λογιστικά προβλήματα, με χιλιάδες οχήματα να παραμένουν αδρανή, περιμένοντας διανομή.
Η στρατηγική αποθήκευσης της BYD έχει προκαλέσει κριτική από ανταγωνιστές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι δημιουργεί αθέμιτο πλεονέκτημα. Οι εγχώριοι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων θυγατρικών παγκόσμιων κολοσσών όπως η Volkswagen, η General Motors και η Toyota, έχουν ενισχύσει τις προσφορές και τις επενδύσεις τους σε ηλεκτρικά οχήματα για να αντιμετωπίσουν την κινεζική εισροή. Ωστόσο, υποστηρίζουν ότι χωρίς αυστηρότερους δασμούς, η BYD και άλλες κινεζικές μάρκες θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στον τομέα, δυσκολεύοντας τους τοπικούς παίκτες να ανταγωνιστούν. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας επανέφερε τους εισαγωγικούς δασμούς, ξεκινώντας από 10% και με προοπτική αύξησης στο 35% έως τα μέσα του 2026, ως απάντηση στις αυξανόμενες ανησυχίες για τον κορεσμό της αγοράς και τον δίκαιο ανταγωνισμό.
Η κυβέρνηση της Βραζιλίας δέχεται αυξανόμενες πιέσεις να επιταχύνει τις αυξήσεις δασμών και να εισαγάγει πρόσθετα ρυθμιστικά μέτρα για να εξασφαλίσει δίκαιο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Alexander Seitz, εκτελεστικός πρόεδρος της Volkswagen Νότιας Αμερικής, δήλωσε πρόσφατα ότι η περίοδος του «μήνα του μέλιτος» για τους κινεζικούς κατασκευαστές στη Βραζιλία έχει τελειώσει, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στο κλίμα της βιομηχανίας. Οι εγχώριοι κατασκευαστές πιέζουν τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής να εφαρμόσουν άμεσα τον δασμό 35% αντί να τον αυξήσουν σταδιακά τα επόμενα δύο χρόνια, υποστηρίζοντας ότι η καθυστερημένη εφαρμογή θα μπορούσε να επιτρέψει στις κινεζικές εταιρείες να κυριαρχήσουν περαιτέρω στην αγορά.
Παρά αυτές τις προκλήσεις, η BYD παραμένει αφοσιωμένη στην επέκτασή της στη Βραζιλία. Η εταιρεία προβλέπεται να ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις φέτος, με τη Βραζιλία να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο ως η μεγαλύτερη διεθνής αγορά της. Στελέχη της BYD υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή τους στρατηγική είναι απαραίτητη για να καταστούν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά και να επιταχυνθεί η μετάβαση της Βραζιλίας σε βιώσιμες μεταφορές. Ο Alexandre Baldy, ανώτερος αντιπρόεδρος της BYD Βραζιλίας, υπερασπίστηκε την προσέγγιση της εταιρείας, δηλώνοντας ότι βοηθά στη διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών ενώ αντιμετωπίζει αυτό που περιέγραψε ως ξεπερασμένη εγχώρια βιομηχανία. Καθώς οι εντάσεις αυξάνονται, η ανταπόκριση της Βραζιλίας θα μπορούσε να διαμορφώσει το μέλλον της αγοράς EV και να επηρεάσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές.
Ο χειρισμός της εισροής κινεζικών EV από τη Βραζιλία θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για άλλα έθνη που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις. Καθώς μεγάλες οικονομίες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υιοθετούν προστατευτικά μέτρα κατά των κινεζικών εισαγωγών, η ανταπόκριση της Βραζιλίας θα παρακολουθείται στενά. Εάν η χώρα εφαρμόσει επιτυχώς αυστηρότερους δασμούς και ρυθμιστικούς ελέγχους, θα μπορούσε να επηρεάσει τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές και να επαναπροσδιορίσει το ανταγωνιστικό τοπίο της βιομηχανίας EV.
Επιπλέον, η ψύχρανση της ζήτησης για EV στη Βραζιλία αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη παγκόσμια τάση. Ενώ τα αρχικά ποσοστά υιοθέτησης ήταν υψηλά, ο κορεσμός της αγοράς και οι οικονομικές αβεβαιότητες έχουν επιβραδύνει την ανάπτυξη. Αυτή η μετατόπιση εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα επιθετικών στρατηγικών επέκτασης όπως της BYD και το εάν άλλοι κινεζικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων θα αντιμετωπίσουν παρόμοια αντίσταση σε νέες αγορές. Η επέκταση των κινεζικών EV στη Βραζιλία, με επικεφαλής την BYD, αντιμετωπίζει αυξανόμενα εμπόδια καθώς οι εγχώριοι και διεθνείς κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν για υψηλότερους δασμούς για να αντιμετωπίσουν το ντάμπινγκ προϊόντων. Με 70.000 απούλητα κινεζικά EV να φράζουν τα λιμάνια της Βραζιλίας, η συζήτηση για τον δίκαιο ανταγωνισμό και τη ρύθμιση της αγοράς εντείνεται. Οι Βραζιλιάνοι κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι οι φθηνές κινεζικές εισαγωγές απειλούν την τοπική βιομηχανία, προκαλώντας εκκλήσεις για άμεσες αυξήσεις δασμών. Καθώς η Βραζιλία αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις, οι αποφάσεις της θα μπορούσαν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις για τις παγκόσμιες εμπορικές πολιτικές και το μέλλον της βιομηχανίας EV.
Οικονομία
Η Ινδία επιταχύνει τις διαπραγματεύσεις για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση
Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις με την ΕΕ αποτελούν την επανεκκίνηση συνομιλιών που είχαν σταματήσει για πάνω από οκτώ χρόνια.

Η Ινδία επιταχύνει τις διαπραγματεύσεις για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με τον Υπουργό Εμπορίου και Βιομηχανίας Πιγιούς Γκόγιαλ να πραγματοποιεί τρεις κρίσιμες συναντήσεις με τον Επίτροπο Εμπορίου της ΕΕ Μάρος Σέφτσοβιτς μέσα σε μόλις 35 ημέρες.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψής του στην Ιταλία, ο Γκόγιαλ τόνισε τον πρωτοφανή ρυθμό των συζητήσεων ως απόδειξη της δέσμευσης και των δύο πλευρών να ολοκληρώσουν τη πολυαναμενόμενη εμπορική συμφωνία.
«Έχουμε πραγματοποιήσει τρεις συναντήσεις σε 35 ημέρες. Αυτό δείχνει τη κοινή μας δέσμευση για τη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου… προσπαθούμε να το κάνουμε πιο γρήγορα», δήλωσε ο Γκόγιαλ την Πέμπτη, υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα της Ινδίας να επιταχύνει τη διαδικασία διαπραγμάτευσης.
Η έντονη διπλωματική δραστηριότητα περιλάμβανε συναντήσεις την 1η Μαΐου και την 23η Μαΐου στις Βρυξέλλες, ακολουθούμενες από έναν τρίτο γύρο συνομιλιών που ολοκληρώθηκε στις 2 Ιουνίου στο Παρίσι. Αυτό το εντατικό πρόγραμμα αντικατοπτρίζει την επείγουσα σημασία που αποδίδουν και οι δύο πλευρές στην οριστικοποίηση της συμφωνίας.
Η Ινδία φέρνει σημαντική δυναμική σε αυτές τις συνομιλίες, έχοντας πρόσφατα ολοκληρώσει παρόμοιες συμφωνίες με την τετραεθνή Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερου Εμπορίου (EFTA) —που περιλαμβάνει την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελβετία— και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις με την ΕΕ αποτελούν την επανεκκίνηση συνομιλιών που είχαν σταματήσει για πάνω από οκτώ χρόνια. Η Ινδία και το μπλοκ των 27 κρατών-μελών της ΕΕ ξεκίνησαν εκ νέου τις συνομιλίες για μια ολοκληρωμένη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου τον Ιούνιο του 2022, παράλληλα με διαπραγματεύσεις για μια συμφωνία προστασίας επενδύσεων και μια συμφωνία για γεωγραφικές ενδείξεις.
Η πολιτική δέσμευση έφτασε στο αποκορύφωμά της τον Φεβρουάριο, όταν ο Πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι και η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν συμφώνησαν να ολοκληρώσουν τη συμφωνία εμπορίου μέχρι το τέλος του έτους, θέτοντας ένα φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα.
«Προχωράμε γρήγορα στη πολύ ζωντανή συμφωνία ελεύθερου εμπορίου, η οποία θα ανοίξει ευκαιρίες για επιχειρήσεις και στις δύο πλευρές», δήλωσε ο Γκόγιαλ, περιγράφοντας τη δυνητική συμφωνία ως «πολύ ισχυρή και αμοιβαία επωφελή».
Ωστόσο, ο υπουργός παρατίμησε ότι το τρέχον διμερές εμπόριο Ινδίας-Ιταλίας παραμένει «χαμηλό και υπο-άριστο» στα περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε αγαθά, παρά το τεράστιο ανεκμετάλλευτο δυναμικό μεταξύ των δύο οικονομιών.
Ο Ιταλός Αναπληρωτής Πρωθυπουργός και Υπουργός Εξωτερικών Αντόνιο Ταϊάνι εξέφρασε την ίδια άποψη για ενισχυμένη οικονομική συνεργασία, περιγράφοντας την Ινδία και την Ιταλία ως «φυσικούς εταίρους». Τόνισε την εστίαση της Ιταλίας στην ενίσχυση των εξαγωγών προς την Ινδία, ενώ παράλληλα επιζητά ενεργά ινδικές επενδύσεις στις ιταλικές αγορές.
«Στόχος μας είναι να μειώσουμε τα εμπορικά εμπόδια», δήλωσε ο Ταϊάνι, αναφερόμενος σε ευρύτερες ανησυχίες για τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις. Όταν ρωτήθηκε για τους αμερικανικούς δασμούς στον χάλυβα και το αλουμίνιο, υποστήριξε ότι «οι δασμοί δεν είναι ποτέ θετικοί» και επανέλαβε τη σημασία της μείωσης των εμπορικών εμποδίων.
Η επιταχυνόμενη ταχύτητα των διαπραγματεύσεων Ινδίας-ΕΕ έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τις παγκόσμιες εμπορικές σχέσεις, με τις δύο πλευρές να επιδιώκουν να διαφοροποιήσουν τις οικονομικές συνεργασίες και να μειώσουν την εξάρτησή τους από άλλα μεγάλα εμπορικά μπλοκ. Η επιτυχία σε αυτές τις συνομιλίες θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πρότυπο για τη συνεργασία της Ινδίας με άλλους ευρωπαϊκούς εταίρους και να επαναπροσδιορίσει σημαντικά τις εμπορικές ροές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.
-
Πολιτική2 μήνες πριν
Ομολογία αποτυχίας! Οι Τούρκοι εγκαταλείπουν τη “Γαλάζια Πατρίδα” δια στόματος του εμπνευστή της
-
Αναλύσεις3 μήνες πριν
Μάικλ Ρούμπιν στη Hellas Journal: Η σύλληψη Ιμάμογλου σηματοδοτεί ότι ο Ερντογάν θα απελευθερώσει τον Οτζαλάν μέσα σε νεκροσακούλα!
-
Πολιτική1 εβδομάδα πριν
Ανατροπή στην ανατροπή! Ο Σίσι βάζει τα πράγματα στη θέση τους για το Σινά – Καμία προσβολή της μοναδικής και ιερής θρησκευτικής θέσης της Μονής -Δεν αλλάζει πουθενά το καθεστώς
-
Πολιτική2 μήνες πριν
Τούρκοι εισέβαλαν στην Καβάλα για να δείξουν «απειλητική» πινακίδα της ματωμένης Κύπρου! (video)
-
Άμυνα1 μήνα πριν
Χειρουργική επιχείρηση! Η Ινδία χτύπησε το Πακιστάν με SCALP και HAMMER που εκτοξεύτηκαν από Rafale
-
Διεθνή4 εβδομάδες πριν
Ινδός στρατηγός απειλεί με πυρηνικό αφανισμό την Τουρκία
-
Διεθνή2 μήνες πριν
Με την ουρά στα σκέλια! Φιντάν: Η Τουρκία δεν επιθυμεί καμία αντιπαράθεση με το Ισραήλ στη Συρία
-
Άμυνα3 εβδομάδες πριν
Το 20% της αεροπορικής ισχύος του Πακιστάν διέλυσε σε ένα βράδυ η Ινδία!